וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר 12 ניצחונות רצופים: מכבי תל אביב הפסידה במילאנו 92:88

האיטלקים השתלטו על המשחק ברבע השלישי ועלו לראשונה ליתרון דו ספרתי. לואיס סקולה הבלתי נגמר (20) בלט אצל המארחת. ווילבקין (25) נפצע לקראת הסיום וירד מהפרקט

שחקן מכבי תל אביב נייט וולטרס מול שחקן מילאנו מייקל רול. האתר הרשמי של מכבי תל אביב בכדורסל, אתר רשמי
בלט אצל הצהובים במחצית הראשונה. נייט וולטרס מול מייקל רול/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב בכדורסל

מכבי תל אביב רשמה הערב (שלישי) הפסד שלישי העונה ביורוליג לאחר 92:88 מול מילאנו באיטליה. הצהובים היו במשחק לכל אורכו, ואף הובילה במהלך המחצית הראשונה ועלתה שוב ליתרון במחצית השנייה, אך נכנעה להופעה נהדרת של לואיס סקולה בן ה-39, שצלף שלוש שלשות ו-20 נקודות בסך הכל, ויחד עם ניהול משחק אחראי של סרחיו רודריגס (11 אסיסטים) העלתה את מילאנו למאזן 2:7, עם ניצחון אחד יותר מאשר הקבוצה של יאניס ספרופולוס. סקוטי ווילבקין היה נפלא במחצית השנייה וסיים עם 25 נקודות, אך נפצע דקה לסיום המשחק ולא חזר לפרקט. הפסד ראשון לצהובים לאחר 12 ניצחונות רצופים בכל המסגרות.

קלעו למילאנו: לואיס סקולה 20 נקודות ו-7 ריבאונדים, סרחיו רודריגס 18 נקודות ו-11 אסיסטים, ולדימיר מיצוב 13 נקודות, נמניה נדוביץ' 11 נקודות, קאלב טארצבסקי 10 נקודות, ג'ף ברוקס 6 נקודות ו-7 ריבאונדים, מייקל רול ושלבין מאק 5 נקודות, פול בילייג'ה 4 נקודות.

קלעו למכבי תל אביב: סקוטי ווילבקין 25 נקודות ו-5 אסיסטים, טיילר דורסי 14 נקודות, טאריק בלאק 13 נקודות ו-9 ריבאונדים, נייט וולטרס 8 נקודות, אות'לו האנטר (5 ריבאונדים) וג'ון דיברתולומאו 6 נקודות כ"א, יובל זוסמן, קווינסי אייסי ואלייז'ה בראיינט 4 נקודות כ"א, דני אבדיה וג'ייק כהן 2 נקודות כ"א.

יאניס ספרופולוס מאמן מכבי תל אביב. לירון מולדובן
הפסד ראשון לאחר 12 ניצחונות רצופים. יאניס ספרופולוס/לירון מולדובן

מהלך המשחק

רבע 1:

אלייז'ה בראיינט עלה בחמישייה של ספרופולוס והעלה את הצהובים ל-0:2 לאחר ג'אמפ נקי. אקס הצהובים, מייקל רול צלף שלשה ראשונה של האיטלקים במשחק וקבע 5:5. עבירה בלתי ספורטיבית מוקדמת נשרקה לחובת ג'ייק כהן לאחר שאיבד ללואיס סקולה הבלתי נגמר, שדייק פעמיים מהקו. מילאנו פתחה טוב יותר אך יובל זוסמן עלה טוב מהספסל ולאחר שש דקות, המארחת הוליכה 15:16. האיטלקים הרבו לאבד ברבע הראשון אך מכבי תל אביב לא היתה מספיק מרוכזת כדי ליטול את ההובלה, כשמהצד השני גם המארחת לא הצליחה לייצר מומנטום. נקודות של אות'לו האנטר במהלך פוסט אפ חתמו את תוצאת הרבע הראשון, 21:21.

רבע 2:

טיילר דורסי העלה את הצהובים ל-21:24 לאחר צליפה מדוייקת מחוץ לקשת עם פתיחת הרבע השני. דני אבדיה קלע אף הוא מחוץ לקשת ונייט וולטרס קבע 23:28 צהוב, ואטורה מסינה כבר על המזכירות בבקשה לפסק זמן. סרחיו רודריגס קלע שלשה וסידר לקאלב טארצבסקי נקודות קלות מתחת לסל, ואנחנו שוב בשוויון - 28:28. נקודות של ולדימיר מיצוב סגרו ריצת 2:10 מקומית שגרמה הפעם לספרופולוס להזעיק פסק זמן. ווילבקין, שהיה די רגוע לאורך המחצית הראשונה, קלע שלשה נהדרת ועל הדרך סחט גם עבירה, השלים מהלך של ארבע נקודות - ושמר את מכבי תל אביב קרוב למילאנו. האיטלקים העלו הילוך בדקה האחרונה של הרבע, ונקודות של מיצוב קבעו הפרש שיא של שבע נקודות יתרון למקומיים. סל קשה של וולטרס על הבאזר קבע את תוצאת המחצית - 42:47 למילאנו.

עוד בוואלה! ספורט

אטורה מסינה משבח את מכבי תל אביב: "יש לה פוטנציאל התקפי עצום"

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
התעורר במחצית השנייה, ונפצע לקראת הסיום. סקוטי ווילבקין/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

רבע 3:

סקוטי ווילבקין התחמם עם פתיחת הרבע וקלע מעבר לקשת אך ניצוב ענה עם שלשה משלו. אלייז'ה בראיינט ביצע עבירה רביעית וירד לספסל. האיטלקים ביססו את יתרונים בעזרת מיצוב ורודריגס בעוד מכבי תל אביב התקשתה לייצר נקודות ברבע השלישי וראתה את מילאנו עולה ל-48:58, ארבע דקות לפני הרבע האחרון. הצהובים חתמו ריצת 3:12 עם דאנק משוגע של קווינסי אייסי וצימקו עד לנקודה הפרש בלבד. הצהובים אך עלו ליתרון 63:64 אך נמניה נדוביץ' חימם את היד ולקראת הרבע האחרון מילאנו ביתרון, 64:71.

רבע 4:

המארחים פתחו את הרבע האחרון עם 5 נקודות ללא מענה, והמשיכו ריצת 0:13 מהרבע הקודם. לואיס סקולה בן ה-39 קבע 64:76 ושתי הקבוצות ירדו לפסק זמן נוסף. מכבי תל אביב לא ויתרה ובעזרתם של אלייז'ה בראיינט וטיילר דורסי הורידה עד ל-76:72 בלבד. סקולה הנפלא קלע שלשה נוספת ומילאנו שוב ברחה לתשע הפרש, 72:81. הצהובים לא הרימו ידיים וחזרו שוב לארבע הפרש, כארבע דקות לסיום ההתמודדות. המומנטום המשיך להחליף ידיים, כשהפעם אלו האיטלקים שקלעו 6 נקודות רצופות ועלו שוב ליתרון בן עשר נקודות. 01:22 לסיום, כשהצהובים בפיגור 88:82, נפגע סקוטי ווילבקין בשריר הירך האחורי וירד לספסל כשבלאק ואייסי נושאים אותו אל מחוץ לקווי המגרש. רודריגס סידר לסקולה עוד שתי נקודות והאורחת החלה לשלוח את שחקני מילאנו לקו. השחקנים של אטורה מסינה שמרו על קור רוח, ובסיום 88:92 למילאנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully