וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגרלת פלייאוף ההעפלה ליורו 2020: התמונה מתבהרת. בערך

17.11.2019 / 14:00

אם ישראל תישאר בדרג ג' הסיפור פשוט (וד"ש מגלזגו), אבל מה קורה עם האפשרות הסבירה שבה תגיע לאחר הגרלה לדרג א'? כאן הסיפור מסתבך. התסריטים לפניכם, כולל האופציה לאירוח חצי הגמר בבית

תגובות שחקני נבחרת ישראל אחרי פולין/צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

כבר ביום שישי ידעו מאמן נבחרת ישראל אנדראס הרצוג ושחקניו כי הם העפילו לפלייאוף העלייה ליורו. הם עדיין לא יודעים מול מי ישחקו ואפילו באיזה דרג יהיו במפעל. רגע לפני שמחזור המשחקים האחרון יוצא לדרך, זה הזמן לנסות לעשות סדר, עם הסתייגות גדולה: הרבה עדיין יכול להשתנות עד יום שלישי.

ישראל מדורגת כרגע בדרג ג', בו הבטיחו את מקומן סקוטלנד, נורבגיה וסרביה. במקרה שישראל תישאר בדרג זה, היא תתמודד במשחק הראשון עם סקוטלנד בגלזגו, ואם תעבור אותה תפגוש את נורבגיה או סרביה. הביתיות במשחק ההעפלה תוכרע בהגרלה.

זהו התסריט הפשוט, אולם הנבחרת חולקת את מקומה בדרג ג' עם רומניה ובולגריה. אחת מהשלוש תישאר בדרג ג' והשתיים האחרות יועברו לדרג א'. מה זה אומר, בעצם?

שחקן נבחרת ישראל, מונס דאבור. יוסי ציפקיס
מונס דאבור והחברים יחכו עד לרגע האחרון/יוסי ציפקיס

הנבחרת היחידה שתשחק, נכון לעכשיו, בוודאות בדרג א' היא איסלנד. הנבחרת היחידה שתשחק בוודאות בדרג ב' היא בוסניה-הרצגובינה. הנבחרות שיחולקו בין הדרגים הן ויילס, סלובקיה, אירלנד וצפון אירלנד. רק אחת מהן תישאר בדרג א', שלוש האחרון יעברו לדרג ב'.

במקרה שהנבחרת תשובץ לדרג א', יריבותיה יהיו איסלנד, רומניה/בולגריה ואחת מהארבע שצוינו למעלה, נכון לעכשיו. בתסריט הזה, ישראל יכולה לשחק מול כל אחת משלוש הנבחרות האחרות בחוץ.

יש לציין כי גם זו אינה תמונה סופית. ויילס תארח את הונגריה למשחק מכריע ביום שלישי, ואם תנצח היא תעפיל אוטומטית, בעוד ההונגרים יעברו ישירות לדרג א' (מאחר שהם מארחים את היורו יחד עם סקוטלנד, הם לא יכולים להיות עם הסקוטים באותו דרג). אם הונגריה תוגרל מול נבחרת ישראל, הנבחרת שלנו תהיה המארחת בחצי הגמר. גם סרביה ואירלנד יכולות עדיין להעפיל על חשבון פורטוגל ושוויץ, אבל נניח לזה כרגע.

עוד בוואלה!

החשש מהפלייאוף והשחקנים שבמבחן: היום שאחרי בנבחרת ישראל

לכתבה המלאה
אינפו. עיבוד תמונה
אינפו/עיבוד תמונה

כל מה שרציתם לדעת לקראת פלייאוף היורו בפודקאסט "הפודיום"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully