וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נער הזהב: עשרת הנתונים הגדולים ביותר מפתיחת העונה של לוקה דונצ'יץ'

מדד היעילות הגבוה בכל הזמנים, ההתקפה הטובה בכל הזמנים ומספרים חסרי תקדים. כוכב דאלאס המשיך את הפתיחה המדהימה שלו גם על חשבון יוסטון. "יש לו הכל", הודה מייק ד'אנטוני. אז איך סקרמנטו הצליחה לפספס אותו בדראפט?

עריכת וידאו: ליר שפיגלר

בווידאו: החוזים הגבוהים בליגה העונה

לאחרונה, נראה כאילו המשימה הקשה ביותר בעולם ה-NBA כרגע היא לחשוב על סופרלטיבים חדשים בהם ניתן יהיה לתאר את לוקה דונצ'יץ'. פתיחת העונה יוצאת הדופן של הסלובני נמשכה הלילה (בין ראשון לשני) עם 41 נקודות, 10 אסיסטים ו-6 ריבאונדים על הראש של יוסטון המסכנה.

"אני חייב לדבר?" שאל את העיתונאים ילד הפלא של דאלאס בחדרי ההלבשה, אחרי ה-123:137 הגדול ביוסטון. האמת היא שהמספרים מדברים בשבילו בינתיים: הנה עשרת הנתונים המדהימים ביותר מפתיחת העונה ההיסטורית שלו.

"הוא פשוט שחקן גדול", הודה מייק ד'אנטוני. "הוא היה נהדר באירופה בגיל 16-17, ולהיות טוב באירופ זה לא קל. הוא יודע איך לשחק, יש לו גוף גדול, הוא חזק, יש לו הכל. רואים שהוא אוהב לשחק ויש לו עתיד מזהיר, זה בטוח".

קריסטאפס פורזינגיס שיבח את חברו לקבוצה: "הוא מנהל את ההצגה שלנו, כולנו סומכים עליו והוא משחק מדהים כרגע. אני מאושר עבורו".

גם דונצ'יץ' מאושר עבור עצמו, אבל ממשיך להישאר עם הרגליים על הקרקע - אפילו לאחר קריאות MVP שהגיעו בין היתר מאוהדי יוסטון. "אנחנו יודעים למה אנחנו מסוגלים. ג'יימס הארדן אחד משלושת השחקנים הטובים בליגה, אז זה ניצחון גדול עבורנו. נחמד לשמוע את השם שלי בין כל השמות הגדולים הללו, אבל הדבר הכי חשוב הוא שניצחנו. זו עונה ארוכה, עבר רק חודש, מבחינתי המטרה הכי להגיע לפלייאוף. מעולם לא דמיינתי שיצעקו לי MVP ככה, זה מיוחד מאוד".

מי שהיתה יכולה להיות עכשיו במקום דאלאס היא סקרמנטו, לה היתה הבחירה השנייה בדראפט הקודם. אלא שבמקום לקחת את הסלובני שהוא מכיר כל כך טוב, ולאדה דיבאץ העדיף דווקא את מרווין בגלי. למה? בין היתר, בגלל שמקבל ההחלטות בקינגס לא אהב את אביו של דונצ'יץ', סאשה. "לפי הבנתי, לעובדה שדיבאץ היה כל כך קרוב ללוקה והכיר את אביו טוב מאוד היה משקל גדול מאוד בהחלטה", אמר איש ESPN טים מקמהן. "הוא פשוט לא מאוד אהב אותו ולא ממש אהב את מערכת היחסים בין האב והבן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully