וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההפתעה הראשונה של מוריניו? "טוטנהאם מנסה להחתים את זלאטן"

על פי דיווחים באנגליה, המיוחד מנסה לשכנע את איברהימוביץ' להתאחד עמו בחלון ההעברות בינואר. וגם: הבונוס השמן של מוריניו

עריכה: ליר שפיגלר

בווידאו: התקציבים הגבוהים בפרמיירליג

המהלך הראשון של ז'וזה מוריניו בטוטנהאם עשוי להפתיע את כולם. על פי שלל דיווחים באנגליה, האיש החדש על הקווים בווייט הארט ליין מנסה לצרף את זלאטן איברהימוביץ' בחלון ההעברות בינואר. ב"טלגרף" דווח ש"מוריניו משוכנע שווינר כמו זלאטן יוסיף לטוטנהאם מימד שחסר לה בהתקפה, ומנסה לבצע מחטף של הרגע האחרון ממילאן, המחזרת הראשית של זלאטן בשבועות האחרונים".

זלאטן הפך שחקן חופשי אחרי שסיים את דרכו בלוס אנג'לס גלאקסי, ובשבועות האחרונים הוזכר כמועמד בעיקר לקבוצות באיטליה. למרות זאת, מוריניו שאימן אותו במנצ'סטר יונייטד ואינטר ושמר איתו על יחסים קרובים, עשוי להיות האיש שיטרוף את הקלפים ויביא את השבדי בן ה-38 דווקא לאנגליה.

אם אכן יצטרף, זלאטן עשוי למלא ואקום שנוצר במצבת החלוצים של התרנגולים. בקיץ האחרון עזב פרננדו יורנטה, אולם הקבוצה לא מצאה לו תחליף והארי קיין נותר החלוץ הבכיר היחיד בסגל.

מאמן מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו, זלאטן איברהימוביץ'. רויטרס
שמרו על יחסים קרובים. מוריניו וזלאטן/רויטרס

במקביל, ממשיכים לדווח באנגליה על שכר העתק של מוריניו בקבוצתו החדשה. שכרו העונתי של המאמן הפורטוגלי יעמוד על לא פחות מ-15 מיליון ליש"ט, כפול מהשכר של קודמו בתפקיד מאוריסיו פוצ'טינו, וכעת מתברר שהוא גם יכלול בונוס שמן במיוחד: אם טוטנהאם תתאושש מפתיחת העונה החלשה בפרמיירליג ותסיים בין ארבע הראשונות בטבלה - מה שיבטיח לה מקום בליגת האלופות - יגרוף מוריניו בונוס של למעלה משני מיליון יורו, כך על פי "הסאן".

נכון לעכשיו מדורגת טוטנהאם במקום ה-14 בלבד בטבלה, במרחק 11 נקודות מהמקום הרביעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully