וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדן סטייט ממשיכה לקרוס: "מתסכל מאוד להפסיד כל הזמן"

הווריירס קלעו את מספר הנקודות הנמוך ביותר ב-537 משחקים תחת קר ("נורא מאכזב") וירדו למקום האחרון. מילווקי רשמה עוד הישג היסטורי, אנטטקומפו: "מנסים לשחק עם חיוך"

עריכת וידאו: ניר חן

סטיב קר רשם הלילה (בין שני לשלישי) את משחקו ה-537 בקריירה כמאמנה הראשי של גולדן סטייט, ובפעם השנייה בלבד קבוצתו לא הצליחה לקלוע יותר מ-79 נקודות במשחק, כולל משחקי קדם העונה אחרי הפסד 104:79 לאטלנטה שהוריד אותם למקום האחרון. הפעם הקודמת שזה קרה הייתה כשהווריירס קלעו גם כן 79 נקודות, אי שם במרץ 2018 בהפסד לסן אנטוניו ספרס.

"ברור שמדובר במשחק מאוד מאכזב עבורנו", אמר סטיב קר. "אני מרגיש שלכל אורך העונה אנחנו משחקים חזק ומנסים, אבל הפעם זה לא קרה. ניסינו ללכת עם הראש בקיר, כל שחקן ניסה לקחת את הכול על עצמו במקום לשתף את חבריו; לא היה קצב למשחק ולא הנענו את הכדור כמו שצריך. קוון לוני התעייף במהרה, הוא רק חזר".

"מתסכל מאוד להפסיד כל הזמן", אמר הרוקי אריק פסקל. "מכל דבר לומדים וגם מזה נלמד. ננסה להתאושש ולצאת מהמצב הזה מחוזקים יותר. המאמן והשחקנים נותנים לי הרבה ביטחון וזה מרגיש טוב".

"אני עובד קשה כדי לחזור במהרה לשחק", אמר קוון לוני ששב לפרקט אחרי 19 משחקים בחוץ. "כל השחקנים מנסים להעלות את הרמה, להשתפר באופן אישי ובאופן קבוצתי".

שחקן מילווקי יאניס אנטטקומפו. AP
"אף אחד לא נח על זרי הדפנה". יאניס/AP

* מילווקי ויאניס אנטטקומפו לא עוצרים. הפעם רשמו הבאקס ניצחון 12 ברציפות, כשהביסו בקלילות את ניו יורק ניקס 88:132 בדרך לניצחון שני ב-40 הפרש ומעלה (הקבוצה החמישית בהיסטוריה שמגיעה להישג המכובד). הגריק פריק כיכב כהרגלו, הפעם כששיחק 22 דקות בלבד במהלכן קלע 29 נקודות והוריד 5 כדורים חוזרים (את הדאבל דאבל השיג תוך 14 דקות). יאניס קלע באחוזים מצוינים - 10 מ-14 מהשדה כולל 3 מ-4 ל-3, וירד לספסל כחמש דקות לסיום הרבע השלישי כדי לנוח לקראת המפגש הבא של קבוצתו.

"כל השחקנים פה מגיעים לכל משחק כשהם רעבים לניצחון", אמר אנטטקומפו המרוצה בסיום. "אף אחד כאן לא נח על זרי הדפנה - אלא כולם, בלי יוצא מן הכלל, עובדים קשה בכל משחק. אנחנו מנסים לשחק עם חיוך וליהנות. כשזה קורה בצורה הזו, זה נחמד".

האנטטקומפו היחיד שהיה על הפרקט ברבע הרביעי לא היה יאניס, אלא אחיו הגדול ת'אניס, שאף זכה לתשואות מאחיו אחרי סל נאה. "עבורנו זה מצוין שכולם נותנים את הכול כשהם על הפרקט", אמר מאמן מילווקי מייק בודנהולצר. "זה נותן לשחקנים אחרים שלנו את האפשרות לנוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully