וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני ארסנל חגגו בוואטסאפ הקבוצתי את פיטורי אונאי אמרי: "הם מאסו בו"

על פי "דיילי מייל", שחקני התותחנים צהלו למשמע החדשות על עזיבתו של המאמן. המועמדים להחליפו: אספיריטו, אלגרי, ארטטה וברנדן רוג'רס

עריכת וידאו: טל רזניק

שחקני ארסנל "חגגו וצהלו" למשמע החדשות על פיטורי המאמן אונאי אמרי - כולל בתכתובות "לועגות" בוואטסאפ. כך פורסם היום (שישי) ב"דיילי מייל".

על פי הדיווחים באנגליה, המאמן הספרדי שהובא לארסנל על תקן יורשו של ארסן ונגר הוותיק והמוערך, התקשה לתקשר עם השחקנים, עד שבסופו של דבר מאסו בשיטותיו ובאנגלית הקלוקלת שלו.

"הם לא סלדו ממנו באופן אישי - דווקא במובן הזה היו כמה שחיבבו אותו - אולם כמעט כל השחקנים החזיקו בדעה שהוא לא מספיק טוב מבחינה מקצועית ומבחינה תקשורתית", ציינו ב"דיילי מייל".

המשרה של אמרי היתה בסכנה כבר מזה מספר שבועות. על פי התקשורת האנגלית, המשחק אמש מול פרנקפורט בליגה האירופית היה בגדר משחק ההזדמנות האחרונה עבורו, ומאחר שגם בו הפסיד 2:1, אחרי שכבר סיים ב-2:2 ביתי מאכזב מול סאות'המפטון בליגה, נחרץ גורלו.

אונאי אמרי מאמן ארסנל. AP
לא היה אהוד בחדר ההלבשה. אמרי/AP

השאלה הגדולה כעת היא מי יחליפו על הקווים. לעת עתה יתפוס את העמדה באופן זמני שחקן העבר פרדי ליונברג, אולם בארסנל לא בונים עליו לטווח הארוך. על פי "סקיי", גובשה כבר רשימה של ארבעה מועמדים מרכזיים: נונו אספיריטו, מסימיליאנו אלגרי, מיקל ארטטה וברנדן רוג'רס.

לעת עתה, נראה שאלגרי החופשי הוא המועמד המוביל של הנהלת ארסנל, אולם יש ספקות גדולים באשר להסכמתו להצטרף, בעיקר בשל חששות מכך שהתותחנים לא מוכנים להשקיע מספיק ברכש.

מעניינת לא פחות היא הרשימה של המועמדים שארסנל גיששה אצלם בשבועות האחרונים, עד שמצאו קבוצות אחרות. על פי "דיילי מייל", התכנון הראשוני של התותחנים היה לפטר את אמרי כדי למנות את ז'וזה מוריניו במקומו, אולם הפורטוגלי כבר הצטרף לטוטנהאם. גם מועמדותו של תיירי הנרי שהועלה כמועמד על ידי כמה מחברי ההנהלה נפסלה, אחרי שהתמנה למאמן מונטריאול מה-MLS.

עוד בוואלה!

אונאי אמרי פוטר מארסנל, פרדי ליונגברג יעמוד זמנית על הקווים

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully