וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולאדן איביץ': "מוכן שוב לא לנצח בדרבי ולקחת אליפות"

3.12.2019 / 15:17

מאמן מכבי תל אביב התייחס במסע"ת לעובדה שהאלופה לא ניצחה בדרבי בליגה אשתקד: "האמינו לי שאנחנו רוצים לנצח את המשחק הזה כמו האוהדים". דן גלזר: "אני במכבי מגיל 6, אני יודע מה המשמעות של דרבי בתל אביב"

סוכנות ג'יני

מכבי תל אביב ערכה מסיבת עיתונאים לקראת הדרבי מול הפועל תל אביב מחר (רביעי, 20:15, ספורט 5), בו תנסה להאריך את שיא המשחקים ללא ספיגה מתחילת העונה אחרי שלא ספגה ב-11 המחזורים הראשונים. ולאדן איביץ', שלא ניצח בשני משחקי הדרבי הראשונים שלו מאז שהגיע למכבי תל אביב (0:0 ו-1:1), סיפר על ההכנות למשחק הלוהט ועל הרצף הנדיר של דניאל טננבאום. בקרית שלום צוות של חמישה מאבטחים פרושים לקראת האפשרות שאוהדים יגיעו לאימון המסכם, אך כרגע רגוע במתחם.

ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב. צילום מסך, צילום מסך
עדיין לא ניצח דרבי בליגה. ולאדן איביץ'/צילום מסך, צילום מסך

ולאדן איביץ' אמר לקראת הדרבי: "זה יהיה משחק קשה, זה דרבי. שחקנים חיים בשביל משחקים כאלו. אנחנו יודעים מה אנחנו רוצים לעשות ואיך לשחק. חייבים לעבוד קשה ולהיות מרוכזים במשך 90 דקות כדי לנצח את המשחק. כל משחק הוא קשה, לא משנה מול מי אתה משחק. באופן טבעי זה המשחק שאתה רוצה לנצח. האוהדים חיים בשביל המשחקים האלו.

על כך שמכבי לא ניצחה בליגה בעונה שעברה: "אני מוכן שוב לא לנצח פעמיים ולקחת אליפות. האמינו לי שאנחנו רוצים לנצח יותר מכל אחד אחר".

"יש פה דרבי אמיתי. אני בטוח שהאווירה תהיה טובה מחר והקבוצה שלי תהיה מוכנה למשחק הזה. לשתי הקבוצות יש קהלים טובים. אולי הם לא במקום כל כך טוב בטבלה, אבל מדובר בקבוצה טובה. נצטרך להיות מוכנים ב-100 אחוז למשחק הזה כי כל שחקן ייתן את כל כולו כדי לנצח".

"יש לי הרבה שחקנים. באופן טבעי חלקם משחקים יותר וחלקם פחות. אני בטוח שכל השחקנים שעובדים קשה מוכנים וכל מי שעולה לשחק ייתן את המקסימום שלו כדי לנצח את המשחק".

דן גלזר: "אני במכבי תל אביב מגיל 6 ואני יודע מה המשמעות של דרבי במכבי תל אביב. זה חשוב מאוד לאוהדים, אבל זה משחק על שלוש נקודות כמו כל משחק אחר. הפועל תל אביב קבוצה קשה. הם עומדים מאחור בצורה מאורגנת. רוב המשחקים השנה היינו צריכים לפרוץ הגנות צפופות. גם מחר יהיה משחק קשה ונצטרך לדעת איך לפרוץ את המערך שלהם. אנחנו צריכים לשחק את המשחק הרגיל שלנו. להראות מהתחלה שאנחנו רוצים לנצח יותר מהיריב".

על כך שהקבוצה עדיין לא ספגה: "אנחנו עושים הרבה עבודה טקטית. כל שחקן יודע מה לעשות בכל רגע נתון. זה לא מזל, אנחנו פשוט מאומנים. זה עניין של עבודה ותיאום בין השחקנים".

"אני אישית מאוד אוהב משחקים באמצע השבוע. זה לא יהיה פשוט לשחק שני משחקים בשבוע, אבל יש לנו סגל איכותי וגדול. וכל שחקן שישחק יידע לתת תפוקה. לא שיחקנו טוב נגד קרית שמונה. ניצחנו את המשחק ולקחנו שלוש נקודות ואת זה ניקח קדימה".

על מכבי חיפה שנמצאת בכושר מצוין ונותנת פייט: "העובדה שהם קרובים אלינו זה לא מה שגורם לנו להיות מרוכזים בכל משחק. גם בעונה שעברה הגענו דרוכים. ידענו שמי שלא ייתן את הכול, לא ישחק במשחק הבא. רק זה מה שמוביל אותנו".

עוד בוואלה!

אינברום וספירובסקי עשויים לפתוח בדרבי, דמארי יהיה בסגל

לכתבה המלאה

כמה מספרים לקראת המשחק:

* מאזן הדרבים בליגה: 51 ניצחונות למכבי תל אביב, 46 להפועל תל אביב ועוד 56 תוצאות תיקו.

* הפועל תל אביב הייתה היחידה שלא הפסידה למכבי תל אביב בעונה הקודמת (0:0 ו-1:1), אבל לא ניצחה דרבי ב-12 המפגשים האחרונים בכל המסגרות, מאז ה-1:3 בליגה באפריל 2014.

* שניים מהכובשים באותו משחק עדיין משחקים בהפועל תל אביב, עומר דמארי ואוראל דגני, כאשר הבלם לא מצא מאז את הרשת בליגת העל.

* הפועל תל אביב הפסידה בשני משחקי הבית הקודמים שלה. הפעם האחרונה שהיו לה שלושה הפסדים ביתיים ברצף הייתה באמצע עונת 2016/17, והשלישי היה 1:0 למכבי תל אביב משער מוקדם של וידאר קיארטנסון בינואר 2017.

* ניר קלינגר ינהל דרבי ראשון כמאמן הפועל תל אביב. ב-11 משחקים כמאמן מכבי תל אביב, היו לו שישה ניצחונות, ארבעה הפסדים ותיקו אחד, כשבאחרון שבהם ניצח עם הצהובים 0:2 בספטמבר 2005.

* מכבי תל אביב היא היחידה עם מאזן חוץ מושלם העונה וסך הכול סופרת 27 משחקי חוץ ללא הפסד בליגת העל, מאז בית"ר ירושלים ניצחה אותה 2:3 בטדי באפריל 2018.

* אחרי ששבר את שיא הליגה לדקות ללא ספיגה וגם את השיא העולמי לפתיחת עונה עם שער נקי ב-11 משחקים, דניאל טננבאום ינסה להתקרב לטופ 10 העולמי. כרגע יש לו 1,083 דקות נקיות והמקום ה-10 בכל הזמנים עומד על 1,222 דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully