וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה מודאגת מפציעת דמבלה ומהללת את מסי: "הוא לא נורמלי"

הפרעוש נצץ במשחקו ה-700 במועדון, השיג שיא נוסף וסחט מחמאות מוואלוורדה ("מה כבר יש להגיד?"), פאבר ("הוא פשוט מדהים") והומלס ("פשוט הטוב אי פעם, נקודה"). דמבלה ייבדק כדי לקבוע את חומרת הפציעה

עריכת וידאו: טל רזניק

ברצלונה אומנם גברה אמש (רביעי) 1:3 על דורטמונד והעפילה לשמינית גמר ליגת האלופות בפעם ה-16 ברציפות, אבל האלופה הספרדית קיבלה גם חדשות רעות: עוסמאן דמבלה נפצע הערב פעם נוספת, ונאלץ לרדת מכר הדשא לאחר 24 דקות בלבד, כשניכר עליו כי הוא נאנק מכאבים. הקשר הצרפתי נחת בצורה לא טובה על רגלו וירד מהמגרש לאחר טיפול מהצוות הרפואי, כשהוא ממרר בבכי. מבארסה נמסר ש"דמבלה סובל מפציעה בירך הימנית. הוא יעבוד בדיקה שתקבע את חומרת הפציעה".

מי שלא רק היה בריא אלא בשיאו הוא ליאו מסי, שהצטיין פעם נוספת עם שער ושני בישולים - הפעם במשחקו ה-700 במועדון. "700 משחקים בברצלונה זה לא נורמלי, וגם מה שהוא עשה על הדשא לא נורמלי", התמוגג השוער מארק אנדרה טר סטגן. "הוא פשוט הכדורגלן הטוב בעולם".

גם ארנסטו ואלוורדה הילל את הכוכב שלו: "מה כבר יש להגיד? הוא היה מדהים. זה לא רק מה הוא עושה - אלא מתי הוא עושה את זה. לו ולסוארס יש הבנה בלתי רגילה". המאמן המפסיד לוסיאן פאבר נאלץ להודות: "מסי שיחק כמספר 9 מדומה והיה פשוט מדהים. הוא מחכה בין הקווים וכשמקבל את הכדור זה מסובך מאוד. צריך לבצע עליו עבירה כדי לעצור אותו, אחרת זה קשה מאוד". מאטס הומלס סיכם היטב: "הוא הכדורגלן הכי טוב שאי פעם ראיתי, נקודה".

עוסמאן דמבלה שחקן ברצלונה. רויטרס
פציעה נוספת. עוסמאן דמבלה/רויטרס
ליאונל מסי, עוסמאן דמבלה, ברצלונה. רויטרס
המצב לא נורא כשבמקומו נכנס גריזמן.. דמבלה/רויטרס

המספרים

* ברצלונה העפילה לשמינית גמר ליגת האלופות בפעם ה-16 ברציפות. רק ריאל מדריד רשמה הישג זהה. בארסה עלתה 13 פעמים רצופות מהמקום הראשון בבית.

* זה השער ה-15 ברציפות שלואיס סוארס כובש בליגת האלופות, שהוא שער ביתי בקאמפ נואו.

* 15 שנה אחרי שערך את הופעת הבכורה שלו, ליאו מסי רשם היום את הופעתו ה-700 במדי ברצלונה, וכבש את שערו ה-613 כשחקן בארסה. זה שערו העשירי העונה: 8 בליגה, שניים בצ'מפיונס.

*עם השער שלו מול דורטמונד, מסי הפך לשחקן שכבש מול הכי הרבה יריבות שונות בליגת האלופות: 34. הוא עבר את כריסטיאנו רונאלדו (33) ואת ראול (33).

לואיס סוארס אמר בסיום: "המטרה הייתה להעפיל לשמינית הגמר כראש הבית. רצינו גם לשפר את היכולת שלנו". על גריזמן: "הוא נכנס בצורה נהדרת וכבש שער. חשוב מאוד שהוא לאט לאט מצליח להשתלב בקבוצה". על היכולת אמר סוארס: "הייתה לנו מחצית ראשונה מצוינת, אבל בשנייה קצת שחררנו בגלל היתרון שהיה לנו".

ליאונל מסי, אנטואן גריזמן, ברצלונה. GettyImages
ליאונל מסי, אנטואן גריזמן, ברצלונה/GettyImages
סרחיו בוסקטס, סרג'י רוברטו, מחבקים את ליאונל מסי, ברצלונה. GettyImages
תודה לך. מסי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully