וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בטורקיה: "מכבי תל אביב הגישה הצעה אטרקטיבית לגארד כריס ג'ונס"

9.12.2019 / 9:40

בטורקיה טוענים שהאמריקאי שכיכב בעבר בליגה הבלגית זכה להצעה מהצהובים, בזמן שבקבוצתו בורסאספור מנסים לשכנעו להישאר. ווילבקין על ההצגה נגד חולון: "זוסמן מצוין במשחקים האחרונים"

צילום: ברני ארדוב, עריכה: טל רזניק

מכבי תל אביב שמרה אמש (ראשון) על מאזן מושלם בליגת העל אחרי ניצחון 76:94 על הפועל חולון במסגרת המחזור התשיעי. הקבוצה של יאניס ספרופולוס, ששיחקה לראשונה ללא ג'ון דיברתולומאו שגמר את העונה ונייט וולטרס שייעדר בחודש הקרוב, קיבלה את סקוטי ווילבקין ביכולת שיא עם 30 נקודות ו-8 שלשות, שיא העונה בליגת העל.

במכבי תל אביב היו מרוצים מההתעלות של ווילבקין, אך גם מהשחקנים שנכנסו לנעלי דיברתולומאו ווולטרס - יובל זוסמן, שחתם בסוף השבוע על שדרוג בשכרו, אלייז'ה בריאנט, דני אבדיה וטיילר דורסי. "רצינו לנצח עם סגל חסר, ידענו שזה יהיה קשה יותר מהרגיל", סיפר ווילבקין בסיום. "זוסמן התעלה כשהוא ניהל את המשחק. הוא משחק טוב מאוד במשחקים האחרונים, ואנחנו נצטרך את זה עכשיו עם שני רכזים בחוץ".

במקביל ליכולת ולהכנות למשחק נגד צסק"א מוסקבה ביום חמישי, עובדים בקבוצה במרץ על הרצון להביא רכז נוסף לסגל. המטרה של אנשי המועדון, שנפגשו לאחר המשחק לפגישה נוספת כדי לדון באפשרויות שלפניהם, היא לצרף שחקן בימים הקרובים כדי שיחזק את הסגל לקראת מחזור היורוליג הכפול שיגיע בשבוע הבא. בין השמות שנמצאים על השולחן ולא יעלו לקבוצה יותר מדי כסף קיימים טיילר אניס, שנבחן בקיץ בקבוצה ונפסל מסיבות רפואיות ומשחק כיום בקבוצת הפיתוח של טורונטו ואלכס פרס, אקס מכבי חיפה, ששוחרר לאחרונה מז'לגיריס קובנה.

שם נוסף מגיע מטורקיה, שם מדווחים שמכבי תל אביב הגישה הצעה אטרקטיבית לגארד האמריקאי של בורסאספור הטורקית, כריס ג'ונס, שכבר הספיק להיפגש עם מנהל הקבוצה, נדים יוג'ל, שניסה לשכנעו להישאר. ג'ונס היה מהשחקנים המצטיינים בליגה הבלגית עת שיחק במונס.

סקוטי ווילבקין שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
צלף מכל מקום. ווילבקין/ברני ארדוב

בקבוצה לא פוסלים אפשרות לשלם בייאאוט עבור שחקן מתאים, שכן מספר השחקנים החופשיים בשוק הוא נמוך מאוד. במקביל הצהובים מקווים להשלים בימים הקרובים את תהליך אזרוחו של סנדי כהן, מה שיקל על הסגל במשחקי הליגה.

"כולם צריכים להרים את המשחק שלהם ולתת יותר", ענה ווילבקין כמו פוליטיקאי לגבי השאלה מה השחקן שיבוא לקבוצה יצטרך לתת. "נצטרך יותר מזוסמן ויותר מדני".

עומרי כספי שעדיין חש בכאבים בברכו, לא אמור לשחק בשבועיים הקרובים. הפורוורד צפוי לנוח עד אחרי משחק היורוליג נגד פנאתינייקוס, ולאחר מכן יעבור MRI שיבדוק את מצב ברכו. בקבוצה הודיעו כי הוא מונה לקפטן במקומו של דיברתולומאו הפצוע, ובהעדרו של כספי מי שישמש בתפקיד הוא ג'ייק כהן.

עוד בוואלה!

ליגת העל: מכבי תל אביב הביסה את הפועל חולון 76:94

לכתבה המלאה
אלכס פרס מכבי חיפה מול בן אלטיט מכבי אשדוד. לירון מולדובן
גם הוא מועמד. פרס במדי מכבי חיפה/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully