וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הוא מבריק, בדיוק כמוני": למה מוריניו התלהב ממביא הכדורים?

מאמן התרנגולים זקף את השער השני ב-2:4 על אולימפיאקוס לזכותו של מביא הכדורים, סיפק שואו במסיבת העיתונאים, והתנצל בפני דייר על החילוף המוקדם

רויטרס

הארי קיין כבש צמד, סרז' אורייה סיים עם שער ובישול, גם דלה עלי מצא את הרשת, אבל על פי ז'וזה מוריניו, גיבור הניצחון 2:4 אמש (שלישי) של טוטנהאם על אולימפיאקוס היה מישהו אחר לגמרי: מביא הכדורים.

אחד ממביאי הכדורים "סידר" לטוטנהאם את השער השני כשמיהר להעביר את הכדור להוצאת חוץ של סרז' אורייה, ובסופו של דבר הארי קיין כבש.

מיד אחרי המהלך מוריניו ניגש למביא הכדורים והעניק לו חיבוק חם. במסיבת העיתונאים בסיום המשחק הגדיל לעשות כשזקף את הניצחון לזכותו.

מאמן טוטנהאם ז'וזה מוריניו עם מביא כדורים. מתוך "דיילי מייל", צילום מסך
תחילתה של ידידות מופלאה מוריניו ומביא הכדורים "המבריק"/צילום מסך, מתוך "דיילי מייל"

"אני אוהב מביאי כדורים אינטליגטיים. אני הייתי מביא כדורים מבריק בתור ילד, והילד הזה הוא בדיוק כמוני. הוא מבין את השחקנים ו'בישל' לנו שער", אמר המאמן. "כדי לעשות את זה, אתה צריך להיות מביא כדורים טוב מאוד. אני עשיתי את אותו תפקיד בין גיל 10 לגיל 16, אז יכול להעיד שהוא מצוין בתפקיד הזה".

בזמן שהעיתונאים מגיבים בצחוק לדבריו, מוריניו המשיך: "הוא קורא את המשחק, הוא לא פשוט עומד שם ובוהה. ניסיתי להזמין אותו לחדר ההלבשה כדי לחגוג איתנו, אבל הוא נעלם. נקווה שאראה אותו בפעם הבאה".

עוד בוואלה!

אדן הזאר שוב נפצע, זינדין זידאן הודה: "אני מודאג"

לכתבה המלאה

בשידור החמיאו למביא הכדורים גם הפרשנים גלן הודל וגארי ליניקר. "מה שמרשים אצל הילד זה שהוא מסר את הכדור במהירות, ועדיין היה לו כדור נוסף בידיים. יש לו איכויות מיוחדות", אמר הודל, וליניקר הוסיף: "הוא מקבל על זה בישול בפנטזי או משהו?"

ההצגה של מוריניו נמשכה כשהתנצל באופן פומבי בפני אריק דייר על שהוחלף בדקה ה-29. "הדבר הראשון שאני רוצה להגיד זה מה שאמרתי בחדר ההלבשה - אני מתנצל בפני אריק דייר. להיות מוחלף בשלב כל כך מוקדם במשחק זה אף פעם לא קל, אבל זה היה לטובת הקבוצה. זה לא שאריק שיחק רע, אבל הקבוצה היתה זקוקה לפתרונות אחרים. הכי חשוב שבסוף ניצחנו".

הציוצים מהדקות בהן טוטנהאם מצאה עצמה בפיגור 2:0

הזכייה של פלמנגו, הערב של גביגול, הסיפתח של מוריניו: הפודיום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully