וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שחקני ארסנל איבדו אמון באונאי אמרי". פוצ'טינו בין המועמדים

כסאו של הספרדי ממשיך להתנדנד ונראה שהפרידה היא עניין של זמן. גורם במועדון אמר: "המאמן הוא הבעיה, אין לקבוצה זהות"

עריכת וידאו: ניר חן

לפי דיווחים באנגליה, ארסנל מגבירה את החיפושים אחר מאמן במקומו של אונאי אמרי. הספרדי עדיין לא פוטר, אבל נראה שזה רק עניין של זמן עד שמהלך כזה ייצא לפועל. ה-2:2 הביתי נגד סאות'המפטון היה משחק הליגה החמישי ברציפות של התותחנים ללא ניצחון ונראה שכולם מסכימים שיש צורף בזעזוע אמיתי.

בממלכה מספרים שלא רק האוהדים והפרשנים, אלא גם השחקנים כבר לא מאמינים ביכולת של אמרי להצעיד את ארסנל קדימה. "הבעיה היא המאמן", אמר ל"טלגרף" מי שהוגדר כ"גורם במועדון". הוא הוסיף: "אמרי מקבל החלטות לא טובות, משנה כל הזמן את הטקטיקה ולקבוצה אין זהות".

אותו גורם המשיך: "השחקנים שלנו לא רואים התקדמות תחת אמרי ולתוצאות האחרונות הייתה השפעה גדולה על האמונה של השחקנים במאמן. האם מישהו מהם חושב שאנחנו יכולים להעפיל לליגת האלופות איתו? לא נראה לי".

בתקשורת האנגלית כבר עסוקים בספקולציות אודות מחליפו של המאמן. מסילימיאנו אלגרי, מיקל ארטטה ואפילו מאוריסיו פוצ'טינו שפוטר לאחרונה מטוטנהאם, מדורגים בשלושת המקומות הראשונים באתרי ההימורים. גם רפא בניטס ואדי האו ברשימה וישנה אפשרות שעוזר המאמן, פרדי ליונברג, יישאר עד סיום העונה כמאמן זמני.

"אונאי אמרי לא מצטייר כמאמן ברמה של פפ גווארדיולה, יורגן קלופ ואפילו מוריניו", אמר אותו גורם בארסנל ל"טלגרף", "פרנק למפארד כבר בנה לצ'לסי זהות, ברנדן רוג'רס מוד מצליח בלסטר וכשאנחנו מסתכלים על המאמנים של קבוצות אחרות, זה גורם להרבה לחץ".

אונאי אמרי מאמן ארסנל. רויטרס
איבד את האמון של כולם. אונאי אמרי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully