וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות יורו: צרפת ניצחה 0:2 את אלבניה, קוסובו - אנגליה 4:0

טוליסו (8) וגריזמן (32) כבשו לזכות אלופת העולם, קיין עלה לראש טבלת הכובשים במוקדמות עם שער נוסף, ווינקס, רשפורד ומאונט הוסיפו

שחקני נבחרת אנגליה חוגגים עם הארי ווינקס. רויטרס
הארי ווינקס חוגג עם חבריו/רויטרס

מוקדמות יורו 2020 בבתים א' וח' ננעלים היום (ראשון). אנגליה הביסה 0:4 בחוץ את קוסובו ולאחר מכן צרפת ניצחה 0:2 את אלבניה.

אוהדי נבחרת קוסובו מניפים שלטי תמיכה באנגליה. רויטרס
אוהדי קוסובו מביעים תמיכה באנגליה/רויטרס

בית א'

קוסובו - אנגליה 4:0

נבחרת שלושת האריות נעלה את קמפיין המוקדמות עם ניצחון נוסף ו-21 נקודות מ-24 אפשריות לעיני קהל אוהד מאוד בקוסובו. הארי קיין כבש את ה-12 שלו בשמונה משחקים בלבד במוקדמות ועשוי לסיים כמלך שערי המוקדמות. האורחת עלתה ליתרון בדקה ה-32 אחרי שאלכס אוקסלייד צ'מברליין מסר להארי ווינקס, שחדר לרחבה בקלות ובעט פנימה את ה-0:1. אנגליה כמעט כבשה את השני בדקה ה-61, אבל הארי קיין בעט מקרוב לקורה אחרי מסירת רוחב של סטרלינג. הארי קיין כבש מקרוב בדקה ה-79 אחרי הרחקה לא טובה של ההגנה בעקבות מסירת רוחב של ראחים סטרלינג וזה 0:2 וחלוץ אנגליה עם השער ה-12 שלו במוקדמות. בדקה ה-83 סטרלינג הכניס מסירת עומק למרכוס רשפורד, שבעט בנגיעה לפינה וקבע 0:3. אנגליה כבשה את הרביעי בדקה ה-91 כשהפעם מייסון מאונט כובש את שער הבכורה שלו אחרי בישול של קיין.

בולגריה - צ'כיה 0:1

במשחק שנערך ללא קהל, זכר לגזענות המכוערת של אוהדי בולגריה במהלך המשחק מול אנגליה והשערוריה שנלוותה לכך, הצליחה המארחת לנעול את הקמפיין עם טעם טוב, בעוד האורחת רשמה הפסד שלא קבע לה כלום אחרי שכבר הבטיחה את מקומה ביורו. וסיל בוז'יקוב העלה את הבולגרים ליתרון עם נגיחה נהדרת אחרי הגבהה של קיריל דספודוב וזה 0:1.

שחקני נבחרת צ'כיה מתחת לשלט נגד גזענות לפני המשחק מול בולגריה. רויטרס
עצוב שכך נראה משחק במוקדמות היורו, אבל הבולגרים הביאו את זה על עצמם/רויטרס

בית ח'

אלבניה - צרפת 2:0

אלופת העולם כבר ידעה קמפיינים מרשימים מזה, הן מבחינת היכולת והן מבחינת צבירת הנקודות, אבל מה זה משנה? בשורה התחתונה צרפת הבטיחה את העלייה שלה עוד לפני המשחק הזה, ולמעשה גם לפני המשחק הקודם, והערב נעלה קמפיין כשהיא עם 25 נקודות מ-30 אפשריות ויכולה להתחיל להתכונן לקיץ הבא. קורנטן טוליסו העלה את אלופת העולם ליתרון כבר בדקה השמינית עם נגיחה נהדרת אחרי הגבהה של אנטואן גריזמן וזה 0:1. בדקה ה-31 כבשו הצרפתים את השני והפעם זה היה גריזמן בעצמו, שסיים יפה אחרי מסירת רוחב של לאו דובואה וזה 0:2.

אנדורה - טורקיה 2:0
לטורקיה: אנס אונאל (17 ו-21 בפנדל)

מולדובה - איסלנד 2:1
למולדובה: ניקולאה מילינצ'אנו (56), לאיסלנד: בירקיר ביארנסון (17), גילפי סיגורדסון (65, 78 החמיץ פנדל)

קורטנן טוליסו שחקן נבחרת צרפת. AP
טוליסו מרוצה מהשער שלו/AP
שחקני נבחרת צרפת חוגגים. רויטרס
שחקני צרפת חוגגים/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully