וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוברדוביץ' שוב רתח על שחקניו, ברצלונה מתמוגגת מ"כדורסל מושלם"

מאמן פנרבחצ'ה טוען שלקבוצתו "אין אופי", יריבת מכבי תל אביב הבאה יודעת: "אם נשחק ככה, יהיה קשה מאוד לנצח אותנו"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בווידאו: אימון מכבי תל אביב

ההתרסקות של פנרבחצ'ה נמשכה אמש (רביעי), כשקבוצת הפאר הטורקית חטפה את הפסדה השביעי העונה ביורוליג - הפעם 89:63 כואב בברצלונה. "זו קבוצה בלי אופי", אמר ז'ליקו אוברדוביץ' העצבני. "ככה זה מרגיש מהספסל. אם יש לך מוטיבציה, כדורסל הוא משחק קל. אם אין לך, זה קשה מאוד. זו הבעיה העיקרית שלנו, אני לא רואה שיש לשחקנים של מוטיבציה. אם אתה מסיים משחק מול ברצלונה עם 16 עבירות בלבד, האם זה מראה שניסית לעשות משהו? אם אתה אפילו לא מנסה לשחק הגנה, התוצאה תהיה כזו".

כשנשאל האם פסק הזמן העצבני מול צסק"א סייע במשהו, אמר המאמן המעוטר בכל הזמנים: "תשאלו אותם. אני מאמן כבר 28 שנה, וכל מה שאני מנסה לעשות זה לעזור לשחקנים שלי. זה לא הרגע הקשה הראשון בחיי, היו לי הרבה כאלה. השמועות והדיבורים הם לא חלק מהחיים שלי, יש לי את הדרך שלי ואני שלם איתה. עדיף שתדברו עם השחקנים".

גיף ז'ליקו אוברדוביץ'. Giphy, אתר רשמי
כנראה שגם פסק הזמן המפורסם לא עבד. אוברדוביץ'/אתר רשמי, Giphy

עד כמה שפנרבחצ'ה היתה גרועה, ברצלונה היתה מצוינת אמש - כל כך טובה עד שמאמנה סווטיסלב פשיץ' טען כי "שיחקנו כדורסל מושלם". ההגנה הקטלאנית החזיקה את היריבה על 23 אחוז מחוץ לקשת, אפשרה לה שישה ריבאונדים בלבד בהתקפה ו-26 בסך הכל. ביום שישי תארח ברצלונה את מכבי תל אביב, וביכולת הזו היא פייבוריטית ברורה.

"זה ניצחון חשוב מאוד", הוסיף פשיץ'. "לא בכל יום פוגשים קבוצה כמו פנרבחצ'ה, ולנצח ב-20 הפרש זה לא קל. מאוד קשה לשחק נגדנו אם אנחנו שולטים בקצב המשחק. הדבר הכי חשוב הוא שלא היו לנו עליות וירידות, היינו מרוכזים, בעיקר בהגנה, ואם נשחק ככה בהגנה ונשלוט בריבאונדים, נבנה את הביטחון שלנו גם להתקפה".

מלקולם דילייני הוסיף: "אם נשחק ככה, יהיה קשה מאוד לנצח אותנו, בעיקר בבית. כשאנחנו משיגים עצירות בהגנה וחולקים את הכדור, אנחנו קבוצה שקשה להכניע".

מאמן ברצלונה סבסטיסלב פשיץ'. AP
הגנה מושלמת. פשיץ'/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully