וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איסמעיל ריאן: "מי שמכיר אותי יודע שיש לי חברים מקהילת הלהט"ב"

4.12.2019 / 13:25

שחקן עירוני קרית שמונה הגיב לדבריו של דני עמוס, שטען כי קרא לו "הומו": "מעולם לא אמרתי לו את זה, אני מכבד כל אדם באשר הוא"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בעירוני קרית שמונה הגיבו לדבריו של שוער מכבי נתניה, דני עמוס, שטען כי במהלך הניצחון 0:1, שחקן עירוני קרית שמונה, איסמעיל ריאן, קרא לו "הומו".

"לאור הפרסומים השונים בתקשורת על טענותיו של שוער מכבי נתניה, דני עמוס, כי שחקן המועדון, איסמעיל ריאן, זרק לעברו אמירות הומופביות במהלך המשחק בין הקבוצות, נערך בירור לשחקן שמכחיש בכל תוקף את טענותיו של עמוס", נכתב בהודעת המועדון.

"ריאן ביקש להגיב על כך בזו הלשון", המשיכו והוסיפו את תגובתו של השחקן. "מעולם לא אמרתי לדני עמוס את הדברים שהוא טוען שאמרתי לגבי קהילה זו או כל קהילה אחרת. מי שמכיר אותי יודע שיש לי חברים מקהילת הלהט"ב ואני מכבד כל אדם באשר הוא".

עוד נכתב בהודעה: "מועדון עירוני קרית שמונה ידוע כמי שחרט על דגלו את ערכי הסובלנות וקבלת האחר ופועל ומתנהל לפי ערכים אלה מעל יותר מעשור וימשיך לפעול על פי ערכים אלה ולעודד סובלנות הן בעולם הספורט והן מחוצה לו".

גבי קניקובסקי מכבי נתניה מול איסמעיל ריאן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
מכחיש את הטענות. ריאן/ברני ארדוב

בקבוצה מודאגים לאחר ההפסד למכבי נתניה שמותיר אותם במקום האחרון בטבלה. בקבוצה חוששים מאוד ממצב הקבוצה ומאיכותו של סגל השחקנים הנוכחי כאשר כבר בחודש ינואר צפויים להתרחש מספר שינויים. היום דווח שמאליק פוסטר, קשר נבחרת ג'מייקה סיכם בקבוצה.

בקרית שמונה הבהירו שהדיווח בחו"ל אינו מדוייק ושהשחקן עדיין לא סיכם את תנאיו, אך אישרו כי פוסטר מצוי במשא ומתן מתקדם עם המועדון ויש רצון להחתימו. הג'מייקני יגיע על חשבונו של ג'ון רואיס שכבר הוכרז שיעזוב את הקבוצה. רואיס מנסה למצוא לו קבוצה חלופית ובקרית שמונה מקווים שעד סוף השבוע ייחתם איתו הסכם על התרת חוזהו שיאפשר את הגעתו של פוסטר.

למרות המצב המקצועי הבעייתי, במועדון הבהירו כי מעמדו של המאמן קובי רפואה לא נמצא על הפרק כעת, ובקבוצה מתכוונים לתת לו את הקרדיט לנסות להוציא את הקבוצה מהמצב בו היא נמצאת.

עוד בוואלה! ספורט

מכבי תל אביב: ז'איר אמאדור לא ישחק בדרבי בשל סיבות אישיות

לכתבה המלאה
מאליק פוסטר שחקן נבחרת ג'מייקה. GettyImages
במשא ומתן מתקדם עם קרית שמונה. מאליק פוסטר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully