וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי המהפך באיטליה: קונטה "יישן יותר טוב", וידאל על הכוונת, סארי עצבני

אינטר עלתה למקום הראשון על חשבון יובנטוס, בפה מארוטה שלח מסר לקשר ברצלונה המתוסכל, קונטה הילל את מרטינס. בינתיים בטורינו: מאמן יובה מתרעם - "אנחנו משחקים בלי מוח"

עריכת וידאו: טל רזניק

נראה שהפעם מאבק האליפות באיטליה יהיה הרבה יותר צמוד מבדרך כלל. היום (ראשון) ניצלה אינטר המצוינת עד תום את ה-2:2 המפתיע של יובנטוס עם ססואולו, ניצחה 1:2 את ספאל ועלתה למקום הראשון על חשבונה, כשהיא שוב מעבירה לה מסר - אנחנו מתכוונים לתת פייט השנה.

היה זה הניצחון החמישי ברציפות של הנראזורי, ובזכותו הם קבעו את פתיחת העונה הטובה בתולדות המועדון. "מהיום הראשון שלי פה אנחנו מנסים לעשות שינוי ולהציק לקבוצות האחרות. לעלות למקום הראשון אחרי 14 מחזורים מסב לנו המון גאווה, כי אנחנו יודעים איזה מסע עברנו כדי להגיע לזה", התמוגג מאמן אינטר אנטוניו קונטה. "באותה נשימה, זה צריך לתת לנו דחיפה חיובית. זה שאנחנו במקום הראשון צריך לגרום לנו להיות טובים יותר, לעזור לנו לגמור משחקים מוקדם יותר ולא להיגרר ללחץ בדקות האחרונות, כמו שקרה לנו היום".

קונטה נשאל האם העלייה למקום הראשון עוזרת לו לישון טוב יותר בלילה, והודה ש"אני לא ישן יותר מדי בכל מקרה, למען האמת, אבל היום כנראה שאשן טוב יותר. היינו נחושים לנצל את המעידה של יובנטוס היום, רצינו לנצל עד זה עד הסוף, והגיע לנו לנצח היום".

בנוסף שיבח את קונטה את החלוצים - בעיקר את לאוטרו מרטינס שעומד העונה על מאזן של 13 שערים וארבעה בישולים ב-19 משחקים וכבש היום צמד, אבל גם את רומלו לוקאקו.

"לאוטרו חי בשביל לכבוש. תמיד טענתי שהחלוצים הטובים בעולם הם אלה שעובדים גם עבור הקבוצה, לא רק עבור המספרים שלהם. גם לאוטרו וגם לוקאקו - שלא כבש היום - היו יוצאים מהכלל היום".

המנהל המקצועי בפה מארוטה לא הכחיש בסיום שאינטר מתכוונת לחזק את הסגל בינואר, למרות התוצאות המצוינות. הוא אף התייחס לשחקן אחד ספציפי, ארתורו וידאל שמתוסכל ממעמדו בברצלונה.

"היה לי המזל לעבוד עם ארתורו בעבר, עוד לפני שהוא הפך לשם כל כך גדול, והוא תמיד נתן הכל בשבילי. לא יהיה פייר מצידי לדבר על ינואר כבר עכשיו, אבל אני בהחלט יכול לומר שהקבוצה תעשה מה שהיא יכולה", אמר.

עוד בוואלה!

איטליה: אינטר בפסגה על חשבון יובנטוס בזכות פתיחת העונה הטובה בתולדותיה

לכתבה המלאה
מאמן אינטר אנטוניו קונטה חוגג. רויטרס
סוף סוף יכול לעצום עין. קונטה/רויטרס

מנגד, ביובנטוס נשמעו אחרת לגמרי היום. הגברת הזקנה סיימה ב-2:2 מאכזב בבית נגד ססואולו, וגרמה למאוריציו סארי לצאת מהכלים.

"עשינו כמה טעויות מטופשות מאוד. היינו עצלים, לא חכמים, לא השתמשנו במוח שלנו", אמר המאמן הכעוס. "היום היה חסר לשחקנים שלי שכל ונשמה. בגלל זה נענשנו לקראת סיום".

סארי אף התייחס לטעות הקשה והלא אופיינית של ג'יג'י בופון, ואמר ש"היתה שם סדרה של טעויות אדירות. המסירות בחלק ההגנתי היו גרועות, וכשאתה לא מרוכז דברים חריגים יכולים לקרות".

שחקני יובנטוס כריסטיאנו רונאלדו, ארון ראמזי מאוכזבים. רויטרס
מה יהיה? רונאלדו וראמזי מאוכזבים/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully