וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אטורה מסינה משבח את מכבי תל אביב: "יש לה פוטנציאל התקפי עצום"

18.11.2019 / 18:20

מאמן מילאנו דרוך לקראת המפגש מול הצהובים הלוהטים (שלישי, 21:45, ספורט 5): "נצטרך למנוע את הריצה שלהם". GM קליבלנד יצפה בדני אבדיה

עריכה: ניר חן

מכבי תל אביב תמשיך את המסע האירופי שלה כשתפגוש מחר (שלישי, 21:45, שידור ישיר בספורט 5) את מילאנו במדיולנום פורום שבאיטליה. שתי הקבוצות מגיעות למשחק במאזן זהה של שישה ניצחונות מול שני הפסדים, אך במומנטום שונה. האלופה הישראלית ניצחה 12 משחקים ברציפות בכל המסגרות, כולל שישה ניצחונות יורוליג רצופים, ואילו האדומים ממילאנו הפסידו בסוף השבוע ביורוליג לחימקי מוסקבה, ואמש הפסידו לפורטיטודו בולוניה בליגה.

מכבי תל אביב ערכה הבוקר את האימון המסכם שלה לקראת המשחק בהדר יוסף, ולאחר מכן יצאה לשדה התעופה לקראת הטיסה למשחק. הצהובים יערכו מחר אימון קליעות באולם בו ניצחו פעם אחת מאז סדרת הפלייאוף בין הקבוצות בעונת 2013/14. מי שלא ייצא עם הקבוצה הוא עומרי כספי, שממשיך להיות מושבת בשל הרגישות בברכו. סנדי כהן יתלבש בשנית. קובי אלטמן הג'נרל מנג'ר של קליבלנד הגיע לאימון הקבוצה כדי לעקוב אחרי דני אבדיה.

יאניס ספרופולוס מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
הרצף המטורף יימשך? יאניס ספרופולוס באימון היום/יוסי ציפקיס

יאניס ספרופולוס אמר לקראת המשחק: "הדבר הכי חשוב הוא שנישאר מרוכזים וניצמד לתוכנית המשחק. צריכים לשמור על עקביות, כי אם מאבדים ריכוז לרגע אחד זה יספיק להם כדי להעניש".

על המפגש עם סרחיו רודריגס ושלווין מאק: "נצטרך להיות מרוכזים כדי לשמור עליהם. נצטרך לקבל עזרה משחקנים אחרים. יש לנו תכנית טקטית והגנתית וצריך להיצמד אליה".

על עומרי כספי: "אנחנו מתגעגעים אליו. דיברתי איתו הרבה פעמים. חסר לנו הניסיון שלו, אבל פציעות הן חלק מהמשחק. אני לא רוצה לכפות על שחקנים לשחק עד שהם לא ב-100 אחוז כשירות. הצוות הרפואי שלנו מנסה להכשיר אותו. בינתיים אנחנו צריכים לחפות על חסרונו עם שחקנים אחרים וזה מה שאנחנו עושים".

קווינסי אייסי, שהצטיין בניצחון מול אשדוד, אמר: "מילאנו קבוצה חזקה מאוד. אנחנו מוכנים למאבק. כל משחק הוא שונה. יש לנו הרבה עומק בקבוצה. אנחנו מתרכזים במילאנו ונצטרך להיות אגרסיביים נגדם".

עוד בוואלה!

במכבי תל אביב לא מופתעים מכעס ירושלים: "המשחק שלהם לא קובע יותר מדי"

לכתבה המלאה
דני אבדיה מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
תחת עיניו הפקוחות של קובי אלטמן. דני אבדיה/יוסי ציפקיס

עבור מילאנו יהיה מדובר בערב מיוחד. דינו מנגין, אולי גדול שחקני המועדון בכל הזמנים, יקבל כבוד מיוחד כשגופייתו תיתלה בתקרת האולם בטקס מיוחד לפני שריקת הפתיחה. מנגין, יריב ותיק של הצהובים, ביקש שהטקס ייערך במיוחד נגד מכבי תל אביב. בגזרת השחקנים, ייאלץ להסתדר אטורה מסינה ללא ארתוראס גודאיטיס הפצוע שיותיר חלל בעמדת הסנטר, וייתכן שגם ללא אמדאו דלה ואלה שנמצא בספק.

"מכבי מגיעה לכאן בכושר מצוין", אמר מסינה לקראת המשחק. "זו קבוצה מאוד פיזית שקשה מאוד לעצור, עם פוטנציאל התקפי פנטסטי. נשים דגש על הצד ההגנתי, אבל נצטרך להיות ממושמעים מאוד גם בהתקפה כדי למנוע מהם את משחק הריצה המועדף עליהם. אנחנו רוצים להציג משחק טוב גם עבור אחד השחקנים האגדיים של המועדון, דינו מנגין".

קובי אלטמן עם ג'ון דיברתולומאו מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
אורח כבוד באימון. קובי אלטמן עם ג'ון דיברתולומאו/יוסי ציפקיס

מילאנו עברה הקיץ מספר שינויים, שהגדול מכולם הוא הגעתו של אטורה מסינה לעמדת המאמן במקומו של סימונה פיאניג'ני. סרחיו רודריגס החליף את מייק ג'יימס ורושם 15.4 נקודות למשחק, כשמי שעוד מצטיין מתחילת העונה הוא לואיס סקולה בן ה-40 שרושם 12.6 נקודות ו-6.3 ריבאונדים לערב. שחקן נוסף שקולע בספרות כפולות הוא הסרבי ולדימיר מי'צוב. הצהובים יפגשו את האקס מייקל רול, ששיחק בשנתיים האחרונות במועדון, והוא רושם עד כה 8.6 נקודות ב-22 דקות למשחק.

ג'יייק כהן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
מציג לראווה שפם מרשים. ג'ייק כהן/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully