וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: באטוקיו עם שלושער מדהים, מארסיי השנייה שוב ניצחה

אקס מכבי תל אביב כיכב ב-0:5 הביתי של ברסט על שטרסבורג, סגנית המוליכה חגגה ניצחון חמישי רצוף עם 0:2 על אנז'ה. אוהדי בורדו פרצו למגרש לפני שקבוצתם כבשה שישייה, ליל התאוששה עם 0:1 בליון

בווידאו: ליאונל מסי בטקס כדור הזהב

מחזור אמצע השבוע בליגה הצרפתית החל הערב (שלישי) עם בלגן בבורדו, שם אוהדי הקבוצה המקומית פרצו למגרש במחאה נגד הנהלת המועדון וגרמו להפסקת המשחק מול נים לכמה דקות, לפני שראו 0:6 מוחץ. מארסיי השנייה שוב ניצחה (0:2 באנז'ה), ליל השיגה 0:1 בחוץ על ליון וכריסטיאן באטוקיו שלח תזכורת לאוהדיו בישראל עם שלושער מפתיע בחמישייה הביתית של ברסט על שטרסבורג.

ברסט - שטרסבורג 0:5

זוכרים את כריסטיאן באטוקיו? הקשר הארגנטינאי-איטלקי שכבש שער אחד במדי מכבי תל אביב לפני שחזר לקדנציה שנייה בברסט, שב להרכב המארחת אחרי יותר מחודש וחגג שערים ראשונים בקריירה בליג 1. לא אחד ולא שניים, אלא שלושה. אלכסנדר מנדי כבש בקלות מול אחת האקסיות שלו בדקה ה-20, ורגע לפני סיום המחצית היה זה באטוקיו שסובב בימין מקצה הרחבה ונעזר בגב של שחקן שטרסבורג כדי למצוא את הרשת. הקשר חגג צמד עם כדור אדיר לחיבורים מ-22 מטרים בדקה ה-53 והשלים שלושער מדהים במתפרצת עם נגיעה אלגנטית אחרי הכנה של מתיאס אוטרה בדקה ה-75. באטוקיו הפך לאיטלקי הראשון שכובש שלושער בליג 1 ב-50 השנים האחרונות. המחליף פריס אנגומה חתם עם פנדל בתוספת הזמן ואחרי נקודה בארבעת המחזורים הקודמים, ברסט עם ניצחון גדול שמקפיץ אותה זמנית למקום ה-12.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

אנז'ה - מארסיי 2:0

ניצחון חמישי ברציפות למדורגת שנייה שנראית בדרך הבטוחה להופעה בליגת האלופות בעונה הבאה. דימיטרי פאייה הוציא כדור חופשי מהיר ובישל למורגן סאנסון בדקה ה-17, כשבדקה ה-41 הוא כבר חגג בעצמו עם פנדל מוצלח והגיע לחמישה שערי ליגה. הפסד בית שני בלבד העונה לאנז'ה המדורגת רביעית.

ג'וש מאג'ה שחקן בורדו. GettyImages
שלושער ראשון במדי בורדו. ג'וש מאג'ה/GettyImages

בורדו - נים 0:6

מחאת האוהדים גרמה להפסקת המשחק בדקה ה-10, אבל אחרי כמה דקות הם שוכנעו לחזור ליציעים והורשו להניף את שלטי המחאה שלהם, כשהשחקנים סיפקו עבורם הצגה בלתי נשכחת בדרך לניצחון הכי גבוה של הקבוצה מאז ה-0:6 במונאקו בפברואר 2008. ג'וש מאג'ה הניגרי הלך בעקבות באטוקיו עם שלושער משלו (24, 27 ו-53) וגם בישל לניקולא דה פרוויל בדקה ה-58. אוטאביו הברזילאי חתם עם צמד (77 ו-87) ופאולו סוזה לפחות זמנית במקום השלישי.

רנאטו סאנצ'ס שחקן ליל לפני יוסוף קונה שחקן ליון. רויטרס
שלוש נקודות חשובות. רנאטו סאנצ'ס לפני קונה/רויטרס

ליון - ליל 1:0

לאחר שני הפסדים רצופים וניצחון בודד ב-11 משחקיה האחרונים בכל המסגרות, התאוששה סוף סוף האורחת עם ניצחון דחוק שהעלה אותה למקום הרביעי, מרחק נקודה מבורדו השלישית. ג'ונתן איקונה הכריע בדקה ה-68 וסידר לליל ניצחון חוץ ראשון העונה, אף שדווקא ליון הייתה זו שהחזיקה יותר בכדור והגיע ליותר הזדמנויות הבקעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully