וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: ניק בלקמן פצוע וייעדר מהמשחקים הקרובים

27.11.2019 / 12:10

החלוץ חזר עם מתיחה מהמשחקים של נבחרת ברבדוס ולא ישחק בדרבי: "אזדקק להתאוששות של כשבוע". בנוסף, הכחיש שהוא מתכוון לעזוב. גם אופואדו פצוע והאופציות של איביץ' בחלק הקדמי הצטמצמו

תגובות שחקני נבחרת ישראל אחרי פולין/צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

עיקרי הדברים

- ולאדן איביץ' מתכנן שינויים בהרכב מכבי תל אביב נגד קרית שמונה

- השחקנים מאמינים: "מלבד חוליית ההגנה, המאבק על ההרכב פתוח"

- בקבוצה מקווים שהפגרה לא תעצור את המומנטום: "לא ברור איך נחזור"

- צ'יקו אופואדו וניק בלקמן פצועים, האופציות בחלק הקדמי הצטמצמו

seperator

מצוקת חלוצים במכבי תל אביב לקראת השבוע העמוס, שיכלול שלושה משחקים בשבוע (עירוני קרית שמונה בשבת, הפועל תל אביב ברביעי ומכבי נתניה בשבת). צ'יקו אופואדו עדיין לא מתאמן וקרוב לוודאי שיחמיץ את שלושת המשחקים, והיום (רביעי) התברר שגם ניק בלקמן חזר מנבחרת ברבדוס עם פציעה. החלוץ השתתף באירוע של "מכבי ספיישל", וסיפר שהוא סובל מפציעה שתצריך התאוששות של כשבוע לפחות.

בנוסף התייחס בלקמן לירידה במעמדו בתקופה האחרונה. "כולנו עובדים קשה, כל שחקן רוצה לשחק ואם הוא אומר אחרת, הוא משקר. אבל בסופו של דבר המאמן צריך לקבל החלטה, ויש לנו סגל טוב וארוך", אמר. "כשאקבל את ההזדמנות אצטרף לקחת אותה ולהישאר שם. בכדורגל הכושר לפעמים יורד, אבל אני ממשיך להתאמן חזק ולתת 100 אחוז למכבי. אני מכבד את ההחלטות של המאמן".

עוד בוואלה!

מכבי חיפה: מוחמד עוואד הפצוע ייעדר כשלושה שבועות

לכתבה המלאה
שחקני מכבי תל אביב חוגגים. מתוך האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
מי ירוויח את מקומו? שחקני מכבי תל אביב/אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של מכבי תל אביב

בלקמן הוסיף: "לא היו לי שיחות עם איביץ'. אני מספיק ותיק כדי להבין שכדאי לי להמשיך להתאמן חזק ולחזור להרכב. יש תחרות אמיתית על ההרכב, וזה בסופו של דבר מה שהופך את מכבי תל אביב לחזקה כל כך".

בלקמן הכחיש שיש לו מחשבות על עזיבה. "אני ממש לא חושב לעזוב", הבטיח. "לא תמיד הכל עובד חלק בכדורגל, אבל אתה חייב להמשיך לעבוד קשה גם בתקופות הקשות ולקוות שזה יהיה אחרת".

על סוד ההצלחה של מכבי תל אביב העונה: "אנחנו קבוצה אמיתית, כולם יודעים מה התפקיד שלהם על המגרש, ויש לנו חדר הלבשה מצוין. זה ההבדל הגדול ביחס לקדנציה הקודמת שלי כאן - חדר ההלבשה המצוין. אני נמצא בקבוצה הטובה בישראל, זה מועדון נהדר, ואני לא משחק כרגע אבל זה לא פוגע בחברויות שלי עם שחקנים אחרים".

כך או כך, השחקנים מאמינים שהתחרות על ההרכב לקראת המשחק נגד קרית שמונה פתוחה לגמרי. לפני היציאה לפגרה מיעט המאמן ולאדן איביץ' לערוך שינויים בהרכב וכעת מאמינים השחקנים שיש סיכוי שווה לרבים מהם.

"ההגנה תהיה כנראה אותה הגנה שלא ספגה שער עשרה מחזורים, אבל בעמדות אחרות הכל פתוח בגלל שיש דרבי ארבעה ימים אחרי קרית שמונה", העריך אמש שחקן בקבוצה. במכבי תל אביב גם מקווים שהמומנטום המצוין בו היתה הקבוצה ערב הפגרה הארוכה, לא ייעצר. "לפגרה אתה יודע איך אתה יוצא. אתה אף פעם לא יודע איך אתה חוזר ממנה", אמר גורם במועדון. "צריך לקוות שנחזור לליגה ברגל ימין כמו לפני הפגרה".

seperator

ממכבי תל אביב נמסר: "פרוייקט הדגל של קרן מכבי תל אביב 'מכבי ספיישל' - בשיתוף בנק הפועלים היא קבוצה בה אנשים בעלי מוגבלויות מקבלים אפשרות להיות חלק מהמועדון ובאמצעות הכדורגל מקבלים תחושה של מסוגלות, העצמה אישית והזדמנות שווה. 'מכבי ספיישל' ואוהדי הקבוצה המתנדבים בפרוייקט שהושק בתחילת החודש, מארחים בקרית שלום את 'נבחרת ה-ספיישל אולימפיקס של בריטניה' לאימון משותף. במסגרת מגוון פעילויותיה ובנוסף ל-'מכבי ספיישל' עוסקת קרן מכבי תל אביב במהלך העונה בפעילות חינוכית, שוויון הזדמנויות ואקטיביזם חברתי תוך שיתוף פעולה הדוק עם קהילת האוהדים".

הזכייה של פלמנגו, הערב של גביגול, הסיפתח של מוריניו: הפודיום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully