וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר יונייטד ניצחה את טוטנהאם וז'וזה מוריניו 1:2

הפורטוגלי ספג את הפסדו הראשון בתפקיד, רשפורד הכריע עם צמד (7, 49), דלה עלי השווה זמנית (39). לסטר חזרה למקום השני עם 0:2 על ווטפורד, 1:2 לצ'לסי על אסטון וילה

עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: ליאונל מסי זוכה בכדור הזהב

המחזור ה-15 בפרמיירליג נמשך הערב (רביעי), כשבמוקד הגיע ז'וזה מוריניו לאולד טראפורד, והפסיד עם קבוצתו החדשה טוטנהאם 2:1 לקבוצתו הקודמת מנצ'סטר יונייטד. לסטר סיטי שבה למקום השני עם 0:2 על נועלת הטבלה ווטפורד, צ'לסי השיגה 1:2 על אסטון וילה.

מנג'ר טוטנהאם ז'וזה מוריניו. רויטרס
לא הולך לו באולד טראפורד. מוריניו/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד - טוטנהאם 1:2

לפני קצת פחות משנה ז'וזה מוריניו פוטר ממנצ'סטר יונייטד אחרי פתיחת עונה איומה, הערב הוא שב לאולד טראפורד ולצערו שוב יצא כמפסיד, הפעם עם קבוצתו החדשה, טוטנהאם, שאיבדה נקודות ראשונות מאז מינויו של "המיוחד", נמצאת כעת תשע נקודות מהטופ 4. מנגד, השדים האדומים קטעו רצף של שלושה משחקים ללא ניצחון בכל המסגרות בדיוק בזמן, שלושה ימים לפני הדרבי הלוהט עם מנצ'סטר סיטי.

אולה גונאר סולשיאר ביצע ארבעה שינויים בהרכב, מכשייסון גרינווד הצעיר פתח על חשבון אנתוני מרסיאל הפצוע. המארחת פתחה בסערה, ובדקה השביעית בעט כוכב המשחק מרכוס רשפורד כדור חזק שחלף מתחת ידיו של פאולו גאזינגה ונכנס. המארחת המשיכה לשלוט ולהיות מסוכנת יותר, אלא שבדקה ה-39 המשיך דלה עלי בכושרו הנהדר כשהגיע ראשון לריבאונד ברחבה, הקפיץ פעם אחת, הסתובב והשווה ל-1:1. גם את המחצית השנייה יונייטד פתחה היטב, ובדקה ה-49 גרם סיסוקו לפנדל אותו הפגיז פנימה רשפורד וקבע את תוצאת המשחק מול מאמנו לשעבר.

שחקן מנצ'סטר יונייטד מרכוס רשפורד. GettyImages
לא ריחם על מוריניו. רשפורד/GettyImages
שחקן טוטנהאם דלה עלי מול שוער מנצ'סטר יונייטד דויד דה חאה. רויטרס
השווה נהדר, זה לא הספיק. דלה עלי/רויטרס

לסטר - ווטפורד 0:2

לולא הריצה המדהימה של ליברפול, לסטר היתה יכולה לפנטז ברצינות של שחזור האליפות של ראניירי. הקבוצה של ברנדן רוג'רס סופרת כבר שבעה ניצחונות ליגה רצופים - הרצף הארוך ביותר שלה מאז 1962-1963 - וגם כשהיא לא מרשימה היא יודעת לצאת עם שלוש הנקודות. המארחת היתה עדיפה בהרבה ובדקה ה-55 נעשה הצדק, כשה-VAR אישר פנדל לשועלים אותו בעט ג'יימי וארדי פנימה. נועלת הטבלה מיעטה לסכן את שערו של קספר שמייכל, בדרך להפסד חמישי בששת משחקיה האחרונים, ובדקה ה-95 חתם ג'יימס מדיסון. בתשעת משחקיה האחרונים בכל המסגרות, ניצחה ווטפורד פעם אחת בלבד. ככה קשה יהיה לה להישאר בליגה.

שחקן לסטר סיטי ג'יימי ורדי. רויטרס
מי אם לא הוא? וארדי/רויטרס

צ'לסי - אסטון וילה 1:2

הבלוז קטעו רצף של שני הפסדי ליגה ושלושה משחקים ללא ניצחון בכל המסגרות, שמרו על פער של שש נקודות מלסטר ושלוש ממנצ'סטר סיטי ושיפרו אחיזתם במקום הרביעי, בדרך לניצחון חמישי ברציפות על הקבוצה מבירמינגהאם. טמי אברהם שחזר להרכב והראה כמה הוא היה חסר, כשנגח פנימה את ה-0:1 בדקה ה-24 אחרי הגבהה מדויקת של ריס ג'יימס. האורחת לא אמרה נואש ובדקה ה-42 גם באה על שכרה, כשטרזגה דחק פנימה מקרוב את ה-1:1. אלא בדקה ה-48 עבר אברהם לתפקיד המבשל, כשהכין עם החזה למייסון מאנט שבעט מהאוויר פנימה. 1:2 נפלא ושער שראוי להיות שער ניצחון. וילה, מצידה, במרחק נקודה בלבד מהקו האדום.

משחקים נוספים:

וולבס - ווסטהאם 0:2
לוולבס: לאנדר דנדונקר (23), פטריק קרוטונה (86)

סאות'המפטון - נוריץ' 1:2
לסאות'המפטון: דני אינגס (22), ריאן ברטרנד (43), לנוריץ': טימו פוקי (65)

שחקני צ'לסי חוגגים עם טמי אברהם. רויטרס
חזר בדיוק בזמן. אברהם והחברים/רויטרס

טמי אברהם אוהב את האקסיות שלו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully