וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סינישה מיכאלוביץ' בדרך לקאמבק מרגש: "אף פעם אסור לאבד תקווה"

מאמן בולוניה דיבר לראשונה מאז שחלה בלוקמיה: "לא פשוט להיות סגור בחדר 4 חודשים. מקווה לעמוד על הקווים במשחק מול מילאן". על זלטאן: "דיברנו כמה פעמים, נצטרך להמתין לו"

ארבעה חודשים מאז שהטיל פצצה והודיע שהוא חולה בסרטן מסוג לוקמיה, סינישה מיכאלוביץ' מאמנה של בולוניה דיבר אמש (שישי) לראשונה בנאום חוצב להבות שבו הוא סיפר על ההתמודדות עם המחלה הקשה והצהיר שהוא ממש לא מתכוון לפרוש ולהפסיק לאמן.

"מעולם לא הרגשתי כמו גיבור. אני רק בנאדם", אמר מיכאלוביץ' במסע"ת שערך, "אי אפשר לנצח את המחלה הזו רק עם אומץ, אלא עם טיפול רפואי מתאים. אבל הכי חשוב זה שהמטופלים לא יאבדו את התשוקה לחיות. הם צריכים להילחם במחלה הקשה הזו. לא פשוט להיות ארבעה חודשים בתך חדר בלי לנשום אוויר. אני מקווה שאהיה בנאדם טוב יותר. בחיים הקודמים שלי, סבלנות לא היתה התכונה הכי חזקה שלי".

סינישה מיכאילוביץ' מאמן בולוניה. GettyImages
"אל תקראו לי גיבור". מיכאלוביץ'/GettyImages

המאמן הודה לצוות הרפואי שטיפל בו, אבל היה פחות נחמד כלפי השחקנים שלו שניצחו רק משחק אחד מתוך עשרה וממוקמים עמוק בתחתית של הסרייה א'. "אני לא רוצה שהמחלה שלי תהיה תירוץ לבולוניה. אני מצפה מהשחקנים שלי ליותר. למרות כל מה שקורה, אני כועס על התוצאות והגישה. מעכשיו נצטרך לתת 200 אחוז ולהתחיל לצבור נקודות".

המשימה הגדולה של מיכאלוביץ' אחרי שיחזור לאמן תהיה להחתים את זלאטן איברהימוביץ' שנמצא במגעים עם המועדון. הסרבי לא הכחיש את הדברים ואמר: "דיברתי עם זלאטן לאחרונה לפני 10 ימים בערך ונראה מה קורה. הוא מעוניין וגם אני, אבל יש עוד עניינים לפתור. אנחנו מחכים לשמוע ממנו, אבל אני לא חושב שיהיו התפתחויות לפני ה-10 בדצמבר".

אבל מתי מיכאלוביץ' יחזור לעמוד על הקווים? "בחודש הקרוב אצטרך לעבור 2-3 בדיקות בשבוע", אמר, "אני יכול ללכת למחנה האימונים, אבל לא לאצטדיון. אני חושב שאהיה לפחות באחד משני המשחקים מול מילאן ואטאלנטה, אם לא בשניהם". בולוניה תתארח במחזור הקרוב אצל נאפולי ביום ראשון ושבוע לאחר מכן תארח את מילאן, משחק שבו הסרבי יקווה לערוך את הקאמבק המרגש שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully