וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ספרופולוס: "נעשה כל שביכולתנו כדי להביא עוד רכז"

מאמן מכבי תל אביב הודה שהצהובים עשויים לחזק את הסגל בעקבות הפציעות. ווילבקין, שהפציץ 30 מול חולון: "גאה בניצחון"

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. ברני ארדוב
הקבוצה שלו עדיין מושלמת בליגה. ספרופולוס/ברני ארדוב

מכבי תל אביב הביסה הערב (ראשון) 76:94 את הפועל חולון במסגרת המחזור התשיעי בליגת העל. סקוטי ווילבקין שוב להט עם 30 נקודות (כולל 8 מ-14 לשלוש), דני אבדיה קלע 14 וקלט 7 ריבאונדים. את המפסידה הוביל מרכוס פוסטר עם 20 נקודות, ריצ'רד האוול היה טוב עם 16 נקודות, 12 ריבאונדים ו-5 אסיסטים.

ווילבקין, שכאמור הצטיין אצל מכבי תל אביב עם 30 נקודות, אמר: "יש לנו הרבה פצועים, אז הייתי צריך להתעלות. יש לנו כמה שחקנים חשובים בחוץ, ואנחנו צריכים להסתדר בלעדיהם. אני גאה בעיקר על הניצחון ולא על המספרים שלי. מצאנו דרך לנצח בלי הפצועים".

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס הוסיף אחרי המשחק: "ההבדל בין המחציות היה ההגנה. התחלנו גרוע, אבל במחצית השנייה הורדנו את הסקור שלהם בצורה משמעותית. עשינו עבודה הגנתית טובה וניצחנו את המשחק. דיברנו בהפסקה על ההגנה. אנחנו צריכים לשחק בדרך שלנו". על דני אבדיה: "אני גאה בו מאוד ושמח. דני הוא אחד מהשחקנים כמו כולם. ככה אני רוצה שהוא ישחק כל הזמן". על חיזוק אפשרי: "נבחן את השוק ונעשה ככל שביכולתנו כדי להביא רכז. קשה להביא שחקנים עכשיו כי כולם עם חוזים. אם יהיה משהו להודיע, נודיע".

סקוטי ווילבקין שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
8 מ-12 לשלוש. ווילבקין/ברני ארדוב

שלומי הרוש סיכם: "בסוף העומק שלהם הכריע, ווילבקין עשה כמה שלשות שגמרו את העסק. השתדלנו לבוא יותר אגרסיביים, בגישה אחרת, הגנתית יותר, להשתמש בפאולים שיש לנו, עשינו את זה טוב שלושה רבעים, וזה איפשהו נגמר"

"אחרי כל פיטורים של מאמן, הבאים בתור זה השחקנים. אני לא חושב שיבוא מאמן ויפטרו עוד אחד עד שיתאים לשחקנים, הכל עלינו ואנחנו צריכים להרים את העסק הזה. לבוא, לשחק יותר טוב, נצטרך מישהו שיכוון אותנו, מקווה שבימים הקרובים יהיה מאמן. שנדע איך לשחק ביחד".

מתן חרוש אמר: "שיחקנו מצוין והייתה לנו תוכנית משחק שפעלנו לפיה. היינו עם 25 אחוז לשלוש, ו-5 דקות לסיום הפיגור היה רק 7 הפרש, עד שמכבי עברו לליינאפ גבוה מאוד ושיחקנו לנו מעל הראש. טי ג'יי קליין וריצ'רד האוול שיחקו פצועים, וכל עוד שהם שיחקו בליינאפ אחר עמדנו יפה מאוד, יש לנו הרבה דברים חיוביים לשאוף מהם מהמשחק הזה".


על הסיטואציה אליה הוא נקלע אחרי הפיטורים של שרון דרוקר: "זאת סיטואציה קשה בשבילי. אני לא ילד, אני הרבה שנים בכדורסל. הייתי בכל המקומות ובכל הרמות. שרון הוא מאמן מצוין. בטח לא בסיטואציה הזאת רציתי להיות. זאת העבודה שלי והפרנסה שלי, והדברים ברורים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully