וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טקס דתי ו-348 לטאות. מדוע נדחתה בניית מתקן האימונים של לסטר?

הבעלים התאילנדי התעקש על טקס שיכלול ברכה על הפלדה. הקבלן: "הבנו שבבודהיזם יש ימים ספציפיים בהם יש יותר מזל מאחרים"

לסטר סיטי

בלסטר סיטי מקווים מאוד שבניית מתקן האימונים החדש של הקבוצה תסתיים עד קיץ 2020 ושהמתקן כבר ישמש את הקבוצה בעונה הבאה, אבל למרות לחץ הזמן, העבודות התאחרו בשבועיים מסיבה קצת פחות שגרתית בעולם המערבי: הבעלים רוצה לקיים טקס כדי לברך את הפלדה שתשמש לבנייה.

הבעלים, אייוואט 'טופ' סריואדהאנהפראבה, בנו של הבעלים המנוח ויצ'אי סריואדהאנהפראבה, החליט לכבד את האמונה הדתית של אביו שנהרג בתאונת מסוק, גם במחיר של דחיית העבודות. בנוסף, הוא דאג שלמקום יוטסו נזירים בודהיסטים וערך טקס דתי שנועד לברך את האדמה עליה יבנה מתקן האימונים.

מרטין ברג' מחברת הבנייה סיפר: "בודהיזם זו דת מאוד רוחנית. הם אמרו שהטקס צריך להתקיים ביום מאוד ספציפי כי יש ימים שמביאים יותר מזל. הם גם דרשו שנעשה שימוש בפלדה מאוד מסויימת בגלל שבבניינים יש אזורים עם מזל ואזורים שאין בהם מזל".

אבל לא רק האמונות הבודהיסטיות גרמו לעיכוב בעבודות. מתקן האימונים שעלות הקמתו מוערכת בכ-100 מיליון ליש"ט, נבנה באזור מיוער ממנו נעקרו כ-4,000 עצים ונשתלו מחדש במקום אחר. באותו אזור נמצאו 348 לטאות קטנות שגם הן היו צריכות להיות מועברות לבית חדש, אבל הדבר התאחר בכמה ימים עד שהתנאים הפיזיים להעברתן יבטיחו שהן לא יפגעו.

הבעלים של לסטר סיטי אייוואט 'טופ' סריואדהאנהפראבה. GettyImages
מתקן אימונים בהשקעה של כ-100 מיליון ליש"ט. טופ סריואדהאנהפראבה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully