וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות רכישת האמרבי: פסלו של זלאטן הושחת על ידי אוהדי מאלמו

פסל בדמותו של הכוכב הושחת מחוץ למאלמו, העיר בה גדל. בשבדיה טוענים שמדובר באוהדים מקומיים שכועסים על כניסתו כשותף בהאמרבי. זלאטן: "האוהדים מכבדים אותי"

רויטרס

אין הרבה שחקנים שמידת הפופולריות שלהם מתקרבת לזו של זלאטן איברהימוביץ'. באוקטובר האחרון זכה הכוכב השבדי למחווה השמורה לאייקונים שכמותו לאחר שאמן מקומי במאלמו בנה עבורו פסל מוזהב שהוצב מחוץ לאיצטדיון של הקבוצה. ביממה האחרונה התגלה כי הפסל הושחת, ונראה כי בשבדיה כבר יודעים להיכן להפנות את האשמה.

בשבדיה בטוחים כי מדובר באוהדי מאלמו, שהביעו את זעמם מאז הודיע הכוכב, שגדל במועדון, כי הוא רכש 50 אחוז ממניותיה של היריבה השנואה - האמרבי. הפסל כוסה בשקיות אשפה שהסתירו את פרצופו של זלאטן ועל אחת מזרועותיו המונפות הונח מושב אסלה. סגן יושב ראש ארגון האוהדים של מאלמו לא התעניין בהשחתת הפסל - אלא בכניסתו של זלאטן כשותף בהאמרבי. "חלק מאוכזבים ממנו, חלק כועסים וחלק חושבים שמדובר במהלך אידיוטי", הביע האוהד את אכזבתו. "כנראה שהוא שכח עד כמה הוא משמעותי למאלמו. הפסל לא מעניין יותר. בעצם המהלך שלו זלאטן פועל להפוך מועדון אחר ליותר טוב מהמועדון שעשה אותו מי שהוא".

בתקשורת השבדית דיווחו כי זלאטן לא מודאג וטוען שלדעתו אוהדי מאלמו, אשר במדיה ערך את הופעת הבכורה שלו בבוגרים בשנת 1999, שמחים עבורו. "זה לא קשור אליי כשחקן כדורגל, אני בטוח שאוהדי מאלמו מבינים את זה ומכבדים". בתוך כך דווח כי מאז השחתת הפסל הוצבו שוטרים באיזור על מנת להשגיח ולמנוע מעשי השחתה נוספים.

פסל של הכדורגלן השבדי זלאטן איברהימוביץ'. רויטרס
הפסל של זלאטן מוצג לראשונה במאלמו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully