וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סולשיאר ניצח את מוריניו, שהודה: "הם היו הרבה יותר טובים מאיתנו"

מוריניו נחל הפסד בכורה עם טוטנהאם דווקא מול האקסית. הנורבגי שירש אותו עקץ: "אנחנו בונים את יונייטד מחדש". דלה עלי: "הפסדנו בגלל הגישה, היינו יהירים"

עריכת וידאו: ניר חן

קצת פחות משנה חלפה מאז שז'וזה מוריניו פוטר בבושת פנים ממנצ'סטר יונייטד. אמש (רביעי) המאמן פגש לראשונה את האקסית כשהתארח באולד טראפורד אצל השדים האדומים ודווקא שם הוא נחל הפסד כואב עם 1:2 מצמד של מרכוס רשפורד. טוטנהאם הגיעה למשחק הזה בכושר מצוין אחרי שלושה ניצחונות רצופים, אבל נחלה הפסד 35 מול יונייטד - יותר מאשר מול כל קבוצה אחרת.

שחקן מנצ'סטר יונייטד מרכוס רשפורד. רויטרס
חגג על מוריניו. מרכוס רשפורד/רויטרס

מרכוס רשפורד גיבור המשחק הזה אמר בסיום: "זה הניצחון שנאלצנו לעבוד הכי קשה עבורו. אנחנו רוצים להראות לאנשים שאנחנו יכולים לשחק מול קבוצות מהטופ. היו לנו הרבה בעיטות לשער והשוער שלהם נאלץ לעבוד קשה".

אולה גונאר סולשיאר, שניצח את המאמן אותו החליף, אמר: "היה לנו משחק מצוין. החבר'ה לומדים ומשתפרים כל הזמן אבל במשחק הזה היינו נהדרים. זה מצוין לקחת שלוש נקודות במשחק כזה, היו לנו יותר מדי משחקי תיקו העונה ואיבדנו הרבה נקודות במשחקים שהיו לנו בידיים. אנחנו רוצים לבנות מחדש את המועדון הזה. אני לא יכול לחשוב לטווח הקצר כשאני עושה את זה".

על מרכוס רשפורד: "זה המשחק הכי טוב שלו מאז שאני מאמן פה. זה הרגיש כאילו הוא שיחק בחצר האחורית. הוא סיכן את השער ויש לו בעיטות מצוינות".

ז'וזה מוריניו סיכם: "אני חושב שאחרי 30 דקות הם לא סתם היו יותר טובים מאיתנו, אלא היו הרבה יותר טובים מאיתנו. הם היו יותר אגרסיביים, יותר מחויבים וניצחו בכל העימותים. היה לנו מזל. ואז לקראת סיום המחצית חזרנו לעצמנו והם התחילו לדאוג. במחצית השנייה עשינו כמה התאמות וחשבנו שאנחנו בדרך לניצחון. קשה לעכל את השער השני. אנחנו צריכים להאשים רק את עצמנו, יונייטד צריכה להיות שמחה על הנקודות".

לאחר שדלה עלי אמר ששחקני טוטנהאם טיפחו גישה מעט שחצנית, מוריניו הגיב: "זה בדיוק מה שניסיתי לעצור פה". על השיפור של עלי אמר: "ניסיתי להציב אותו בעמדה שיותר מתאימה לו. הוא משחק טוב וכובש שערים, אני רק יכול לבקש שימשיך כך".

דלה עלי, שכבש את השוויון הזמני ובכלל נמצא בכושר מצוין, אמר: "היינו צריכים להשתוות אליהם מבחינת האנרגיה. הפסדנו את המשחק הזה לא בגלל היריבה, אלא בגלל הגישה שלנו. לא היינו רעבים מספיק והפסדנו בכדורי ה-50/50. אולי היינו יהירים מדי ועם עודף ביטחון עצמי".

עוד בוואלה!

אנגליה: מנצ'סטר יונייטד ניצחה את טוטנהאם וז'וזה מוריניו 1:2

לכתבה המלאה
מאמן מנצ'סטר יונייטד אולה גונאר סולשיאר עם מאמן טוטנהאם ז'וזה מוריניו. רויטרס
ירש את מוריניו וגם ניצח אותו. אולה גונאר סולשיאר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully