וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: לסטר עלתה למקום השני, עוד תיקו למנצ'סטר יונייטד

איהנאצ'ו קבע 1:2 לזכות השועלים בדקה ה-94 מול אברטון, השדים האדומים הפכו וספגו 2:2 בבית מול אסטון וילה. 2:2 גם לארסנל בנוריץ'

עריכת וידאו: טל רזניק

המחזור ה-14 בפרמיירליג ננעל היום (ראשון) עם עלייתה של לסטר סיטי למקום השני בזכות 1:2 על אברטון בדקה ה-94. מנצ'סטר יונייטד שוב ביצעה מהפך ולא ניצחה, הפעם ב-2:2 הביתי מול אסטון וילה. 2:2 גם לארסנל, עם פרדי ליונברג על הקווים, אצל נוריץ'. וולבס ושפילד יונייטד נפרדו ב-1:1.

* נועלת הטבלה ווטפורד פיטרה היום את מאמנה קיקה סאנצ'ס פלורס אחרי 85 ימים בלבד בתפקיד. הספרדי חזר לקדנציה שנייה במועדון במקום בן ארצו חאבי גראסיה שפתח רק את העונה, אבל גם הוא השיג רק שני ניצחונות ב-12 משחקים בכל המסגרות ורשם שישה הפסדים, כולל 8:0 מול האלופה מנצ'סטר סיטי. בליגה יש לווטפורד רק שמונה נקודות ושמונה שערי זכות.

פייר אמריק  אובמיאנג, ארסנל, חוגג. רויטרס
אם לא הוא, ארסנל עוד היתה שקועה בתחתית. אובמיאנג חוגג/רויטרס

נוריץ' - ארסנל 2:2

אז אולי אונאי אמרי לא היה הבעיה? שלושה ימים אחרי פיטורי הספרדי, הרצף השלילי של התותחנים נמשך גם עם המאמן הזמני פרדי ליונברג על הקווים. כעת עומדת ארסנל על שמונה משחקים רצופים ללא ניצחון בכל המסגרות, וגם על התיקו היא יכולה רק לברך. הקנריות הובילו פעמיים - פעם אחת ממבצע יחיד של טימו פוקי הנהדר (שער שביעי העונה) בעזרת הסטה של שקודראן מוסטפי בדקה ה-21, פעם שנייה מרגליו של טוד קנטוול בסמוך לסיום המחצית הראשונה, אבל בשתי הפעמים פייר אמריק אובמיאנג הושיע. שערו הראשון נכבש בפנדל חוזר בדקה ה-29 אחרי נגיעת יד וסערת VAR שארכה כמה דקות ושערו השני (והעשירי שלו העונה בליגה) הגיע בדקה ה-57, עם ריבאונד עוצמתי מקרן שהוא עצמו סחט. בשורה התחתונה גם זה לא משמח במיוחד את ארסנל, שנותרה הרחק מחבורת הצמרת.

עוד בוואלה!

שחקני ארסנל חגגו בוואטסאפ הקבוצתי את פיטורי אונאי אמרי: "הם מאסו בו"

לכתבה המלאה
טיירון מינגס שחקן אסטון וילה לאחר השער, שחקני מנצ'סטר יונייטד מבקשים נבדל. רויטרס
בקשת הנבדל לא עזרה. טיירון מינגס חוגג מול מנצ'סטר יונייטד/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד - אסטון וילה 2:2

מחזור שני ברציפות שהשדים האדומים מבצעים מהפך, רק כדי לראות את היריבה משווה. אז אולה גונאר סולשיאר יכול לדבר שוב על האופי, אבל בפועל הקבוצה שלו עם ארבעה ניצחונות בלבד ב-14 מחזורים, רק במקום התשיעי ובמרחק של 22 נקודות מהפסגה. עשור עבר מאז הניצחון הקודם של אסטון וילה באולד טראפורד, והערב היא פתחה מצוין ועלתה ליתרון מגולאסו של הקפטן ג'ק גריליש, שסובב נהדר לחיבורים מצד שמאל ברגל ימין. שער נוסף של וילה נפסל בצדק ואז מרכוס רשפורד נגח כדור שפגע בקורה, ניתז לעבר טום היטון ונרשם כגול עצמי של השוער בדקה ה-42. גריליש רשם החמצה אדירה בדקה ה-63, ומיד לאחר מכן הגיע העונש עם נגיחה קשתית של ויקטור לינדלוף שהשלים מהפך עם שערו הראשון העונה. אלא שבדקה ה-66, רק שתי דקות לאחר מכן, טיירון מינגס איזן מהאוויר (שער ראשון שלו בקריירה בפרמיירליג) וגם בקשות הנבדל של שחקני מנצ'סטר יונייטד לא הועילו. אנתוני מרסיאל עוד החמיץ בדקה ה-78 ופספס הזדמנות לקדם את המארחת למקום החמישי.

שחקני לסטר סיטי חוגגים. רויטרס
הריצה החלומית נמשכת. שחקני לסטר סיטי חוגגים/רויטרס

לסטר סיטי - אברטון 1:2

לשועלים יש גם מזל, לא רק יכולת, והם השיגו בדקה ה-94 את ניצחונם השישי ברציפות כדי להתייצב במקום השני. רישרליסון הברזילאי הפתיע עם נגיחה אדירה אחרי הרמה של ג'יבריל סידיבה מצד ימין בדקה ה-23 עבור אברטון החלשה, אבל ג'יימי ורדי, שכבר קיבל שריקה לפנדל וה-VAR מנע זאת ממנו, הצליח להשוות מקרוב בדקה ה-68 עם ה-13 שלו העונה. המחליף קלצ'י איהנאצ'ו היה האיש שבישל, ועמוק בתוספת הזמן הוא קיבל כדור מריקרדו פריירה, הטעה את השומר שלו ובעט פנימה, עם שער דרמטי שאושר רק אחרי בחינת VAR. לסטר נמצאת כעת מרחק שמונה נקודות מליברפול המוליכה, אברטון במקום ה-17 ורק שתי נקודות מעל הקו האדום.

ג'יימי ורדי שחקן לסטר סיטי כובש מול אברטון. רויטרס
ה-13 שלו העונה בליגה. ג'יימי ורדי עם השוויון/רויטרס

וולבס - שפילד יונייטד 1:1

המארחת הגיעה למשחק במצב רוח מצוין אחרי שני ניצחונות רצופים, אבל בסופו של דבר סחטה רק נקודה. ליס מוסה העלה את האורחת ליתרון מוקדם מאוד כבר בדקה השנייה, אבל מאט דוהרטי איזן בדקה ה-64.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully