וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: לברון ג'יימס נדהם מהאנשים שמפריעים לו לישון לפני משחק

כוכב הלייקרס העלה סרטון שבו תהה מי האנשים שמטרידים את מנוחתו לפני משחק. וגם, צפו והכריעו: האם קינג ג'יימס שחרר נפיחה לעבר אוהדים?

לברון מתלונן שמפריעים לו לישון (אינסטגרם)

גם כשהוא עייף, תשוש ומפריעים לו לישון, לברון ג'יימס מצליח לעשות את העבודה. כוכב לוס אנג'לס לייקרס התלונן הלילה (בין שבת לראשון) שמפריעים למנוחה שלו לפני המשחק של קבוצתו בממפיס, כשהעלה סרטון ובו נראית הופעה מחוץ למלון שלו ובו הוא נשמע "נדהם" מהעובדה שהמופע המוזיקלי נערך מתחת למלון שלו, "לא מעניין אף אחד", ועדיין מפריע לו לישון. לברון גם רמז שעושים לו בכוונה, תהה למה בכלל האנשים האלה נמצאים בחוץ בקור של טנסי בנובמבר, אבל כל זה לא מנע ממנו לקלוע 30 נקודות ולהוליך את הלייקרס לניצחון נוסף, 108:109 על הגריזליס, יממה אחרי שהלייקרס (2:14) ניצחו באוקלהומה סיטי. מצד שני, אולי העייפות היא זו שמנעה מלברון להמשיך ברצף שלו, והלילה, אחרי שבעה משחקים רצופים עם 10 אסיסטים ומעלה, הוא חילק "רק" ארבעה.

"פשוט שמרנו על המבנה שלנו", אמר לברון אחרי הניצחון, במשחק שבו קבוצתו כבר פיגרה ב-14 הפרש, "זה מה שאנחנו עושים. אנחנו קבוצה נחושה מאוד". גם המאמן פרנק ווגל הודה שהיה לו קשה לנוח, ושהוא נאלץ להשתמש באטמי אוזניים. "היה לנו מזל לצאת מכאן עם ניצחון", אמר מאמן הלייקרס, "מגיע הרבה קרדיט לגריזליס. ג'ה מוראנט וג'ארן ג'קסון הם שני כישרונות גדולים שהכניסו אותנו לבור".

וגם, אפרופו לברון ותלונות על אוהדים: TMZ העלו סרטון שבו הם טוענים כי אחרי המשחק של הלייקרס מול אוקלהומה סיטי אוהדים ניגשו ללברון וביקשו ממנו חתימה, ולברון הגיב ב.... נפיחה גדולה מישבנו. לברון היה עם כריס פול כשיצא עם חבריו ממסעדה, ובתמונה הוא נראה מניף רגל באוויר, ומשחרר נפיחה לקול צחוקם של של האוהדים שתיעדו את המפגש. או כמו שאתר TMZ תיאר את האייטם: "לברון ג'יימס, מלך הפלוצים, תנו לנו פוליצר".

עוד בוואלה!

דיווח: אח של ראסל ווסטברוק התעמת עם מונטרז הארל והוצא מהאולם

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully