וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנסו פאטי האריך חוזה בברצלונה, סעיף השחרור: 170 מיליון יורו

החלוץ הצעיר והמוכשר האריך את חוזהו עד קיץ 2022 וסעיף השחרור שלו יזנק ל-400 מיליון יורו כאשר הוא יהפוך להיות שחקן בוגר

עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: ליאונל מסי בטקס כדור הזהב

אנסו פאטי נחשב אולי לנכס הצעיר הכי מבטיח של ברצלונה. הערב (רביעי) הקבוצה הודיעה על הארכת חוזהו של החלוץ הצעיר עד קיץ 2022 תמורת סעיף שחרור של 170 מיליון יורו. החוזה הזה מהווה הארכה של שנתיים לחוזה המקורי וסעיף השחרור שלו יצמח ל-400 מיליון יורו אחרי שהוא יחתום על חוזה פרו של מקצוען כשיעבור את גיל 18.

החוזה של פאטי נחתם למעשה כבר ביום שלישי והיום המועדון הודיע על כך באופן רשמי. פאטי בן ה-17 הוקפץ הקיץ לקבוצת הבוגרים של המועדון ורשם 9 הופעות בליגה, מתוכן שלוש בהרכב הפותח ובהן כבש שני שערים. פאטי אמור להוביל בעתיד את ההתקפה של ברצלונה, בעיקר בהתחשב בעובדה שמסי וסוארס כבר חצו מזמן את ה-30 ואין להם עוד הרבה שנים לשחק.

אנסו פאטי ברצלונה. אתר רשמי
לא זז מברצלונה. אנסו פאטי/אתר רשמי

באחד מאתרי הספורט הגדולים בקטלוניה, mundodeportivo, מדווחים שברצלונה מעוניינת לצרף בלם צרפתי בן 16, העונה לשם לני לקרואה. לקרואה, המשחק בקבוצת הנוער של מץ הצרפתית שלאחרונה צירפה אותו גם לאימוני הקבוצה הבוגרת, עדיין לא חתם על חוזה מקצועני וזו אחת הסיבות שברצלונה מעוניינת לצרפו, כשעל פי הדיווחים גם יובנטוס בתמונה. הוא שיחק בנבחרת עד גיל 17 של צרפת ואם הצטרף לקטאלנים, ישחק בברצלונה ב'.

ומאחד שאולי יגיע, לאחד שאולי יעזוב. שלוש שנים נהדרות העביר איבן ראקיטיץ' במדי סביליה (2011-2014), אשר במהלכן זכה עם האנדלוסים פעם אחת בליגה האירופית והבקיע 27 שערים ב-117 הופעות. לאור הישגיו במועדון הוענק לקשר הקרואטי פרס במסגרת טקס ה-"Premio a los Valores" השנתי, טקס שנערך על ידי תאגיד התקשורת El Desmarque הפועל בבירת אנדלוסיה.

קשרה של ברצלונה, שממעט לשחק השנה במדי הקבוצה ופתח בהרכבה רק פעם אחת, נשאל על ידי ה-AS לגבי חזרה אפשרית לסביליה: "נצטרך לחכות ולראות", ענה ראקטיץ'. "אם התזמון יהיה נכון אז אני אשמח לחזור. תמיד אמרתי שאם יש מועדון ששיחקתי בו בעבר וארצה לחזור אליו זה יהיה סביליה. אני שמח לראות שהקבוצה מצליחה וזה נראה כאילו הם משתפרים כל שנה. זה חלום עבורי ללבוש שוב את החולצה של סביליה מתישהו בעתיד".

על מעמדו בברצלונה: "מה שאני אוהב זה לשחק וליהנות מכדורגל. יש לי עדיין הרבה מה להציע, ואם אני ממשיך לשחק - אין מקום טוב יותר מבארסה". על העניין שמגלה בו אתלטיקו מדריד: "אלו דברים שנזרקים לאוויר, בואו נראה מה יקרה. אתלטיקו היא מועדון גדול שנאבקת על כל התארים. גם אני רוצה לזכות בכל התארים ואין מקום טוב יותר לעשות את זה מאשר ברצלונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully