וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קראגר: "מוריניו לא ישתנה בשביל טוטנהאם", סונס: "זו התאמה מושלמת"

הפרשנים, ששיתפו פעולה עם הפורטוגלי עד השבוע שעבר, ניתחו את המינוי: "זכה בתארים בכל מקום שהיה בו ויעשה את זה גם פה"

יוטיוב

מינויו של ז'וזה מוריניו לתפקיד מאמן טוטנהאם כמובן לא עבר בשקט באנגליה. הפרשנים ב"סקיי", שרק לפני שבוע וחצי ישבו באותו אולפן עם המאמן הפורטוגלי, התייחסו אל המהלך.

בלם ליברפול לשעבר ג'יימי קראגר אמר על המינוי: "אני חושב שיהיו דאגות לגבי סגנון המשחק ולא רק בהשוואה לפוצ'טינו. טוטנהאם ידועה כקבוצה שמשחקת בסגנון מסוים, דומה למה שאוהדי מנצ'סטר יונייטד אמרו כשז'וזה התמנה למאמן שם. אז יהיו לו בעיות אם הקבוצה שלו תספק את סגנון הכדורגל ששיחקה מנצ'סטר יונייטד אצלו. אבל לז'וזה יש את הדרך שלו לעשות את הדברים. הוא לא הולך להשתנות בשביל טוטנהאם. הם הביאו את מוריניו כי הם מאמינים שהוא יכול לזכות בתארים והוא יעשה את זה בדרך שלו. אני לא חושב שפתיחת העונה הלא טובה של טוטנהאם תשפיע על הצורה בה מוריניו יחליט לשחק".

קראגר המשיך ואמר: "אני לא חושב שתהיה השפעה לפתיחת העונה שלהם. טוטנהאם לא במצב טוב, אבל אני בטוח שבערך בתקופה של תחילת 2020 טוטנהאם כבר תקרא תיגר על המקום בטופ 4. אבל ברור שאם טוטנהאם לא תצליח אז כולם ידברו על סגנון המשחק שלו".

גרהאם סונס אמר: "יצא לי להתעמת עם ז'וזה הרבה פעמים כפרשן. לאחרונה יצא לי לעבוד איתו והידע שלו לגבי כדורגל הוא יוצא דופן, הוא מבין את המשחק שלנו. הוא מגיע לעבודה ויודע מה עומד לפניו, הוא מבין מי השחקנים שעומדים לרשותו ומי אלו שהולכים להתמודד נגדם. הוא זכה בתארים בכל מקום ואני מאמין שהוא יעשה את אותו דבר בטוטנהאם. הם זכו במשהו כמו שני תארים ב-28 שנה, בשביל מועדון גדול זה לא מספיק. הם צריכים מישהו שיהפוך את הגישה ההתקפית למשהו מעט יותר פרגמטי ולזכייה בתארים. הוא התאמה מושלמת עבור טוטנהאם".

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו. רויטרס
התאמה מושלמת עם טוטנהאם? מוריניו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully