וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלילה הגדול של כרמלו אנתוני: "אני מתחיל להרגיש את זה שוב"

אחרי שכבר קראו לו לפרוש, כרמלו קלע 25 נקודות בניצחון פורטלנד, נראה שוב במיטבו וסיפק את הרגע המרגש של הלילה. וגם: הרשימה היוקרתית של לברון ג'יימס

עריכת וידאו: ליר שפיגלר

פקפקו בו, לעגו לו, אבל כרמלו אנתוני חזר. במשחק הרביעי שלו מאז ששב לליגה אחרי 376 ימים מחוץ ל-NBA, הלילה (בין שני לשלישי) כרמלו קלע 25 נקודות והוסיף 8 ריבאונדים והוליך את קבוצתו פורטלנד לניצחון 94:117 על שיקגו. "אני מתחיל להרגיש את זה שוב, ולקבל את השטף בחזרה", אמר אחרי המשחק.

כרמלו החמיא אחרי המשחק לאשתו, הכוכבנית לה לה, שהייתה באולם וראתה את בן זוגה חוזר לעצמו, אחרי שהוספד ונותר מחוץ לליגה על אף שהוא נחשב לאחד הקלעים הבולטים בתולדות המשחק. "בזכותה המשכתי", אמר כרמלו על אשתו, שדרשה ממנו לא להעז לפרוש על אף שרבים קראו לו לתלות את הנעליים בזמן שהובך ונותר ללא קבוצה, "היא זאת ששיגעה אותי. 'אל תעשה את זה, אל תחשוב על זה, אל תיתן למחשבה הזאת לחלחל לך למוח'. כך שהיא הייתה חלק חשוב במקם שבו אני נמצא היום". אחרי המשחק נראתה לה לה מעלה את הבן של השניים בפייסטיים, כשכרמלו שלח לעברו מחווה, ולה לה נראתה בוכה מהתרגשות.

כרמלו עלה למקום ה-18 ברשימת קלעי כל הזמנים (25,615 נקודות בקריירה), אחרי שעבר את אלכס אינגליש. "אתה לא לוקח דברים כאלה כמובנים מאליהם", אמר, "אחרי שהיית מחוץ למשחק כל כך הרבה זמן, ציוני הדרך האלה נראים לך יותר משמעותיים".

אנתוני סיים עם 10 מ-20 מהשדה, כולל 4 מ-7 מהשלוש, ובינתיים הוא עומד על 13 נקודות בממוצע עם 15 מ-44 מהשדה - 34 אחוז. 25 הנקודות שלו זה הכי הרבה שהוא קלע במשחק מאז 2 בנובמבר 2018. כרמלו, עם כל הכבוד ל-21 של סי ג'יי מקאלום וה-13 וה-12 אסיסטים של דמיאן לילארד שחזר, הוא הכוכב האמיתי, ואין פלא שגם אוהדי שיקגו קראו ברבע האחרון "תחזירו את כרמלו" ו"אנחנו רוצים את כרמלו" כאשר ישב על הספסל.

גם שחקני פורטלנד הגיבו בהתלהבות על הספסל כאשר כרמלו צלף עוד שלשה וסימן את סימן ההיכר שלו עם שלוש אצבעות על המצח, וכאשר דפק דאנק מרשים. "הוא היה חם", אמר עליו ליליארד, "כל הספסל שלנו התרגש לראות את זה. כיף מאוד שהוא כאן, כולנו רוצים לראות אותו חוזר, יהיה כיף לראות את זה". מקאלום הוסיף: "וינטג'. שלפנו יין ישן וטוב. הוא מגיע לזריקות שלו, קובר שלשות, הוסיף דאנק וגם היה פעיל בהגנה, כמו תמיד, ויותר מזה".

עוד בוואלה!

צפו: לברון ג'יימס נדהם מהאנשים שמפריעים לו לישון לפני משחק

לכתבה המלאה
כרמלו אנתוני פורטלנד בלייזרס. GettyImages
כרמלו אנתוני פורטלנד בלייזרס/GettyImages
שחקן פורטלנד כרמלו אנתוני. רויטרס
שחקן פורטלנד כרמלו אנתוני/רויטרס

לברון ג'יימס: "המטרה שלי היא שלא יהיו לי בכלל חולשות"

מייקל ג'ורדן, וויילט צ'מברליין, קארל מלון, קארים עבדול ג'באר והחל מהלילה - גם לברון ג'יימס. כוכב הלייקרס הפך לשחקן החמישי בלבד בכל ההיסטוריה עם 12 אלף זריקות או יותר, ובכך הצטרף לאחת הרשימות היוקרתיות בתולדות הליגה. אם זה לא מספיק, עלה קינג ג'יימס למקום ה-18 ברשימת קלעי הזריקות ל-3 בכל הזמנים עם 1,761 זריקות מדויקות מחוץ לקשת, ובכך הוא חלף על פני פז'ה סטויאקוביץ', שצלף שלשות ב-NBA בין השנים 1998-2011.

"המטרה שלי היא שלא יהיו לי בכלל חולשות", הודה לברון בסיום. "אני חושב שאחת הסיבות שהג'אמפ שוט שלי טובה יותר כיום, היא בזכות סן אנטוניו. אני זוכר שבפעם הראשונה שהופעתי בגמר הפלייאוף ב-2007, הם לא נתנו לי לזרוק והקשו עליי מאוד. הדבר הוביל לכך ששיפרתי את הג'אמפ שוט שלי, לכן אני מרגיש שאני חייב להם לא מעט".

ירושלים ניצחה את מכבי ת"א, דונצ'יץ' הטוב בעולם? הפודיום

html error

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully