וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר: "משתדל פחות לדבר בימים האלו, לא מרוצה מההתקפה שלנו"

3.12.2019 / 9:40

מאמן הפועל תל אביב דיבר לקראת הדרבי מול מכבי תל אביב (רביעי, 20:15): "כל יום שאני פה אני מבין ולומד עוד משהו". דגני: "טוב לנו להגיע כאנדרדוג"

צילום וידאו: לילך וייס, עריכת וידאו: נועה לוי

בווידאו: ניר קלינגר אחרי ההפסד לבית"ר ירושלים

הפועל תל אביב ערכה הבוקר (שלישי) את מסיבת העיתונאים שלה לקראת הדרבי מול מכבי תל אביב (רביעי, 20:15, ספורט 5). ניר קלינגר, שניצח בקרית שמונה במשחק הבכורה שלו כמאמן האדומים (0:1) אך נכנע לבית"ר ירושלים בבלומפילד שלשום (1:0), דיבר לקראת המפגש הפיקנטי מול הקבוצה שאת מדיה לבש במשך שמונה שנים ואותה אימן במשך שלוש שנים נוספות.

"כל יום שאני פה אני מבין ולומד עוד משהו", אמר ניר קלינגר בפתיחת מסיבת העיתונאים. "בכל יום אני מכיר את השחקנים יותר לעומק. קל לחשוב שמאמן מגיע לקבוצה והכול ברור וידוע. כמעט בכל אימון ובכל משחק אני מסיק מסקנות. יש שיפור בהמון פרמטרים בקבוצה אך יחד עם זאת יש לא מעט ליקויים, בעיקר בחלק ההתקפי, עליהם אנחנו צריכים לעבוד ולשפר".

"ברור שאנחנו מגיעים כאנדרדוג לדרבי", הוסיף המאמן. "אבל זו התעסקות של התקשורת, אנחנו מתכוננים בדרך שלנו ולא מתעסקים בטפל. זה המצב וזה לוח המשחקים. זה אולי המשחק הכי קשה בליגה עבור כל הקבוצות, אבל נתמודד בגאווה. המילה פחד לא נמצאת בלקסיקון שלנו וכבר אמרתי את זה".

ניר קלינגר מאמן הפועל תל אביב. יותם רונן, יותם רונן
עוד משחק פיקנטי בשבילו. ניר קלינגר/יותם רונן, יותם רונן

קלינגר המשיך: "כלים להפתיע? את זה נראה במשחק. אנחנו שוברים את הראש ומנסים למצוא את הפתרונות איך לעבור את החלק ההגנתי של מכבי תל אביב. מבחינת ההגנה שלנו, אנחנו בדרך ההכנה. משחק המעבר וההתקפה המסודרת הוא פחות השתפר מבחינתי, אני לא מרוצה. השחקנים צריכים להיות הרבה יותר אינטנסיביים, יצירתיים והחלטיים. אנחנו מחפשים את השחקנים בתוך הסגל למשחק הספציפי הזה שהם במוכנות גבוהה, כדי לנסות להבקיע ולנצח".

"בימים האלו אני משתדל פחות לדבר", אמר קלינגר. "על העניינים המקצועיים אני מוכן לדבר אבל אני לא רוצה לנבא את העתיד, אלא לעבוד בשקט כדי שהקבוצה תהיה מרוכזת במה שצריך. אני מקווה מאוד שסבירובסקי ודמארי ישחקו. אני מאמין שהם יהיו בסגל. הרכב? יש לי בראש כיוון".

"אנחנו השחקנים מחכים מאוד למשחק הזה", אמר אוראל דגני. "אנחנו רוצים להוכיח מה אנחנו שווים. טוב לנו להגיע כאנדרדוג למשחק. איך מנצחים את מכבי תל אביב? לא סופגים ומבקיעים, אני מאמין שאפשר לעשות את זה".

seperator

כמה מספרים לקראת המשחק:

* מאזן הדרבים בליגה: 51 ניצחונות למכבי תל אביב, 46 להפועל תל אביב ועוד 56 תוצאות תיקו.

* הפועל תל אביב הייתה היחידה שלא הפסידה למכבי תל אביב בעונה הקודמת (0:0 ו-1:1), אבל לא ניצחה דרבי ב-12 המפגשים האחרונים בכל המסגרות, מאז ה-1:3 בליגה באפריל 2014.

* שניים מהכובשים באותו משחק עדיין משחקים בהפועל תל אביב, עומר דמארי ואוראל דגני, כאשר הבלם לא מצא מאז את הרשת בליגת העל.

* הפועל תל אביב הפסידה בשני משחקי הבית הקודמים שלה. הפעם האחרונה שהיו לה שלושה הפסדים ביתיים ברצף הייתה באמצע עונת 2016/17, והשלישי היה 1:0 למכבי תל אביב משער מוקדם של וידאר קיארטנסון בינואר 2017.

* ניר קלינגר ינהל דרבי ראשון כמאמן הפועל תל אביב. ב-11 משחקים כמאמן מכבי תל אביב, היו לו שישה ניצחונות, ארבעה הפסדים ותיקו אחד, כשבאחרון שבהם ניצח עם הצהובים 0:2 בספטמבר 2005.

* מכבי תל אביב היא היחידה עם מאזן חוץ מושלם העונה וסך הכול סופרת 27 משחקי חוץ ללא הפסד בליגת העל, מאז בית"ר ירושלים ניצחה אותה 2:3 בטדי באפריל 2018.

* אחרי ששבר את שיא הליגה לדקות ללא ספיגה וגם את השיא העולמי לפתיחת עונה עם שער נקי ב-11 משחקים, דניאל טננבאום ינסה להתקרב לטופ 10 העולמי. כרגע יש לו 1,083 דקות נקיות והמקום ה-10 בכל הזמנים עומד על 1,222 דקות.

השיא של טננבאום והגול של שועה. הפודיום, מחזור 11

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully