וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טים פנינג: "זה פשוט עצום מה שספרופולוס עושה, נגיע לנצח בברצלונה"

עוזר מאמן מכבי תל אביב התראיין בספרד לקראת המשחק המסקרן בשישי (22:00, ספורט 5), החמיא ליווני: "מעולם לא עבדתי עם מאמן כל כך טוב בצד ההגנתי", והוסיף: "צריך להגיע מוכנים למירוטיץ'"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

לראשונה מזה מספר שנים מכבי תל אביב מעוררת עניין ברחבי היורוליג, ולקראת ביקורה של האלופה ישראלית בפלאו בלאוגרנה שם תתארח אצל ברצלונה מחר (22:00), ערכו ב-'מונדו דפורטיבו' ראיון עם טים פנינג, עוזר המאמן של הצהובים שדיבר על העבודה לצד יאניס ספרופולוס.

"אנחנו שומרים ממש טוב עד עכשיו", אמר האמריקאי בן ה-35, שמונה לפני שלוש שנים לעוזרו של רמי הדר שהחליף אז את ארז אדלשטיין, ונשאר בתפקיד מאז. "יאניס הנחיל את ההגנה המרשימה שלו, הוא מתעקש על זה עם השחקנים והם הבינו בתוך זמן קצר שכדי לשחק הם יצטרכו לשמור על אינטנסיביות ועקביות בהגנה. בנוסף הוא מקפיד על כל הפרטים הטקטיים שעוזרים המון. זה פשוט עצום מה שהוא עשה עד עכשיו. מעולם לא עבדתי עם מאמן כל כך טוב בצד ההגנתי, וזו פשוט חוויה מדהימה מבחינתי".

עוזר מאמן מכבי תל אביב טים פנינג. יוסי ציפקיס
"לפשיץ' וספרופולוס יש הרבה מן המשותף". טים פנינג/יוסי ציפקיס

לקראת המשחק מול הקבוצה שנחשבת לחזקה ביותר ביבשת אמר פנינג: "תכנית המשחק מאוד מסובכות, כי בארסה קבוצה מאוד מוכשרת וההגנה שלה פיזית ואינטנסיבית. לפשיץ' וספרופולוס יש הרבה מן המשותף בכך שהם גורמים לקבוצות שלהם לשמור".

כשנשאל איך מכבי תל אביב מתכוננת למפגש מול ניקולה מירוטיץ' האימתני ענה פנינג: "אוף, זה מאוד מורכב. הוא יכול להכריע בכמה דרכים, צריך להגיע מוכן מאוד להתמודדות איתו, אחרת הוא יכול לפרק את היריבה שלו. זה יהיה קשה, אבל הגענו לברצלונה במטרה לנצח. יש לנו שבוע לא קל אבל אנחנו רוצים לתת פייט ויש לנו ביטחון שאנחנו יכולים לנצח כל יריבה בכל מקום".

עוד בוואלה!

אוברדוביץ' שוב רתח על שחקניו, ברצלונה מתמוגגת מ"כדורסל מושלם"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully