וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינגר זעם: "זו תוצאה הזויה". צפו: צלם הפועל תל אביב נפגע מרימון עשן

4.12.2019 / 22:51

מאמן הפועל תל אביב כעס על ההחלטה לאשר למכבי תל אביב פנדל אחרי איתות מאוחר מאנשי ה-VAR: "זה היה ארבעה מהלכים אחרי ההכשלה". הצלם שמוליק דוידפור נפצע בפתיחה ומצבו מוגדר כקל

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: ניר חן

הפועל תל אביב נחלה הערב (רביעי) הפסד כואב מאוד של 3:0 בדרבי הגדול מול מכבי תל אביב ורשמה הפסד שני רצוף אחרי ה-1:0 מול בית"ר ירושלים. כמו במשחק הקודם, האדומים שיחקו לא רע, אבל נכנעו לשערים של אבי ריקן (15) יונתן כהן (88) ואילון אלמוג עמוק בתוספת הזמן.

עוד בתחילת המשחק נרשמה תקרית חמורה כאשר צלם של הפועל תל אביב שמוליק דוידפור נפצע בראשו אחרי שרימון עשן שהושלך מהיציע הצהוב פגע בראשו מתחת לשער 11. הצלם פונה לטיפול בבית החולים, כאשר מהפועל תל אביב נמסר שהוא עובר כרגע סדרת בדיקות באסף הרופא לאחר שנחבל ודימם מראשו.

גם דובר מד"א, זכי הלר, התייחס לתקרית ולמהומה שפרצה ביציעים עם שריקת הפתיחה: "במהלך משחק הכדורגל הערב חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים שלושה נפגעים, מהם: גבר כבן 38 (צלם עיתונות) במצב קל עם חבלה בפנים כתוצאה מחפץ שהושלך. צעירה כבת 25 וגבר כבן 28 במצב קל לאחר ששאפו עשן. ובנוסף פונה גבר כבן 34 במצב קל עם חבלת בגפיים.

ניר קלינגר מאמן הפועל תל אביב. לילך וייס רוזנברג
הפסד כואב מאוד. ניר קלינגר/לילך וייס רוזנברג

ניר קלינגר היה נסער בסיום ואמר: "כרגע אלו השחקנים שיש לי. אין לי הרבה מה להגיד. התוצאה הזו היא הזויה. זה עדיין 0:3 כואב ועצוב, אבל כמו מאמן אני אומר שכמו שלפני שלושה ימים אמרתי שצריך להסתכל על חצי הכוס המלאה. התוצאה לא מרשימה אותי, כולם יודעים מה הבעיה שלנו. אנחנו צריכים להשתפר בסיומת. אני יודע ששיחקנו טוב ואני יודע גם שהשופט הלך ל-VAR ארבעה מהלכים אחרי ההכשלה. היתה הפסקת משחק כשריקן קיבל צהוב, למה הוא לא בדק את זה אז?"

"אני רוצה להאמין שנוכל לשפר פרמטרים במשחק. הסיום פחות מעניין אותי כי באמת הלכנו על התקפה בסוף. אם נמשיך לדבר על הבעיה שלנו, היא תהפוך להיות יותר גדולה. אין לנו הרבה זמן, אני חושב שלא היינו צריכים להפסיד בשני משחקים (גם מול בית"ר). אני יכול להתחייב בפני האוהדים שהם ימשיכו לראות קבוצה מחוייבת ועובדת".

עומרי אלטמן אמר: "הקורה שלי זה חלק מהמשחק, הכדור לא נכנס. היינו צריכים לעשות את ה-1:1 במחצית השנייה, היו כמה חצאי מצבים כאלה, אבל הכדור לא נכנס. אני מאוד כואב את ההפסד הזה, אני לא חושב שזה הגיע לנו. היום עמדנו יפה, שלטנו ברוב המשחק. לא הגענו למספיק הזדמנויות רציניות, אבל סוף סוף אפשר היה לראות את הפועל תל אביב. הם בקושי סיכנו את השער שלנו, חוץ מהמתנה שנתנו להם. הם לא לחצו אותנו, נתנו לנו לשחק והגנתית הם מאוד מסודרים. בסופו של דבר העניין הוא להבקיע שערים - הם עשו את זה ואנחנו לא. בדקות הסיום הימרנו כבר על הכול, הפקרנו קצת את האמצע וכן, להפסיד 3:0 בדרבי זה לא נעים. אני מתנצל בפני האוהדים שצריכים לספוג את זה בימים הקרובים. נצטרך לצאת מזה מהר. היום הראינו יכולת, לב ונשמה. כולם נתנו 100 אחוז, שלושה ימים אחרי משחק קשה מול בית"ר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

צפו ברגע הפגיעה של רימון העשן בראשו של צלם הפועל תל אביב (קרדיט: הפועל תל אביב)

צלם הפועל תל אביב/ניב אהרונסון

עוד בתחילת המשחק נרשמה תקרית חמורה כאשר צלם של הפועל תל אביב נפצע בראשו אחרי שחפץ שהושלך מהיציע פגע בראשו מתחת לשער 11. הצלם פונה לטיפול בבית החולים.

הדרבי הראשון בבלומפילד החדש התחיל בצורה לוהטת - תרתי משמע. מספר שניות לאחר שריקת הפתיחה כבר נזרק רימון עשן אדום אל עבר כר הדשא וגרם לאוראל גרינפלד לעצור את ההתמודדות. המופע הפירוטכני של אוהדי הפועל תל אביב גם גרם לשריפה בלב שער 4, מה שאילץ חלק מהאוהדים האדומים לרדת אל הדשא. גרינפלד חידש את המשחק רק כעבור מספר דקות, מה שהוביל לתוספת זמן של שש דקות למחצית הראשונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully