וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלונה "גילתה אופי", מחמאות בכר: הפועל באר שבע שחררה הרבה לחץ

4.12.2019 / 7:10

בבאר שבע נשמו לרווחה לאחר הניצחון הדחוק על כפר סבא. מחמאות לבעלים על ההתנהלות ולמאמן על המערך, שביעות רצון גם ממרין. פאוליניו מצטרף

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

עיקרי הדברים

- לחץ רב השתחרר בהפועל באר שבע: "שחקנים הרגישו שהם נוסעים למשחק של החיים שלהם"
- גם ברק בכר שיחרר לחץ עצום: "אני לא סופרמן"
- מחמאות לאלונה ברקת: "גילתה אופי ומנהיגות בשיא המשבר"
- ג'ימי מרין יזכה לקרדיט גדול יותר, באר שבע מרוצים משיטת שלושת הבלמים
- החלוץ פאוליניו מצטרף, בינתיים רק לאימונים

שחקני הפועל באר שבע חוגגים. יוסי ציפקיס
כמה שהם חיכו לזה. שחקני הפועל באר שבע חוגגים/יוסי ציפקיס

1. ניצחון שהוא הרבה יותר משלוש נקודות

הפועל באר שבע עברה אמש (שלישי) במושבה מול הפועל כפר סבא מבחן בגרות מאוד גדול ושיחררה לחץ רב בו היא היתה שרויה. די היה לראות את פני השחקנים שהגיעו לאצטדיון בפתח תקוה כשעתיים לפני המשחק, כדי להבין מה עבר עליהם מאז ההפסד בשבת בטרנר לבני יהודה. גם אם בסיכום 90 הדקות לא הרשימה הקבוצה, זה לא מה שהיה חשוב בערב כזה. קבוצות שנקלעות למשבר מקצועי מתקשות להתאושש ואחרי שני ההפסדים הרצופים, היתה הפועל באר שבע יכולה לסיים בהפסד נוסף ואז סיר הלחץ כבר לגמרי היה מבעבע וזאת לפני שני משחקי בית יוקרתיים מאוד שמחכים כעת לקבוצה מול מכבי חיפה ובית"ר ירושלים. "היתה דריכות שיא לפני המשחק הזה", סיפר אחד השחקנים. "בסך הכל נסענו למשחק חוץ מול הפועל כפר סבא וכל השחקנים הרגישו שהם נוסעים למשחק של החיים שלהם. עלינו בטירוף למשחק ואחרי השער שכבשנו, רצינו רק שהמשחק יגמר ושניקח את שלוש הנקודות היקרות האלה. היכולת תגיע בהמשך, אבל זה בתנאי שניתן לב ונשמה".

עוד בוואלה!

ליגת העל: הפועל באר שבע גירדה ניצחון 0:1 על הפועל כפר סבא

לכתבה המלאה
אוהדי הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
זכו לקצת שקט. האוהדים האדומים/יוסי ציפקיס

2. בכר: "הביקורות לא היו נעימות"

שחקני הפועל באר שבע העידו על הלחץ הגדול בו הם היו שרויים בימים האחרונים. גם ברק בכר היה באותה הקלחת ואפילו יותר בגלל שהמאמן בדרך כלל סופג את האש. "נכון שביקורות הן חלק מהמקצוע, אבל אני לא יכול להגיד שזה נעים", סיפר בכר על מה שהוא עבר. "כל מאמן עובר את זה. אני מאמן כמו כולם. אני לא סופרמן. יש לי תקופות פחות טובות ורגעים פחות נעימים. אבל צריך לדעת להתרומם ולשדר לשחקנים שאני עדיין מאמין בהם. עשינו אסיפה טובה והשחקנים לקחו על עצמם אחריות ומנהיגות. המטרה עכשיו להמשיך עם זה".

אלונה ברקת בעלי הפועל באר שבע. לירון מולדובן
קוצרת מחמאות. ברקת/לירון מולדובן

3. אלונה ברקת קיבלה הרבה מחמאות

בצוות המקצועי וגם בקרב שחקנים, נשמעו פירגונים לבעלים אלונה ברקת על ההתנהלות שלה השבוע. "אלונה גילתה אופי ומנהיגות השבוע", נאמר על ידי גורמים שונים בקבוצה. "כבר ביום ראשון בבוקר למחרת ההפסד לבני יהודה ועל רקע הביקורת החריפה של הקהל, היא הגיעה לתמוך בברק ובשחקנים ונתנה תחושה מאוד טובה ונוחה. בעל בית נמדד ברגעים כאלה והיא היתה מאחורינו ברגע השיא של המשבר. זה היה חשוב לכולם לראות ולשמוע אותה והסבלנות תשתלם".

ברק בכר הפועל באר שבע מאמן. יוסי ציפקיס
"צריך לחזור לשיטות משחק מגוונות כדי להפתיע את היריב". בכר/יוסי ציפקיס

4. בכר מרוצה מההחלטה לשחק עם שלושה בלמים, מרין יקבל יותר קרדיט

מעבר לעניין המנטלי ולהכנה שהיתה, בהפועל באר שבע מרוצים מהבחירה במערך של שלושה בלמים. "זו היתה הברקה", אמרו בקבוצה. "צריך לחזור לשיטות משחק מגוונות כדי להפתיע את היריב". בכר העדיף לשחק עם שלושה בלמים כאשר שון גולדברג פתח כבלם שמאלי וג'ימי מרין רץ על הקו השמאלי. בבאר שבע בטוחים במרין ובכר ייתן לו מעתה יותר דקות. "הוא רץ בלי הפסקה. ירד ועלה. עשה המון עבודת הגנה וגם ניסה לייצר בהתקפה. הוא שחקן טוב ובטח אסור לזלזל בו כפי שעושים לא מעט בתקשורת", אמרו במועדון.

לואי טהא שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
אמור להיות כשיר למכבי חיפה. טהא/ברני ארדוב

5. פאוליניו ינחת מחר. טהא יהיה כשיר למכבי חיפה

החלוץ הברזילאי פאולינו יצטרף ככל הנראה מחר. בשלב הזה רק לאימונים ויוכל להצטרף רשמית רק עם פתיחת חלון ההעברות. פציעתו של לואי טהא בעטיה יצא מהמשחק לא אמורה להיות רצינית במיוחד והוא אמור להיות כשיר עד יום שני. היום יקבלו השחקנים חופש ומחר יבואו לאימון בוקר כשבערב יחכה להם שיעור יוגה.

שחקן הפועל באר שבע עדן שמיר מול שחקן הפועל כפר סבא בנג'מין קוקו. יוסי ציפקיס
"רצינו לעצור את כדור השלג". שמיר/יוסי ציפקיס

6. עדן שמיר: "ידענו שאנחנו חייבים לעצור את כדור השלג"

"עברנו שבוע לא נעים", הודה הקשר עדן שמיר. "ידענו שאנחנו צריכים לבוא לפה ולעצור את כדור השלג. גולת הכותרת של הערב הזה היה לנצח. היו הרבה דברים טובים במשחק בעיקר במחצית הראשונה. יש לנו עכשיו יום חופש ואנחנו נבוא ביום חמישי כדי לעבוד קשה ולהתכונן למכבי חיפה ביום שני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully