וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב התלוננה: הפועל ירושלים היתה עם שישה שחקנים במהלך האחרון

25.11.2019 / 23:21

הצהובים טוענים אחרי ההדחה: היינו ראויים לזריקת עונשין שהיתה יכולה לשלוח את המשחק להארכה. ספרופולוס עצבני: "מה צריך ללמוד? לשמור"

עריכה: ניר חן

עוד עונה בלי גביע. מכבי תל אביב הודחה הערב (שני) על ידי הפועל ירושלים ברבע גמר גביע המדינה עם הפסד 92:90 בבית, סגרה עונה שלישית ברציפות שהיא מאבדת את התואר בו זכתה כל כך הרבה פעמים בעבר, והראתה שלמרות המחמאות, האופטימיות והניצחונות ביורוליג, בכל מה שקשור למשחקי נוקאאוט היא עדיין בבעיה.

לקראת סיום המשחק אף אירעה תקרית מחוץ למגרש: כמה עשרות אוהדים של מכבי תל אביב התגודדו ליד הספסל של הפועל ירושלים, התקרבו בצורה מאיימת והורחקו על ידי המשטרה.

כמו כן, הצהובים התלוננו בסיום המשחק בפני המשקיף גילי עובד על כך שבמהלך זריקות העונשין של ג'יימס פלדין, בפיגור 91:90, היו על הפרקט שישה שחקנים של הפועל ירושלים - מה שמחייב זריקת עונשין בצד השני. זריקת העונשין הזו היתה יכולה בדיעבד להשוות את המשחק, אולם לפלדין בכל מקרה הגיעו שתי זריקות עונשין, כך שזה לא בהכרח היה מוביל להארכה.

קווינסי אייסי שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
על הפנים. קווינסי אייסי/דני מרון

יאניס ספרופולוס, שהודח זו השנה השנייה ברציפות ברבע גמר הגביע ונותר העונה ללא שני תארים אפשריים מתוך ארבעה, נראה מתוסכל מאוד בסיום. "כשאתה מפסיד נגד ירושלים, נגד כל קבוצה במשחק של תואר בו אנחנו רוצים לזכות, אתה לא מרוצה", אמר. "אנחנו מאוכזבים, אבל צריכים להמשיך. אנחנו בשלב מוקדם של העונה ויש עוד שני מפעלים שאנחנו משחקים בהם, אנחנו צריכים ללמוד מהמשחק הזה ולהתקדם. מה אנחנו צריכים ללמוד מהמשחק הזה? לשחק הגנה כמו שצריך. איך עושים את זה? מתאמנים על זה".

ספרופולוס הוסיף: "הלילה לא עמדנו באחד היעדים שלנו העונה. לא שיחקנו כמו שרצינו לשחק, ברור שההגנה שלנו לא הייתה מספיק טובה כדי לנצח. ברבע השלישי, אחרי שדיברתי עם השחקנים במחצית, שמרנו יותר טוב והתוצאה היתה בהתאם. אבל כשמאפשרים ליריבה לקלוע סלים קלים, במשחק כזה גדול, אתה בבעיה. אני מברך את ירושלים על הניצחון, אנחנו צריכים ללמוד מזה ולהישאר עם הראש למעלה. אם נתחיל לבכות עכשיו, זה הדבר הכי גרוע שאנחנו יכולים לעשות. אחרי שנשפר את ההגנה שלנו נחזור לתוצאות חיוביות".

עוד טען ספרופולוס שללו"ז העמוס היתה משמעות במשחק. "לא קל לשחק בחוץ נגד מילאנו וברצלונה, בטח לא עם סגל קצר כמו שיש לנו. זה המשחק השלישי שלנו השבוע אחרי ברצלונה ומילאנו, ואני לא רוצה להשתמש בתירוצים, אבל היינו חסרים שני שחקני מפתח. בסגל קצר יותר יש שחקנים יותר עייפים, וזאת הסיבה שאנחנו לא מרוכזים ומפוקסים בהגנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully