וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילאנו וסקולה חוגגים: "ניצחנו את הקבוצה הכי טובה ביורוליג עד עכשיו"

האיטלקים חילקו מחמאות לצהובים אחרי הניצחון. סקולה: "הם פשוט לא נתנו לנו לברוח". מסינה: "לא עשיתי שום דבר מיוחד"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

אחרי שקטעה את רצף ששת הניצחונות של מכבי תל אביב ביורוליג, מילאנו לא יכולה להיות מרוצה יותר. בסיום המשחק הביתי שהסתיים ב-88:92 לזכותה, נשמעו השחקנים והמאמן אטורה מסינה מאושרים.

"זה ניצחון עצום מבחינתנו. אני מאמין שפגשנו הערב את הקבוצה הכי טובה ביורוליג עד עכשיו, וניצחנו אותה אז אלו חדשות נהדרות", אמר לואיס סקולה הבלתי נגמר, שהיה המצטיין בשורות מילאנו עם 20 נקודות ו-7 ריבאונדים. "היה משחק של ריצות. ברמות האלו אתם יודע שאתה תרוץ קצת וגם היריבה תרוץ קצת, ואבל בסופו של דבר אתה צריך לעשות את הריצה הכי טובה ולדעת לשמור עליה. עשינו מהלכים גדולים כשהיינו זקוקים למהלכים גדולים, ואני חושב שזו היתה תצוגה סולידית מבחינתנו בכל הפרמטרים. זה היה ערב טוב, ערב טוב מאוד. ביורוליג אנחנו נראים טוב מאוד".

לואיס סקולה, מילאנו. מתוך האתר הרשמי של מילאנו, אתר רשמי
ניצחון חשוב. לואיס סקולה חוגג, אמש/אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של מילאנו

סרחיו רודריגס, שהצטיין אף הוא עם 18 נקודות ו-11 אסיסטים, אמר: "משחק נהדר, התאוששנו בצורה יפה משני ההפסדים הרצופים שלנו ביורוליג ובליגה האיטלקית. יש לנו קבוצה חזקה, אנחנו מאוד תחרותיים וצריך להמשיך ככה, במיוחד במשחקי הבית. האנרגיות בקבוצה מצוינות".

אטורה מסינה נשאל איך הוא מצליח להקשות כל כך על מכבי תל אביב לאורך השנים, והשיב ש"תמיד שואלים אותי את זה, והאמת שאני לא עושה שום דבר מיוחד. גם הערב לא עשיתי שום דבר שונה, אלו השחקנים שמגיע להם כל הקרדיט, כי ניצחנו קבוצה טובה מאוד. יכולנו לנצח בפער הרבה יותר גדול ולהבטיח את הניצחון בשלב מוקדם, אבל משחקי בית הם יותר מלחיצים מאשר מסייעים לפעמים, ואני חושב שלקראת הסוף היינו קצת יותר מדי בלחץ".

עוד בוואלה!

בית ספר לקוסמים: אטורה מסינה המחיש את ההבדל בינו לבין יאניס ספרופולוס

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully