וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב רשמה את אנג'לו קלויארו בסגל למשחקי היורוליג

26.11.2019 / 21:52

אחרי ההפסד לירושלים, ולאור פציעתו של עומרי כספי, החליטו הצהובים לעבות את הסגל ולרשום את הפורוורד לו חיפשו בחודשים האחרונים קבוצה חדשה

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: ניר חן

מכבי תל אביב הודיעה הערב (שלישי) כי הפורוורד אנג'לו קלויארו, שלא שיחק מתחילת העונה במדי הקבוצה, יירשם למשחקי היורוליג והוא עשוי לקבל דקות כבר במשחק הקרוב נגד וילרבאן ביום חמישי.

הפורוורד עמד במרכזה של דילמה גדולה מאוד עבור הצהובים בקיץ, וביום האחרון של האופציה על חוזהו, החליטו בקבוצה להאריכו לעונה נוספת בעידוד הצוות המקצועי. כשנבנה הסגל, התברר כי לקלויארו אין בו מקום ונעשה ניסיון לשחררו, אך ללא הצלחה. בסופו של דבר הוחלט לנסות ולמצוא לשחקן קבוצה חדשה, בזמן שהמשיך להתאמן עם הצהובים ולשמור על כושר. כעת, לאחר ההפסד להפועל ירושלים ברבע גמר גביע המדינה, ולאור הפציעה של עומרי כספי, שעשוי לשוב ולשחק רק בשבוע הבא, הוחלט להעניק לקלויארו הזדמנות.

קלויארו (30, 2.03 מ') טרם שיחק העונה גם בליגת העל. אשתקד רשם ממוצעים של 7.4 נקודות ו-4.8 ריבאונדים למשחק במסגרת היורוליג, ו-5.8 נקודות ו-3.6 ריבאונדים לערב בליגה הישראלית.

מנכ"ל הפועל ירושלים גיא הראל בחר להגיש תלונה נגד הצהובים לאור התנהגות הקהל במהלך סיום המשחק אמש. היועץ המשפטי של איגוד הכדורסל, עו"ד טל אור, החליט להוסיף לכתב האישום שהגיש הבוקר, את תלונתו של הראל ואת העדויות מסרטוני הטלויזיה והקבוצה תעמוד לדין על התפרעות, תיגרה ותקיפה, התנהגות בלתי ספורטיבית של אוהדים והתפרעות אוהדים.

שחקן מכבי תל אביב, אנג'לו קלויארו. דני מרון
יכול למלא על החסר? קלויארו/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully