וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ודונצ'יץ' נבחרו לשחקני החודש, כרמלו מודה: הייתי קרוב לפרישה

לראשונה בהיסטוריה, שני אירופאיים זכו לכבוד. שחקן פורטלנד: "הייתי מוכן להרים ידיים. אין תחושה טובה יותר מלהרגיש רצוי"

עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: חודש נובמבר המדהים של לוקה דונצ'יץ'

בפעם הראשונה אי פעם, שני הזוכים בתואר שחקן החודש ב-NBA הם אירופאיים. מדובר, כמובן, בלוקה דונצ'יץ' במערב וביאניס אנטטוקומפו במזרח, וכעת לא נותר אלא לחכות למפגש המרתק ביניהם ב-16 בדצמבר במילווקי.

כוכב דאלאס, שסיפק חודש היסטורי, סיים את נובמבר עם ממוצעים של 30.8 נקודות, 9.9 ריבאונדים ו-9.6 אסיסטים, תוך שהוא מוליך את המאבריקס למקום הרביעי במערב החזק. הגריק פריק, מצידו, סיפק 30.9 נקודות, 13.4 ריבאונדים ו-5.9 אסיסטים עבור מוליכת המזרח, שמחזיקה במאזן מצוין של 3:17 מאז פתיחת העונה.

על אף היכולת המסחררת של צמד הכוכבים הללו, בארצות הברית מדווחים ביממה האחרונה על ירידה חדה ברייטינג של ליגת הכדורסל הטובה בעולם. הצפיה במשחקים ברשת TNT ירדה ב-23 אחוז בהשוואה לעונה שעברה, בעוד ב-ESPN ישנה צניחה של 20 אחוז. ההסברים שמצאו לכך בתקשורת האמריקאית - התרסקותה של גולדן סטייט, בצד הפציעות של כמה מהשמות הטובים בליגה (ובפרט כוכבי הווריירס, קווין דוראנט וזאיון וויליאמסון).

בראיון מרתק שהעניק לרייצ'ל ניקולס מ-ESPN, הודה כרמלו אנתוני שכבר היה מוכן לתלות את הנעליים - רגע לפני שפורטלנד הציעה לו את גלגל ההצלה והחזירה אותו לליגה. "הכנתי את עצמי ללכת מהענף אם הסיטואציה הנכונה לא תגיע", אמר הפורוורד שקולע 17.7 נקודות למשחק מאז הצטרף לבלייזרס לפני כשבועיים. "הייתי מוכן ללכת. זה היה קשה, אבל הגעתי לנקודה בה חשבתי, 'אתה יודע מה? נתתי הרבה למשחק הזה, שיחקתי 15-16 שנה, אני מוכן להרים ידיים'.

"ידעתי למה אני מסוגל, ואם אלך לקבוצה כלשהי וזה לא יעבוד, בכל מקרה יאשימו אותי מצב כמו פורטלנד, בו אוכל לשחק את המשחק שלי עם שחקנים שבאמת רוצים אותי... אין תחושה טובה יותר מלהרגיש רצוי. זו היתה הסיטואציה הטובה ביותר עבורי. אני מרגיש טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully