וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אינטר בפסגה בזכות פתיחת העונה הטובה בתולדותיה, נאפולי הובכה

יובנטוס איבדה נקודות עם טעות של בופון ב-2:2 הביתי מול ססואולו, ולאוטרו כבש צמד ב-1:2 על ספאל כדי להקפיץ את הנראזורי לראש הטבלה. אימובילה כבש בפעם התשיעית ברציפות, נאפולי הופתעה בביתה על ידי בולוניה, ניצחונות לרומא ומילאן

יוטיוב

המחזור ה-14 בסרייה A בישר היום (ראשון) על שינוי בפסגה, כשאינטר עלתה למקום הראשון עם 1:2 ביתי על ספאל וניצלה את ה-2:2 המפתיע שהשיגה ססואולו בחוץ מול האלופה יובנטוס. לאציו השלישית האריכה את רצף הניצחונות שלה עם עוד צמד של צ'ירו אימובילה ב-0:3 על אודינזה. מילאן גירדה 0:1 דרמטי אצל פארמה, בעוד נאפולי השסועה הפסידה 2:1 בבית לבולוניה. רומא הרביעית חתמה את הערב עם 1:3 אצל ורונה.

ג'אנלואיג'י בופון שחקן יובנטוס. רויטרס
חזרה עגומה לשער אחרי חודש. ג'אנלואיג'י בופון/רויטרס

יובנטוס - ססאולו 2:2

יובה היא עדיין הקבוצה היחידה בחמש הליגות הבכירות שלא הפסידה העונה בשום מסגרת, אבל היא לא היתה רחוקה מכך, דווקא מול היריבה מהתחתית שהגיעה ללא כוכבה דומניקו ברארדי. לאונרדו בונוצ'י כבש את השער הראשון במשחק עם בעיטה מפתיעה מ-20 מטר, אבל כעבור שלוש דקות הגיע השוויון המפתיע כשז'רמי בוגה סיים מהלך קבוצתי נאה עם הקפצה אלגנטית מעל ג'אנלואיג'י בופון.

הסיוט של השוער בן ה-41, שפתח בשער בפעם החמישית העונה ולראשונה אחרי חודש, נמשך בדקה ה-47, כשמסירה לאחור של חואן קואדרדו בלבלה את הגנת הגברת הזקנה והגיעה לרגליו של פרנצ'סקו קאפוטו שבעט חלש אבל מצא את בופון לא מוכן, והמהפך הושלם. הישועה הגיעה מפאולו דיבאלה. כובש שער הניצחון מול אתלטיקו מדריד בשבוע שעבר שאיבד את מקומו בהרכב לגונסאלו היגואין, קם מהספסל בדקה ה-54 וסחט פנדל בדקה ה-67, אותו בעט כריסטיאנו רונאלדו פנימה.

אבל הלחץ של הגברת הזקנה בדקות הסיום לא נשא פרי, רונאלדו נגח החוצה מתוך תיבת החמש בתוספת הזמן, וססואולו הפכה לראשונה העונה שמוציאה נקודות ליגה ביובנטוס סטדיום, כשגיבור המשחק היה סטפנו טוראטי, השוער בן ה-18 שערך הופעת בכורה חלומית עם מספר הצלות יקרות.

עוד בוואלה!

המורדים, גרסת המפיק: הכאוס בנאפולי מבשר על סופו של עידן

לכתבה המלאה
סטפנו טוראטי שוער ססואולו. רויטרס
גיבור המשחק. סטפנו טוראטי/רויטרס

אינטר - ספאל 1:2

הנראזורי חגגו ניצחון חמישי ברציפות, קבעו את פתיחת העונה הטובה בתולדות המועדון (12 ניצחונות ב-14 המחזורים הראשונים) וניצלו את איבוד הנקודות המפתיע של יובנטוס כדי לעלות לפסגה. לאוטרו מרטינס, שכבש פעמיים לרשת סלביה פראג באמצע השבוע בליגת האלופות, הוסיף לעצמו עוד צמד והגיע לשמונה שערי ליגה. החלוץ הארגנטינאי כבש בימין אחרי הכנה של מרצלו ברוזוביץ' במתפרצת בדקה ה-16 ונגח את השני בדקה ה-41 אחרי הרמה של אנטוניו קנדרבה מצד ימין. ספאל, שהחלה את המחזור כקבוצת ההתקפה הכי גרועה בכל חמש הליגות הבכירות (שמונה שערים בלבד) הצליחה רק לצמק עם מהלך יפה של מתיאה ואלוטי (50) ולמרות כמה דפיקות לב שגרמה למארחים, נותרה במקום הלפני אחרון ובלי ניצחונות על אינטר.

לאוטרו מרטינס שחקן אינטר חוגג שער. רויטרס
צמד שני תוך ארבעה ימים. לאוטרו מרטינס/רויטרס

לאציו - אודינזה 0:3

מישהו באמת חשב שצ'ירו אימובילה יעצור? מלך שערי הליגה האריך את שיא המועדון שלו עם כיבוש במחזור תשיעי ברציפות, חגג צמד והגיע ל-17 שערים העונה ב-14 מחזורים בסרייה A (לעומת 15 בכל העונה הקודמת). לאציו נראית מצוין באופן כללי וסופרת כבר שישה ניצחונות רצופים, כולל שיא מועדון של תשעה מחזורים רצופים בהם כבשה שני שערים או יותר. אימובילה לא חיכה יותר מדי וכבר בדקה התשיעית גלגל פנימה אחרי השתלטות יפה ברחבה של סרגיי מילינקוביץ' סאביץ'. הסקורר השלים צמד בדקה ה-36 מהנקודה הלבנה ויכול היה להוסיף עוד פנדל, אבל השאיר ללואיס אלברטו לבעוט ולכבוש בדקה ה-45, כשבמחצית השנייה לא נכבשו שערים נוספים.

צ'ירו אימובילה שחקן לאציו חוגג שער. רויטרס
הרשה לעצמו לוותר על השלושער. צ'ירו אימובילה/רויטרס

נאפולי - בולוניה 2:1

התיקו באנפילד קירב את נאפולי לשמינית גמר ליגת האלופות ונתן אפשרות לנשום קצת אוויר בעיצומה של תקופה לחוצה, אבל הכאוס במועדון בעיצומו, האוהדים מוחים וההפסד הביתי המביך הזה עלול לדרדר את העסק עוד יותר. בולוניה, שצברה נקודה בלבד מ-12 האחרונות, חגגה ניצחון ראשון בסן פאולו מאז דצמבר 2012 והעניקה מתנה למאמנה סינישה מיכאילוביץ' שסיים ארבעה חודשי טיפול מתישים במחלת הלוקמיה. לורנצו אינסינייה חזר להרכב ובדקה ה-41 בעיטה שלו נהדפה על ידי השוער לעבר פרננדו יורנטה שכבש מקרוב. אלא שבולוניה חזרה בדקה ה-58 עם שער של אנדראס סקוב אולסן והשלימה מהפך אחרי חילופי מסירות נהדרים וגול של ניקולה סאנסונה בדקה ה-80. יורנטה חשב שהשווה עמוק בתוך תוספת הזמן, אבל השער נפסל לאחר בדיקת VAR ונאפולי עם שמונה משחקים ללא ניצחון בכל המסגרות והפער מהכרטיסים לליגת האלופות רק גודל.

דריס מרטנס שחקן נאפולי מתוסכל. GettyImages
איזה דיכאון בנאפולי. דריס מרטנס/GettyImages

משחקים נוספים

ורונה - רומא 3:1
לוורונה: דוידה פראוני (21). לרומא: ג'סטין קלייברט (17), דייגו פרוטי (45 בפנדל), הנריך מחיטריאן (92)

פארמה - מילאן 1:0
למילאן: תאו הרננדז (88)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully