וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: דאגה ממצבו של פאטוס בצ'יראי שיעבור אולטראסאונד

החלוץ הוחלף במחצית הראשונה ב-0:1 על עירוני קרית שמונה לאחר שחש כי מתח את שריר הירך האחורי. בקבוצה לא יתנגדו לעזיבתו של אולסק

עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: הזכייה של ליאונל מסי בכדור הזהב

דאגה במכבי נתניה ממצבו של החלוץ פאטוס בצ'יראי שהוחלף במחצית הראשונה בניצחון אמש (שלישי) 0:1 על עירוני קרית שמונה לאחר שחש כי מתח את שריר הירך האחורי. החלוץ המונטנגרי יעבור היום בדיקת אולטראסאונד בסיומה יתברר עד כמה חמור מצבו.

המאמן סלובודאן דראפיץ' העריך בתום המשחק כי בצ'יראי ייעדר לפחות שלושה שבועות, אך רק לאחר הבדיקה במועדון יהיו חכמים יותר. ניקו אולסק לא נכלל גם הפעם בסגל למשחק. השחקן העריך בפני גורמים שונים כי בחלון ההעברות הקרוב הוא יעזוב את מכבי נתניה. ראשי הקבוצה לא יודעים על כך דבר בשלב הזה ולא מעודכנים באשר לקבוצה שרוצה אותו. בנתניה לא יתנגדו לעזיבתו, אבל אם לא תהיה לו קבוצה הוא ימשיך על פי חוזהו עד תום העונה.

במועדון מרוצים מאוד מהניצחון השלישי ברציפות אף שהוא לא הושג ברמת כדורגל גבוהה. "כנראה שאין לנו עדיין את האנרגיות לתת שני משחקים טובים תוך שלושה ימים במיוחד שבמשחק האחרון היינו עם עשרה שחקנים יותר ממחצית", אמר דראפיץ'. בקבוצה משוכנעים שהכרטיס לפלייאוף העליון הוא בהישג יד מעתה. "חייבים לעשות הכול לא להיכנס ללופ של נדנדה", אמרו במועדון. "צריכים לשמור על יציבות. ברור שאי אפשר לנצח בכל משחק מעכשיו אבל אוי ואבוי אם שוב ניכנס למומנטום שלילי של הפסדים".

סלובודן דראפיץ' מכבי נתניה. ברני ארדוב
רוצה להמשיך את המומנטום. דראפיץ'/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully