וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב נותנים לכספי זמן להחלים ומוכנים למלחמה על מועד רבע גמר הגביע

בקבוצה לא ייקחו סיכון והפורוורד יחזור רק כשיהיה כשיר לחלוטין. עלייה של ירושלים לרבע הגמר עלולה לשלוח את הצהובים למשחק 24 שעות אחרי הנחיתה מברצלונה

עריכת וידאו: מתן חדד

רצף הניצחונות של מכבי תל אביב נמשך אמש (שבת) ועלה ל-12 בכל המסגרות, מתוכם 6 בליגה מ-6 משחקים, אחרי שהאלופה הביסה את מכבי אשדוד בחוץ 57:94. הקבוצה של יאניס ספרופולוס שלטה בהתמודדות בצורה מוחלטת מהפתיחה, והוליכה ב-30 הפרש כבר במהלך הרבע השני וזאת למרות ערב קליעה בינוני מחוץ לקשת עם 6 שלשות מ-23 ניסיונות. קווינסי אייסי בלט עם 22 נקודות (9 מ-10 מהשדה) ו-6 ריבאונדים ב-25 דקות.

מי שלא שיחק בשורות הצהובים הוא עומרי כספי, שפספס משחק שלישי ברציפות בשל רגישות בברך. במכבי התקשו להעריך מתי כספי יוכל לחזור לפעילות, אך הדגישו כי כל עוד הוא לא יהיה מוכן לחלוטין לחזור לשחק, הוא לא ידרוך על הפרקט. "זו עונה ארוכה מאוד", סיפר אחד מאנשי מכבי, "שום דבר לא מוכרע בנובמבר, אנחנו צריכים את עומרי כשיר להמשך הדרך. הצוות הרפואי עובד איתו, ואנחנו מאמינים שהוא יחזור לשחק בקרוב".

עומרי כספי שחקן מכבי תל אביב. לירון מולדובן
עומרי כספי שחקן מכבי תל אביב/לירון מולדובן

הערב תדע מכבי מי תהיה יריבתה ברבע גמר גביע המדינה בשבוע הבא, הפועל ירושלים או הפועל תל אביב. אם ירושלים תמתין לצהובים, צפוי מאבק גדול על מועד המשחק. הצהובים יפגשו השבוע ביורוליג את ברצלונה ביום שישי בחוץ, וישובו לארץ ביום שבת לקראת השעה 19:30. במכבי כבר הודיעו כי מבחינתם אין אפשרות לקיים את המשחק ביום ראשון, אלא שהפועל ירושלים אמורה לפגוש את הפועל חולון ביום רביעי לאחר מכן, ומצידם מתנגדים לקיום המשחק ביום שני. את המשחק בין ירושלים לחולון אין אפשרות לקיים במועד מאוחר יותר באותו שבוע, בשל אילוצי האולם בחולון.

נראה כי האפשרות שלא תפגע באחת מהקבוצות היא דחיית אחד המשחקים למועד אחר. הבעיה היא שכל אותן קבוצות מעורבות משחקות באירופה, ללא פגרה בתקופה הקרובה. באיגוד הכדורסל אמרו לוואלה! ספורט כי לא יתייחסו לנושא עד שלא תקבע זהות המעפילה לרבע הגמר, ובמנהלת הליגה סיפרו כי לא קיבלו עדיין פנייה רשמית מהאיגוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully