וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב לא מופתעים מכעס ירושלים: "המשחק שלהם לא קובע יותר מדי"

18.11.2019 / 7:19

הצהובים שמעו את דברי גיא הראל על שיבוץ משחק רבע גמר בין הקבוצות ליום שני, אך נשארים בעמדתם: "שיחקנו כמה משחקים השנה בהפרש של 48 שעות, המשחק שלהם מול חולון זה לא משחק על תואר"

עריכה: ניר חן

באיגוד הכדורסל פרסמו היום (שני) רשמית את לוח משחקי רבע גמר הגביע והודיעו שהמפגש הגדול בין מכבי תל אביב להפועל ירושלים ייערך ביום שני (25.11, 21:00). במכבי תל אביב לא הופתעו יותר מדי מדבריו של מנכ"ל הפועל ירושלים גיא הראל אמש, שכעס על החלטת איגוד הכדורסל לשבץ את משחק רבע גמר גביע המדינה בין הקבוצות ליום שני ואף שלחו איום שלא להופיע להתמודדות. הצהובים ניהלו שיחות עם אנשי איגוד הכדורסל, במקביל לשיחות של אנשי הפועל ירושלים עם אנשי האיגוד, וידעו כי האדומים מתנגדים נחרצות להזזת המשחק.

כזכור, בירושלים כועסים על הצבת המשחק ביום שני שכן ביום רביעי תתמודד הקבוצה מול הפועל חולון בחוץ. בתחילה הייתה מחשבה לדחות את המשחק בין ירושלים לחולון ליום חמישי, אך הדבר לא אפשרי בגלל אילוצי אולם. האפשרות היחידה לדחות את המשחק תהיה להעבירה לעוד מספר חודשים, דבר שבשתי הקבוצות לא מעוניינים לעשות.

יו"ר מכבי תל אביב שמעון מזרחי. דני מרון
איך תיגמר הסאגה מול ירושלים? שמעון מזרחי/דני מרון

במכבי תל אביב הסבירו עוד ביום שבת כי הם לא יוכלו לשחק ביום ראשון, המועד שבו תכננו באיגוד הכדורסל לשבץ את רבע הגמר מלכחתילה. הצהובים משחקים השבוע ביורוליג ביום שישי בברצלונה, וינחתו בישראל רק בשעות הערב של יום שבת. אם המשחק היה נערך ביום ראשון, מכבי לא היתה יכולה לערוך אימון מסכם לפני משחק אותו מגדירים במועדון, "כאחד החשובים בעונה בישראל".

אחד מאנשי הקבוצה סיפר לוואלה! ספורט אמש: "אנחנו שיחקנו העונה כמה משחקים בישראל בהפרש של 48 שעות, זה לא סוף העולם. אנחנו מבינים שירושלים כועסים, אבל זה בסך הכל משחק ליגה, לא משחק על אליפות, והוא לא קובע יותר מדי. אם היה מדובר במשחק במסגרת האירופית, היינו יכולים להבין אם איגוד הכדורסל היה בוחר ללכת לקראתם".

באיגוד הכדורסל, שם טרם פרסמו באופן רשמי את מועדי המשחקים לרבע הגמר, טרם הגיבו להתפתחויות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully