וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איומים, סחיטה והפרת אמונים: הסיפור שאנגולו קאנטה מנסה להשתיק

הכדורגלן הגיש תלונה נגד מי ששימש כיועץ התקשורת שלו ולא ציפה שהעניין יתפרסם. כעת מתברר שהוא גם נפל קורבן לאיום קשוח

אימג'בנק GettyImages

קשר צ'לסי ונבחרת צרפת, אנגולו קאנטה, הגיש תלונה במשטרה נגד אדם בשם נוארי חאירי וטוען לעבירות של מרמה, ניסיון מרמה, הפרת אמונים ושימוש לא חוקי בתעודת סוכן. במקביל, סוכנו של קאנטה, עבדלקארים דואי הגיש תלונה נגד אותו אדם בשל איומים ברצח.

תחילת הפרשה בקיץ 2016. כמה מבני משפחתו של קאנטה ביקשו ממנו להיפגש עם חאירי והכדורגלן התרשם ומינה אותו למעין יועץ תקשורת. חאירי החל להזרים לכיוונו של הקשר הצעות לקמפיינים ופרסומות ואחת מהן הייתה לחברת הימורים. קאנטה סירב להצעה הזו, חאירי לחץ, הכדורגלן לא אהב זאת ובין השניים נותר מתח.

המתיחות בין השניים גברה ככל שהזמן חלף וביולי 2017, אחרי שנה של עבודה משותפת, קאנטה החליט להתיר את הקשר עם חאירי. השניים סיכמו על פיצוי בסך 150 אלף יורו, אבל אחרי שקיבל את הכסף, היועץ החליט לחזור בו מהסיכום ודרש עוד. קאנטה העדיף להיפטר מ"כאב הראש" גם אם זה יעלה לו הרבה כסף ולבסוף שילם 300 אלף יורו נוספים.

שחקן צ'לסי אנגולו קאנטה. GettyImages
"אני כדורגלן, אני לא מסתובב בעולם של בריונים". קאנטה/GettyImages

הבוקר התפרסם ב"מדיאפארט" סיפור נוסף בפרשה. במרץ 2017 חאירי שלח את אחד מאנשיו, ראשיד סעדנה, לשוחח עם קאנטה ולהשמיע באוזניו איום מפורש. לפי הסיפור, סעדנה הגיע ביחד עם אחיו למחנה של נבחרת צרפת ושוחח עם הכדורגלן באחת מההפסקות שניתנו לשחקנים. אחיו של סעדנה גם החזיק אקדח כדי להפוך את האיום למוחשי. "אני נותן לך שתי אפשרויות", אמר סעדנה לקאנטה, "או שאתה מפסיק לעבוד עם הסוכן שלך, הוא שנוריד אותו".

קאנטה אדם שקט וצנוע והעיסוק ההולך וגובר של התקשורת הצרפתית בעניינו ביממה האחרונה גורם לו הרבה אי נוחות. ב"מדיאפארט" ביקשו את תגובתו והוא הכחיש את כל הסיפור: "אני כדורגלן מקצוען, אני לא חי בעולם של בריונים".

אחד מחבריו של אלוף העולם עם נבחרת צרפת הסביר: "התגובה של אנגולו לא מפתיעה אותי. הוא מדבר מעט ושומר בקנאות על דיסקרטיות, בעיקר כשזה נוגע לבעיות שיש לו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully