וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי תל אביב הביסה את הפועל חולון 76:94

ווילבקין השכיח את היעדרותם של כספי, וולטרס ודיברתולומאו, ועם 8 שלשות ו-30 נקודות סייע לצהובים להישאר מושלמים. גם אבדיה (14 נקודות) וזוסמן (10) סיפקו דקות טובות, מתן חרוש ראה את שחקניו קורסים ברבע האחרון

סקוטי ווילבקין שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
איזה שחקן גדול. ווילבקין/ברני ארדוב

המחזור התשיעי בליגת העל הגיע הערב (ראשון) לשיאו ביד אליהו, שם הביסה מכבי תל אביב 76:94 את הפועל חולון. ללא ג'ון דיברתולומאו שגמר את העונה, נייט וולטרס, שנפצע גם הוא בניצחון הקליל על באיירן מינכן ביורוליג ועומרי כספי שייעדר כשבועיים, הוכיחו הצהובים כמה עומק יש להם, שמרו על מאזן הבית המושלם ודאגו שלא להסתבך לפני המפגש עם צסק"א מוסקבה ביום חמישי. מנגד, מתן חרוש הוא זה שעמד על הקווים לאחר פיטוריו של שרון דרוקר, והוא בהחלט יכול להתעודד מהפייט שנתנו שחקניו. חולון הוליכה למשך דקות ארוכות במחצית הראשונה אף שהיא עדיין חסרה את את הסנטר החדש אנחל דלגאדו שלא קיבל שחרור בינלאומי ואת יוגב אוחיון הפצוע, אך בסופו של דבר הבדלי האיכות עשו את שלהם. וכשמדברים על הבדלי איכות, מדברים קודם כל על סקוטי ווילבקין, ששוב היה מעל כולם עם 30 נקודות ו-8 שלשות. איזה שחקן.

קלעו למכבי תל אביב: סקוטי ווילבקין 30 (8 מ-14 ל-3), דני אבדיה 14, 7 ריבאונדים ו-3 חסימות, טיילר דורסי 12 ו-9 ריבאונדים, יובל זוסמן 10, טאריק בלאק 10, ג'ייק כהן 7, אותלו האנטר 6 ו-7 ריבאונדים, אלייז'ה בריאנט 5. עמית אהרוני (דקה), דורי סהר (דקה) ויונתן אטיאס (דקה) שותפו ולא קלעו.

קלעו להפועל חולון: מרכוס פוסטר 20 (8 מ-17 מהשדה), ריצ'רד האוול 16 ו-12 ריבאונדים, טי ג'יי קליין 13, גיא פניני 8, טרוי קאופיין 8, מלקאי ריצ'רדסון 6 (2 מ-11 מהשדה), ריאן תומפסון 3, שלומי הרוש 2. עמית שמחון שותף (3 דקות) ולא קלע.

עוזר מאמן הפועל חולון מתן חרוש. ברני ארדוב
בכורה לא פשוטה. חרוש/ברני ארדוב

מהלך המשחק

רבע 1:

מכבי תל אביב פתחה עם סקוטי ווילבקין, יובל זוסמן, דני אבדיה, ג'ייק כהן וטאריק בלאק, בעוד חולון העלתה את טרוי קאופיין, מרכוס פוסטר, טי ג'יי קליין, מלקאי ריצ'רדסון וריצ'רד האוול. ווילבקין קלע את כל 9 הנקודות הראשונות של הצהובים, אלא שמנגד האוול קבע 9:14 וריצ'רדסון הפך את זה ל-15:22. פוסטר הצטרף לחגיגה, אלא שהצהובים הצליחו לצמק ובסיום הרבע הראשון הוליכה חולון 27:30.

רבע 2:

לאחר שלשה של אבדיה בסיום הרבע הראשון, הוסיף זוסמן אחת משלו בתחילת הרבע השני. השניים המשיכו לבלוט גם בדקות הבאות ולהשלים מהפך, כשטיילר דורסי השלים ריצת 2:11 בדרך ל-38:46. פניני הוריד ל-46:43, דורסי קטע את ניסיון הקאמבק ובתום מחצית התקפית במיוחד ירדה מכבי תל אביב לחדרי ההלבשה ביתרון 51:55.

רבע 3:

שתי שלשות רצופות של ווילבקין הלוהט קבעו 57:63, החולונים פשוט לא הצליחו למצוא את הטבעת אחרי מחצית ראשונה כל כך טובה בהתקפה, וסל של יובל זוסמן העלה את הצהובים ל-62:71 עם העליה לרבע האחרון.

רבע 4:

ווילבקין המשיך בשלו, תפר שתי שלשות רצופות וקבע 69:77, שמונה דקות לסיום. האוול ניסה להחזיק את חולון בתמונה, אלא שכוכב מכבי תל אביב הוסיף שלשה נוספת - השמינית שלו (שיא עונתי בליגת העל), היתרון צמח ל-71:84 ומשם חולון כבר לא חזרה. אבדיה הוסיף דאנק יפהפה ביד שמאל ועד הסיום רשם גם עמית אהרוני הצעיר דקות בכורה בליגת העל. זה נגמר ב-76:94 למכבי תל אביב.

עוד בוואלה!

מכבי תל אביב: שכרו של יובל זוסמן ישולש

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב יובל זוסמן. ברני ארדוב
ממשיך בכושרו הטוב. זוסמן/ברני ארדוב
דני אבדיה שחקן מכבי תל אביב מול ריאן תומפסון שחקן הפועל חולון. ברני ארדוב
משחק טוב מאוד שלו. אבדיה/ברני ארדוב
שחקן הפועל חולון ריצ'רד האוול מול שחקן מכבי תל אביב דני אבדיה. ברני ארדוב
חולון יכולה להתנחם ביכולת של האוול/ברני ארדוב
שחקני הפועל חולון טי ג'יי קליין, מרכוס פוסטר. ברני ארדוב
חולון פתחה מצוין, ונחלשה בהמשך. קליין ופוסטר/ברני ארדוב
שחקני הפועל חולון אנחל דלגאדו, יוגב אוחיון. ברני ארדוב
צופים מהצד. דלגאדו ואוחיון/ברני ארדוב
אוהדי הפועל חולון. ברני ארדוב
גם לאוהדי חולון היתה הערב נציגות ביד אליהו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully