וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המשחק היה מאוזן, עד שהוא הגיע": מסי שוב גנב את ההצגה בברצלונה

הפרעוש עשה זאת שוב וזכה לשבחים נדירים משחקני אתלטיקו: "בדיוק בגלל זה הוא הטוב בעולם". גריזמן ספג קללות שייחקרו על ידי הנהלת הליגה, סוארס: "הוא ידע מה מחכה לו"

עריכת וידאו: טל רזניק

המשחק בין ברצלונה לאתלטיקו מדריד אמש (ראשון) נראה בדרך הבטוחה ל-0:0 מאכזב, אבל אז הגיע ליאו מסי. הפרעוש כבש בדקה ה-86 את שער הניצחון שקבע 0:1 על הקולצ'ונרוס והחזיר את הקטלאנים לפסגה על חשבון ריאל מדריד, ובסיום גם שחקני אתלטיקו הודו - כשמסי נכנס לעניינים, אין הרבה מה לעשות.

"המשחק היה שקול, אבל אז מסי הגיע, ועשה זאת שוב. בדיוק בגלל זה הוא השחקן הטוב בעולם", אמר סאול, ושניים מחבריו חיזקו את דבריו. "תמיד קשה לשחק נגד ברצלונה, במיוחד כשיש לה את השחקן הטוב בעולם, אולי הטוב בהיסטוריה, ליאו מסי", שיבח אנחל קוראה, ותומאס פארטיי הוסיף: "אי אפשר להשוות בין קבוצה אחת שאין לה את מסי לקבוצה אחרת שיש לה את מסי".

גם בתקשורת הספרדית זקפו את הניצחון בעיקר לזכותו של מסי. ב"אס" תיארו את השער של הפרעוש כ"שער הזהב", קריצה לטקס כדור הזהב בו הוא אמור להיות מוכתר הערב כשחקן השנה בפעם השישית בקריירה. "מסי חתם על אישור המוות של אתלטיקו"" הפריזו ב"מארקה". ב"ספורט" הקטלאני ציינו ש"מסי כבש את הוונדה".

ליאונל מסי שחקן ברצלונה חוגג שער. רויטרס
ביקום משל עצמו. מסי/רויטרס

ועדיין, היו כמה סיפורי משנה לניצחון של ברצלונה. גיבור המחצית הראשונה היה מארק אנדרה טר סטגן, שרשם שתי הצלות מופלאות במחצית הראשונה וסיכל את הניסיונות של הקולצ'ונרוס לכבוש בדקות בהן הפעילו לחץ כבד על השער של בארסה. בטלוויזיה הספרדית בחרו בטר סטגן ולא במסי לשחקן המצטיין של המשחק, וגם ארנסטו ואלוורדה שיבח בראש ובראשונה את השוער בסיום. "אני פשוט מנסה לעשות את העבודה שלי", אמר הגרמני בסיום. "הוא עשה קסמים הערב, ולא בפעם הראשונה. הוא פשוט שוער ענק", אמר.

גם אנטואן גריזמן עמד במוקד, במשחקו הראשון מול האוהדים שהיה אלילם במשך חמש שנים עד שעזב לברצלונה בקיץ. הקהל בוונדה לא שש לקבל את האקס בסבר פנים יפות, וכשהוצג לפני המשחק קרא לעברו: "גריזמן, תמות". כשהמשחק החל, כל נגיעה של גריזמן בכדור לוותה בשריקות בוז. "אנטואן גריזמן ידע היטב מה מחכה לו באצטדיון", אמר לואיס סוארס. "הייתה לו תקופה נהדרת באתלטיקו מדריד, אבל הוא בהחלט שמח מהניצחון".

"המשחקים מול אתלטיקו מדריד תמיד קשים", הוסיף סוארס. "הם תמיד עושים לנו צרות, אך אני שמח שהפעם הצלחנו לנצח".

בספרד פורסם, אגב, שהליגה הספרדית הגישה תלונה רשמית למוסד הבוררות בעקבות הקללות שהוטחו לעבר גריזמן.

אחרי תקופה ארוכה שנותר מחוץ לתמונה, איבן ראקיטיץ' פתח בניצחון בפעם השנייה ברציפות: "אני רק רוצה ליהנות מכדורגל ולעשות את מה שאני עושה הכי טוב שאני יכול. יש לי עוד הרבה מה לתת לברצלונה, ואני מרגיש שהמאמן בוטח בי. אני יודע שזה לא תמיד יהיה כך ולכן אני כל הזמן צריך להשתפר".

עוד בוואלה!

ספרד: מסי העניק לברצלונה 0:1 דרמטי על אתלטיקו, והחזיר אותה לפסגה

לכתבה המלאה

המספרים

* ליאו מסי עומד על 30 שערים ב-39 מפגשים עם אתלטיקו מדריד בעבר. הוא השחקן שכבש הכי הרבה שערים לרשת של אתלטיקו בכל 116 שנות קיומה.

* היה זה השער הראשון של מסי בוונדה מטרופוליטנו - האצטדיון היחיד בספרד בו לא כבש עד כה בקריירה.

* דקת המפתח של ברצלונה במשחקים נגד אתלטיקו מדריד היא הדקה ה-86: מלבד הכיבוש של מסי אמש, גם בשלושת המפגשים הקודמים היא כבשה בדקה הזו.

* ברצלונה לא הפסידה במשחק חוץ אצל אתלטיקו מדריד 10 משחקים ברצף.

* ג'רארד פיקה ספג את הכרטיס הצהוב ה-10 שלו העונה ב-17 הופעות בכל המסגרות. לשם השוואה, בכל עונת 2018/19 היו לו 7 כרטיסים צהובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully