וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו, ליאו מסי טוב ממך. "כן, אבל מסי לא נראה ככה"

פיטר קראוץ' מגלה איך הגיב כריסטיאנו רונאלדו לשחקנים שהקניטו אותו שמסי שחקן טוב ממנו. וגם: מוסר האימונים של מסי שהטריף את גווארדיולה

פרומו לראיון עם רונאלדו

בווידאו: רונאלדו בוכה בראיון טלוויזיוני

פיטר קראוץ' גילה איך כריסטיאנו רונאלדו הגיב להקנטות עליו בנוגע לליאו מסי. החלוץ האנגלי, שפרש מכדורגל בשנה שעברה, שיחק במדי נבחרת אנגליה בין השנים 2005 ל-2010 ושוחח בקביעות עם שחקני מנצ'סטר יונייטד בסגל. קראוץ' סיפר אתמול באירוע מיוחד של "דיילי מייל" על השיחות ועל מה שאמרו לו חבריו.

"הייתי מדבר עם שחקנים של יונייטד והייתי שואל על רונאלדו ועל איך הוא מתנהג", סיפר קראוץ', "והם סיפרו שהם נהגו להקנט אותו ולהגיד לו שליאו מסי יותר טוב ממנו, ואז הוא אמר - 'כן, אבל מסי לא נראה ככה'".

מתוך חשבון האינסטגרם של כריסטיאנו רונאלדו. אינסטגרם, צילום מסך
אוהב את עצמו. רונאלדו/צילום מסך, אינסטגרם

בפאנל לצד קראוץ' ישבו גם פירס מורגן, מרטין קיאון והארי רדנאפ, שהתיחסו לשאלת הטוב מכולם. "אני חושב שרונאלדו עדיף על מסי", אמר רדנאפ, "אני אוהב את שניהם, אבל אני רונאלדו. יש אותו, את מראדונה, פלה, ג'ורג' בסט היה גאון. כשאתה בוחן את מה שרונאלדו עשה... אני מעריץ גדול של ג'ורג' בסט, אבל רונאלדו, הוא עשה את זה בזירות הכי גדולות, הוא זכה בהכל, הוא פשוט מדהים". קראוץ' הוסיף: "השיא של רונאלדו הוא פשוט מגוחך. יש לו ממוצע של שער למשחק, במשהו כמו 500 משחקים".

מרטין קיאון בחר בכוכב ברצלונה: "מבחינתי זה מסי. הדרך שבה הוא משחק, ועובר שחקנים כמו רוח רפאים, ועכשיו הוא פשוט ממציא את עצמו מחדש, קצת כמו ריאן גיגס לקראת סוף הקריירה, וזה משהו שלדעתי רונאלדו לא יכול לעשות". רדנאפ המשיך להגן על רונאלדו, וציין את ההבדלים ביניהם: "רונאלדו הוא מקצוען ברמה מדהימה. הוא האחרון שנשאר באימון בכל יום. הייתי בטוח שגם מסי אותו דבר. אבל שוחחתי עם שני מאמני כושר שעבדו איתו בברצלונה, ואמרו שהוא היה סיוט עבור פפ. הם סיפרו שהוא היה מגיע בבוקר, לא עושה הרבה אימונים, רק נותן כמה בעיטות ואז הולך הביתה. לא האמנתי למה שאני שומע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully