וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: ז'איר אמאדור לא ישחק בדרבי בשל סיבות אישיות

4.12.2019 / 9:57

בשורה לא פשוטה לצהובים לקראת הפועל תל אביב (רביעי, 20:15, ספורט 5). אחד מעמודי התווך של ההגנה יחסר בשל עניינים אישיים הקשורים למשפחתו. פיבן צפוי להחליפו. אצילי, אלמוג ושוינפלד תורגלו בחלק הקדמי

סוכנות ג'יני

בווידאו: התגובות מהניצחון של מכבי תל אביב בקרית שמונה

ז'איר אמאדור לא ישחק הערב (רביעי) בדרבי מול הפועל תל אביב (20:15, ספורט 5), כך נודע לוואלה! ספורט. בלם מכבי תל אביב, שהיה מיועד לפתוח במפגש הראשון בין שתי התל אביביות בבלומפילד המחודש, ייעדר מהמשחק הלוהט בשל עניינים אישיים הקשורים למשפחתו.

הבלם, שהיה מעמודי התווך של הצהובים מתחילת העונה, היה שותף מלא לפתיחת העונה המוצלחת של מכבי תל אביב, שטרם ספגה שער העונה. מי שאמור למלא את מקומו הוא הבלם הצעיר שחר פיבן, שיפתח לצידו של איתן טיבי.

כמו כן, במהלך האימון אתמול, תורגלו יחד בחלק הקדמי של הצהובים עומר אצילי, אילון אלמוג וארון שוינפלד, אך עדיין לא בטוח שהמאמן ולאדן איביץ' יערוך מהפכה כזו גדולה בשלישייה הקדמית ויוציא את יהונתן כהן, מתן חוזז ואיתי שכטר. למרות זאת, נראה שלפחות שינוי אחד או שניים בשלישייה הקדמית ייערך בכל זאת.

ז'איר אמאדור, איתן טיבי, דניאל טננבאום, מכבי תל אביב. סוכנות ג'יני
ברגע האחרון. ז'איר אמאדור/סוכנות ג'יני

כמה מספרים לקראת המשחק

* מאזן הדרבים בליגה: 51 ניצחונות למכבי תל אביב, 46 להפועל תל אביב ועוד 56 תוצאות תיקו.

* הפועל תל אביב הייתה היחידה שלא הפסידה למכבי תל אביב בעונה הקודמת (0:0 ו-1:1), אבל לא ניצחה דרבי ב-12 המפגשים האחרונים בכל המסגרות, מאז ה-1:3 בליגה באפריל 2014.

* שניים מהכובשים באותו משחק עדיין משחקים בהפועל תל אביב, עומר דמארי ואוראל דגני, כאשר הבלם לא מצא מאז את הרשת בליגת העל.

* הפועל תל אביב הפסידה בשני משחקי הבית הקודמים שלה. הפעם האחרונה שהיו לה שלושה הפסדים ביתיים ברצף הייתה באמצע עונת 2016/17, והשלישי היה 1:0 למכבי תל אביב משער מוקדם של וידאר קיארטנסון בינואר 2017.

* ניר קלינגר ינהל דרבי ראשון כמאמן הפועל תל אביב. ב-11 משחקים כמאמן מכבי תל אביב, היו לו שישה ניצחונות, ארבעה הפסדים ותיקו אחד, כשבאחרון שבהם ניצח עם הצהובים 0:2 בספטמבר 2005.

* מכבי תל אביב היא היחידה עם מאזן חוץ מושלם העונה וסך הכול סופרת 27 משחקי חוץ ללא הפסד בליגת העל, מאז בית"ר ירושלים ניצחה אותה 2:3 בטדי באפריל 2018.

* אחרי ששבר את שיא הליגה לדקות ללא ספיגה וגם את השיא העולמי לפתיחת עונה עם שער נקי ב-11 משחקים, דניאל טננבאום ינסה להתקרב לטופ 10 העולמי. כרגע יש לו 1,083 דקות נקיות והמקום ה-10 בכל הזמנים עומד על 1,222 דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully