וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה: "לסטר נראית נהדר. ברנדן רוג'רס שינה את הקבוצה"

לקראת המשחק מול ברנלי מפרגן מאמנה של מנצ'סטר סיטי לקבוצה שנישלה אותו מהמקום השני: "הם מצויינים". קריסטל פאלאס תארח את בורנמות'

יוטיוב

הפרמיירליג חוזרת עם המחזור ה-15 כששני משחקים יפתחו אותו כבר מחר (שלישי). לאחר המעידה בשבת מול ניוקאסל תתארח מנצ'סטר סיטי אצל ברנלי כשהיא יודעת שאם לא תנצח גם המקום השני עלול לברוח לה. במשחק נוסף תארח קריסטל פאלאס את בורנמות' שנמצאת מקום אחד מתחתיה במפגש בו המנצחת תזכה למרווח ביטחון מסויים מהקו האדום.

מנג'ר מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה. רויטרס
"נגד ניוקאסל חטפנו שני שערים משני מצבים, נצטרך לשפר את זה". פפ גווארדיולה/רויטרס

ברנלי - מנצ'סטר סיטי (22:15, ספורט 1)

אלופת אנגליה שמטה שתי נקודות יקרות במחזור הקודם לאחר שסיימה ב-2:2 מול ניוקאסל ולא רק שאיפשרה לליברפול לפתוח עליה פער של 11 נקודות, גם ראתה בתום המחזור את הגב של לסטר שרחוקה ממנה שלוש נקודות מהמקום השני. המאמן הספרדי התייחס ללסטר, שנמצאת ביכולת נהדרת בתקופה האחרונה:" אני חושב שזה טיפוסי לליגה הזו ולהיסטוריה שלה, שכוללת לא מעט קבוצות", אמר גווארדיולה והחמיא גם למאמנה של לסטר, ברנדן רוג'רס: "לסטר נראית נהדר. מאז שברנדן רוג'רס מונה בעונה שעברה הם שינו את צורת המשחק שלהם. ידענו עוד מהמשחק נגדם שהם מצויינים".

לגבי המשחק מול ברנלי מחר, אמר בפשטות: "נגד ניוקאסל חטפנו שני שערים משני מצבים, נצטרך לשפר את זה". קון אגוארו הפצוע ואילקאי גנדוגאן המוצהב לא יעמדו לרשותו של פפ. הסיטיזנס מחזיקים במאזן חוץ סביר מול המארחת, כשבארבעת המשחקים הראשונים ניצחו האורחים פעמיים, סיימו פעם אחת בתיקו - ופעם אחת ברנלי ניצחה.

עוד בוואלה! ספורט

אנגליה: לסטר עלתה למקום השני, עוד תיקו למנצ'סטר יונייטד

לכתבה המלאה
ווילפריד זאהה שחקן קריסטל פאלאס. רויטרס
פאלאס ניצחה לאחר חמישה משחקים ללא ניצחו. ווילפריד זאהה/רויטרס

קריסטל פאלאס - בורנמות' (21:30, ספורט 2)

המארחת התאוששה במחזור האחרון מרצף של חמישה משחקים ללא ניצחון כשניצחה בחוץ את ברנלי. הדובדבנים לעומתם, נמצאים בעיצומו של רצף שלילי משלהם כשמאז הניצחון על מנצ'סטר יונייטד לפני חודש, הם הפסידו שלושה משחקים ברציפות. שתי הקבוצות צמודות זו לזו בטבלה, כשפאלאס במקום ה-11 ובורנמות' מקום אחד מתחתיה. שתי הקבוצות יודעות שניצחון יקרב אותן למאבק על הכרטיס לליגה האירופית בעוד הפסד עשוי לסבך את המפסידה במאבקי התחתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully