וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לחמישיית העונה? גיורגי שרמדיני ממשיך להצטיין בספרד

אקס מכבי תל אביב שני בטבלת המדד רק לניקולה מירוטיץ', אחרי משחק כמעט מושלם מול מורסיה. ניצחון קליל לצסק"א לפני המפגש עם ספרופולוס

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: עשרת החוזים הגדולים ביורוליג העונה

במכבי תל אביב הוא התקשה להותיר חותם, אבל העונה חווה גיורגי שרמדיני פריחה מחודשת - דווקא בליגה הספרדית. שחקן הפנים הגיאורגי סיפק משחק נהדר נוסף אמש (שבת), כשהוליך את טנריפה שלו לניצחון שישי העונה - 78:85 על מורסיה עם 25 נקודות באחוזים כמעט מושלמים (8 מ-9 מהשדה, 9 מ-10 מהקו). ביחד עם חמישה ריבאונדים, הגיע שרדמיני ל-38 נקודות מדד, שעשויות להספיק לו לתואר ה-MVP של המחזור ב-ACB, תואר בו כבר זכה מוקדם יותר העונה.

שרמדיני (30, 2.17 מ'), ששיחק בשורות הצהובים ב-2012 ומאז עבר באולימפיאקוס, סראגוסה, קאנטו, אנדורה ומלאגה, שותף העונה ב-11 משחקים בליגה הספרדית והוא מעמיד עד כה ממוצעים נהדרים של 17.6 נקודות (68 אחוז ל-2, 82 אחוז מהקו), לצד 6.7 ריבאונדים ו-1.7 אסיסטים לערב. בכל הנוגע לנקודות מדד, הוא מדורג שני בליגה עם 23.1, כשרק ניקולה מירוטיץ' מברצלונה מקדים אותו בפסגה (25.3). גם בליגת האלופות של פיב"א מספק הסנטר יכולת מצוינת, עם ממוצעים של 15.6 נקודות ו-5.9 ריבאונדים לערב עבור טנריפה, שטרם הפסידה העונה באירופה.

בעונתו היחידה במכבי תל אביב שותף שרמדיני ב-26 משחקי יורוליג והעמיד ממוצעים של 4.5 נקודות ו-2.7 ריבאונדים למשחק. בליגה שותף שש פעמים בדרך ל-7.5 נקודות ו-4.8 ריבאונדים לערב.

* יריבת מכבי תל אביב הבאה, צסק"א מוסקבה, לא התקשתה להביס את פארם פרם 70:89 ב-VTB. מייק ג'יימס הצטיין כהרגלו עם 27 נקודות.

* גל מקל לא שותף בהפסד רג'יו אמיליה 91:83 לטרוויזו.

שחקן נבחרת גיאורגיה גיורגי שרמדיני. GettyImages
הולך ומשתבח. שרמדיני/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully