וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאגה בליברפול, בנאפולי חוגגים: "זו התשובה למי שניסה לקבור אותנו"

אחרי ה-1:1 באנפילד, אלופת אירופה תהיה חייבת נקודה במשחק החוץ האחרון בזלצבורג: "יהיה קשה". אנצ'לוטי מסביר איך עוצרים את המרסיסיידרס

עריכת וידאו: טל רזניק

אלופת אירופה ליברפול תהיה חייבת נקודה אחת לפחות במשחקה האחרון בשלב הבתים בחוץ מול רד בול זלצבורג כדי להעפיל לשמינית גמר ליגת האלופות, אחרי שמוליכת הפרמיירליג סיימה אתמול (רביעי) רק ב-1:1 מול נאפולי בבית. האדומים היו עולים לשמינית אילו היו מנצחים, אבל נקלעו לפיגור משער של דרייס מרטנס. ליברפול לא נראתה במיטבה, אבל הצליחה בסופו של דבר להשוות משער של דיאן לוברן. כעת ליברפול יודעת שהפסד במחזור האחרון ישלח אותה הביתה, כשהיא תקווה להוציא לפחות תיקו באוסטריה מול זלצבורג, או לקוות להפסד מפתיע מאוד של נאפולי בבית מול גנק.

כמו כן, כעת ליברפול מתחילה שלב מאתגר מאוד בעונה שלה, כשמצפים לה 12 משחקים ב-36 הימים הבאים, כשהפציעה אתמול של פאביניו לא מוסיפה שקט לקבוצה, וגם מוחמד סלאח שחזר מפציעה עדיין רחוק מלהיות חד.

דיאן לוברן שחקן ליברפול. רויטרס
הוציאו נקודה חשובה, שלא מספיקה. לוברן/רויטרס

מאמן ליברפול יורגן קלופ אמר בסיום: "בחדר ההלבשה של נאפולי הם כבר בטח מרגישים שהם עלו לשלב הבא, ואולי זה נכון. אצלנו כולם חושבים 'הו אלוהים, זה הולך להיות קשה', וזה אכן הולך להיות קשה". קלופ התייחס למגננה של האיטלקים: "בצורה שבה נאפולי עמדה, ממש לא עזר לנו שהיא כבשה ראשונה. הם יכלו לעמוד בתוכנית המשחק שלהם, בעוד אנחנו היינו חייבים להגביר את הלחץ. לא הברקנו, אבל הפעלנו עליהם לחץ". גם ג'ורדן הנדרסון הוסיף: "במחצית השנייה נראה היה שרק קבוצה אחת רוצה לנצח".

קלופ: "לא הגענו להרבה מצבים, אולי אחד או שניים, הלילה זה לא הספיק, אבל עדיין זה בידיים שלנו. אנחנו נוסעים לזלצבורג, וגם אם היינו מנצחים הערב היינו מנסים לנצח שם, זאת עדיין המטרה שלנו". קלופ יודע גם: "הדבר הכי גדול זה הפציעה של פאביניו, זה קריטי. מוקדם עכשיו, וכולנו מקווים שזה לא חמור, אבל זה במקום שבו אתה לא רוצה שיכאב לך, מסביב קרסול".

עוד בוואלה!

ליגת האלופות: רק 1:1 לליברפול, ברצלונה ניצחה 1:3 את דורטמונד ועלתה לשמינית

לכתבה המלאה
פיוטר ז'לינסקי שחקן נאפולי מול ג'ורדן הנדרסון שחקן ליברפול. רויטרס
שוב נראו כמו קבוצה לוחמנית ומלאת גאווה. נאפולי באנפילד/רויטרס

מנגד, נאפולי הגיעה למשחק במצב רעוע, אחרי תקופה ארוכה של תוצאות מאכזבות ושמועות על כוכבים ממורמרים שעוזבים וקנסות עצומים לשחקנים אחרי המרד במאמן ובבעלים. למרות זאת, נאפולי שוב נראתה לוחמנית ומלאת גאווה ושוב הצליחה לעצור את ליברפול, אחרי שבסיבוב הקודם גברה עליה באיטליה. המאמן קרלו אנצ'לוטי אמר בסיום: "לא קל להוציא כאן תיקו. סבלנו תחת הלחץ, והתחלנו להגן עמוק בחלק שלנו, אבל אין דרך אחרת לצאת בחיים מאנפילד. עשינו את זה, וזה הכי חשוב. לליברפול יש איכויות, אבל אפשר להגביל אותם כשהם נאלצים לשחק על שטחים מוגבלים". האם הוא מופתע מהיכולת של נאפולי לאור האכזבות בליגה? "אני לא מופתע מהיכולת בליגת האלופות, אני מופתע מהיכולת בליגה, שם לא היינו מרוכזים או מחויבים. זה מועדון בריא, ובחדר ההלבשה כולם משתוקקים לצאת מהמצב הזה".

נשיא נאפולי אורליו דה לורנטיס החמיא לשחקנים שלו ושבר שתיקה: "עם אנצ'לוטי בקבוצה הזאת, ניצחנו פעמיים ועשינו תיקו מול אלופת אירופה ליברפול. זו התשובה למי שמנסה לקבור אותנו ולהגיד שהשחקנים לא מופיעים בגלל בעיות של חוזים שלא חודשו. המשחק הזה הוא התשובה. כל הכבוד למאמן ולשחקנים. עכשיו שכולם ירימו ראש ויעבדו קשה, שיתייחסו לכל משחק כאילו היריבה זו ליברפול. היום אסור לנו לדבר על הפרות משמעת, נטפל בעניינים האלה בתוך המועדון, בלי לחץ או השפעה מבחוץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully