וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תרופות נגנבו מחולי סרטן ישראלים בברצלונה: "רק מסי יכול להשכיח את הכאב"

26.11.2019 / 17:34

בתיקיהם של שניים מהצעירים החולים שהוטסו לטיול מטעם עמותת "אורות של תקווה" היו תרופות שטרם אותרו: "תחושות קשות של כעס ותסכול". פיתרון לבעיה הושג בעזרת הרב הראשי של ברצלונה

ליאונל מסי, שחקני נבחרת ארגנטינה מגיעים לישראל/צילום וידאו: מיה בנאי

בווידאו: ליאונל מסי ושחקני נבחרת ארגנטינה בישראל

תשעה צעירים ישראלים חולי סרטן שהתכוננו במשך חודשים ארוכים לטיול לברצלונה נפלו קורבן לגניבה מכעיסה במיוחד. עמותת "אורות של תקווה" עמלה במשך זמן רב על מנת להוציא את החבורה לטיול בלתי נשכח ששיאו כניסה למשחק של ברצלונה נגד בורוסיה דורטמונד מחר בליגת האלופות, אך כבר בערב הראשון של הטיול שלשום נפרץ האוטובוס של המשלחת ונגנבו ממנו מספר תיקים.

הפריצה הייתה דרמטית במיוחד עבור שניים מהם, מאחר שבתיקיהם נמצאו תרופות קריטיות למצבם, ועד עתה הניסיונות לאתר את התיקים עלו בתוהו. בנוסף, ב--48 השעות שחלפו מאז הגניבה, הרשויות המקומיות סירבו לספק לשניים את התרופות הנדרשות, למרות העובדה שהרופאים המטפלים שלהם בישראל שלחו עבורם את המרשמים הספציפיים.

עמותת אורות של תקווה בדרך למשחק של ברצלונה. אורות של תקווה, אתר רשמי
חברי המשלחת בנמל התעופה/אתר רשמי, אורות של תקווה

אחת מהן היא רומי, בת 18 וחצי, שחלתה בסרטן בפעם השנייה בשלוש השנים האחרונות. בשיחה עם וואלה! ספורט היא סיפרה: "חיכינו למשחק הזה הרבה זמן, אני מאוד אוהבת את מסי וברצלונה, והיה ברור שהנסיעה הזו היא גולת הכותרת של החודשים האחרונים והטיפולים הקשים שכולנו עוברים. נחתנו כאן ביום ראשון בערב ונסענו באוטובוס הפרטי שלנו לאכול במסעדה, נאמר לנו שאפשר להשאיר את התיקים האישיים באוטובוס, והתיק שלי היה באחד המקומות הקדמיים. כשחזרנו ראיתי שאני לא מוצאת את התיק עם התרופות שלי בפנים, זו היתה הרגשה קשה של תסכול וכעס".

"ממש זעמתי, ולצערי עד כה לא הצליחו לסדר לי תרופות", המשיכה רומי. "אבל אנשי העמותה שמטפלים בנו ואמא שלי מישראל עושים את הכל כדי שאקבל אותן עוד היום על מנת שאוכל להיות מחר בקאמפ נואו ולצפות במסי. אני מקווה מאוד שהפיצוי שלנו יהיה במשחק מחר, ושמסי ישכיח את הכאב, הכעס והזעם על הגניבה הזו. לא יצא לי לראות אותו בשבוע שעבר בישראל כי ידענו שאנחנו טסים לברצלונה, אז נקווה מאוד שלא יהיה עוד 0:0 כמו במשחק האחרון שלהם בליגת האלופות ושנהנה ממה שבאנו לראות כאן".

בתוך כך נראה כי בעזרת סיועו של הרב הראשי של ברצלונה וגם בעזרת הסתדרות הרוקחים בישראל שנרתמה על מנת לעזור לצעירים, נמצא פיתרון. לאחר פנייה לארגון הרוקחים בספרד, אורגנה לשני הצעירים שתרופותיהם נגנבו נסיעה לבית החולים האונקולוגי לילדים בברצלונה, על מנת שיקבלו טיפול ותרופות נוספות עד שיחזרו לארץ.

עוד בוואלה!

לא אותו ספורט: השיעור שישראל למדה משבוע הנבחרות והביקור של מסי

לכתבה המלאה
ילד מעמותת אורות של תקווה בדרך למשחק של ברצלונה, באצטדיון קאמפ נואו. אורות של תקווה, אתר רשמי
המשלחת בקאמפ נואו/אתר רשמי, אורות של תקווה
אוהד ברצלונה ישראלי מקבל טיפול לאחר שנשדד. אתר רשמי
לבסוף מצא פיתרון. אחד הצעירים מקבל תרופה/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully